Хочу подякувати лікарю-хірургу Кочеровському Олександру Ігоревичу ,за його професіоналізм та безболісне видалення атероми голови, великого розміру.Лікар дуже уважний ,приємний, видалення і перев'язки зроблені на високому рівні.Лікар від Бога.
Катерина
Харків, 31.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до лікаря та задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу подякувати Перехрест Оксані Володимирівні. Декілька років лікувала запалення в шийці матки, звернулася з цією проблемою до Оксани Володимирівни і вона змогла підібрати професійне та якісне лікування. Вже за місяць запалення не стало. Дякую!
Анна
Харків, 24.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Перехрест Оксани Володимирівни. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тимофій
Харків, 23.05.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотів би висловити щиру подяку Тетяні Віталіївні Шканд за винятковий професіоналізм та турботу, які ви демонструєте у своїй роботі гастроентеролога. Тетяна Віталіївна проявляє надзвичайну увагу та розуміння, це для мене значить дуже багато.
Коли я звернувся до Тетяни Віталіївни з проблемою, я вже втратив надію, після нещасних візитів до різних гастроентерологів, і лише вона змогла мені допомогти! Вона поставила правильний діагноз та призначила компетентне лікування. Турбота та увага Тетяни Віталіївни до деталей вражають, і я переконався, що вона має глибокі знання в гастроентерології. Завдяки Тетяні Віталіївні Шканд моє здоров'я та якість життя значно покращились.
Також хотів би відзначити лікаря-ендоскопіста, Ольгу Сергіївну Короткіх. Я залишився дуже задоволений обстеженням. Ольга Сергіївна робить все безболісно та дуже турботлива, і чудово пояснила мені результати обстеження.
Дякую вам, Тетяно Віталіївно, і Ольго Сергіївно, за ваш професіоналізм та відданість вашій роботі!
Євген Дмитрович
Харків, 22.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене Дмитровичу. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до наших лікарів. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Раді, що Шканд Тетяна Віталіївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Зворушені Вашою високою оцінкою професіоналізму наших спеціалістів. Згодні з Вами, що під час лікування та проведення діагностичних обстежень велике значення має довіра до лікаря та комфорт у спілкуванні. Вдячні, що Ви також особливо відзначили нашого лікаря Коротких Ольгу Сергіївну. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зовсім неможливо додзвонитися, записатися на прийом – ні в суботу, ні в будній день. Не передзвонюють. Витратив багато часу безрезультатно
Ерік
Харків, 22.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Еріку. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу. Оператори цілодобового контактного центру максимально оперативно опрацьовують усі дзвінки пацієнтів. Перепрошуємо за дискомфорт. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Видаляла атероми у лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича, дуже приємний уважний лікар . Видалення прийшло швидко, безболісно , дуже охайно. Тому можу з упевненістю рекомендувати звертатися до Олександра Ігоровича.
Наталія
Харків, 21.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар чудовий!
Чому за наявності у вас дитячого відділення маленьких діток там не приймають, а прийом ведеться у дорослому відділенні? Вимушені сидіти з дитиною у дорослому відділенні. не вважаю це правильним зовсім сидиш і так з хворою дитиною так ще й натовп дорослих людей зі своїми болячками.
Екатерина
Харків, 19.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі відділення нашої клініки функціонують, в тому числі і дитяче відділення, в якому також обслуговувалась маленька пацієнтка. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до клініки - приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Це просто шарашкіна контора
Додам у продовження до мого відгуку про цю богодільню.
Загалом після залишеного відгуку зі мною зв'язалися і спробували мене переконати, що вони відповідальні та чесні люди, і що так і належить.
Нагадаю: я прийшов за записом до хірурга (діагноз я знаю і знав до приходу до лікаря) з мене відразу взяли 400 грн і попросили почекати, коли лікар мене покличе, коли звільниться (прийом на 9:00 - я перший), на що я запитав - а що там хтось є? - і який тоді сенс записуватися? Прийшов на прийом до хірурга, той одразу каже, що треба УЗД - це ще 300 грн і треба почекати близько години (за фактом до 14:30), а потім знову на прийом ще за 400 грн.
Висновок: там лікарям насрати що з вами і які у вас проблеми - важливо лише скільки грошей можна з вас виманити.!!!!!!
Суть у тому, що вони беруть гроші до надання послуг - послуги не виконують і розповідають, що так і має бути.
У підсумку за 400 грн я почув, що мені треба зробити УЗД за 300 і потім ще раз прийти на прийом за 400 і там буде, можливо, ухвалено рішення, що робити далі, або не ухвалено, а попросять ще раз прийти за 400 грн + ще щось приліплять.
Я пішов у просту поліклініку де за 15 хвилин отримав електронне направлення і поїхав на операцію - все
Будьте здорові і не витрачайте свій час, здоров'я і гроші на цих упирів
Сергій
Харків, 17.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці платні та надаються згідно встановленого прайсу, оплата проводиться в добровільному порядку. Діагностичні дослідження проводяться за попереднім записом. Тож Вам було запропоновано найближчий можливий час для запису. Сподіваємось на продовження співробітництва, будемо раді бачити Вас у клініці на повторному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячні лікарю Капленку О.В. Передзвонив та проконсультував навіть серед ночі у неробочий час. Лікування допомогло.
Ліна
Харків, 17.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Капленка Андрія Віталійовича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аліна
Харків, 16.05.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наполегливо не рекомендую уролога Крутько Д. Звернувшись по консультацію, не отримала нічого, крім негативних емоцій. Перше, що почула, Що я вам можу сказати без аналізів? Було відчуття, що після цього я маю піти і повернутися з аналізами, а заплачені мною 420грн. за консультацію значення не мають. За ці гроші я НЕ отримала осмотру, консультації, рекомендації, НЕ було поставлено навіть елементарних запитань, які стандартно ставлять лікарі. УЗД, яке пройшла в цьому ж центрі, його схоже не цікавило, він його навіть у руки не взяв. Сказав, що воно взагалі може нічого не показати. Сказав продовжувати ті самі препарати, що я почала приймати самостійно. Перед виходом, щоправда, докладно пояснив, що робити зі статевими губами під час здачі аналізу сечі. Можливо, те, що він сексопатолог, пояснює його нездрову увагу до цього питання. Відчуття після такої консультації, що мене облили помиями. Ще раз - НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Тетяна
Харків, 15.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікар за висновком первинної консультації на підставі об'єктивних клінічних даних надав консультативне заключення та рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта, комфорт у спілкуванні та довіра є надзвичайно важливими. Проте, сподобався або ні лікар - відчуття доволі суб'єктивне. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Перепрошуємо, якщо під час спілкування з лікарем Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезна подяка ендокринологу Атаманенко Альоні Валеріївні. Лікарка - професійна, ввічлива, вміє уважно вислухати пацієнта і налаштувати на позитивне вирішення проблеми. Призначила правильне лікування і дала рекомендації, які повною мірою допомогли. Тепер необхідне лише періодичне спостереження, а також підтримання вже наявного позитивного результату. Здоров'я і натхнення лікарю! А клініці - подальшого розвитку і розширення можливостей!
Вікторія
Харків, 15.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Атаманенко Альони Валеріївни. Нам приємно, що Ви особливо відзначили комфорт у спілкуванні з лікарем та високо цінуєте професіоналізм фахівця. Завжди готові допомогти. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама