Logo
0 800 30 11 77
Чесно кажучи, я вражений. Не люблю заклади медицини, особливо після знайомства зі шпиталями. Тут же персонал відпрацьовує на відмінно кожну копійку, як дівчата на ресепшині, так і лікарі. Відвідав клініку 4.03.2024: робив дерматоскопію у Махоти Наталі Григорівни. Крім самої процедури отримав якісну консультацію з поясненням усіх ньюансів своєї проблеми. Що ще більше сподобалось, що пані Наталя окреслила межі своєї компетенції і наводила приклади зі своєї практики. Насамкінець надала поради щодо подальших дій. Загалом підхід "я лікар - мені видніше", або "я лікар - я все знаю в медицині" тут відсутній як такий. З пацієнтом працюють шляхом детального та наочного роз'яснення й інформування. Від прийому отримав максимальний позитив. Дуже дякую пані Наталі)
Горбунов Олексій Олександрович
Дніпро, 05.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію Олександровичу. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашої клініки та фахівців. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкуванням з нашим лікарем та Ви задоволені результатом звернення до Махоти Наталі Григорівни. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже не вперше стаю пацієнтом ОН Клінік. Кожного раду приємно дивують адміністратори на рецепції, ввічливі та привітні. Була на консультації у лікаря дерматолога Махоти Наталі. Дуже вдячна за професійну роботу, гарні поради щодо здоровʼя та щире піклування про самопочуття. Обов'язково буду радити знайомим.
Юлія
Дніпро, 12.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви маєте приємні враження від звернення до нашої клініки та лікаря Махоти Наталі Григорівни. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за високий професіоналізм та ретельну увагу до лікування пацієнтів.Звернулись до дерматолога Махоти Н.Г з проблемою акне.Дуже задоволені та вдячні їй за гарне підібране лікування, будемо і надалі рекомендувати вашу клініку.
Кіра
Дніпро, 15.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кіро. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря та залишилися задоволені результатом звернення до Махоти Наталі Григорівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все супер, але було б дуже зручно якби до "мого кабінету" додали функціонал який додає можливість імпортувати майбутні візити чи процедури до свого google-calendar.
Дмитро
Дніпро, 06.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Команда фахівців постійно працює над вдосконаленням якості сервісу. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Сергій
Дніпро, 24.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Професійно. Зручно. Швидко.
Леонід
Дніпро, 08.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Леоніде. Дякуємо за позитивний відгук та вибір нашої клініки. Цінуємо Вашу думку. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Діагноз: Себорейний дерматит Лікар: Махота Наталя Григорівна Підібрали медикаменти, які підходять моїй шкірі, щоб вирішити проблему. Задоволена результатом. Відмічається позитивна динаміка.
Ліана
Дніпро, 17.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліано. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Махоти Наталі Григорівни. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
хочу залишити відгук і розповісти про враження про візит до лікаря дерматолога Махоти Наталії, Ви провели дуже якісний прийом і виконали великий фронт роботи, радилися з колегами (з мого дозволу), залучили додатково спеціалістів і допомогли мені позбутися моєї проблеми. Дякую Вам за чуйність, за такий підхід у мене тільки позитивні відгуки про контакт з Вами. для людей хто думає звертатися чи ні, скажу одразу, в мене з цього питання було два візити один в іншу приватну клініку до Лікаря дерматолога, який подивився мене і за 10 хвилин закінчив прийом, поставив діагноз пошкоджений невус (родимка) та рак шкіри під ? сказавши, що обладнання у них немає, щоб вирізати її. І я звернувся в он клінік до Наталії Григорівни, перший візит до неї пройшов 1год 15хв, вона стільки скрупульозно провела прийом, що в мене просто не залишилося жодних запитань, я записався на видалення та гістологію -підсумок: в мене немає раку, загоєння пройшло чудово, 14 днів догляду за ранкою та ніяких проблем... я щасливий, лікарю 5 з +
Данило
Дніпро, 24.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Даниле. Щиро дякуємо за змістовний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїми позитивними враженнями від звернення. Нам важливо знати, що наш лікар Махота Наталя Григорівна допомогла вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Цінуємо Ваші рекомендації та високу оцінку професіоналізму лікаря. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Махота Наталя Григорівна, яка допомогла мені одужати та вилікувати лишай.
Андрій
Дніпро, 20.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо, що поділились своєю думкою про лікування в нашій клініці, нам дуже приємно, що Ви задоволені результатом. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до вас вперше і востаннє. При будь-якій нагоді буду відмовляти всіх, хто захоче до вас звертатись. Тепер причина. Точний діагноз так і не змогли поставити, хоча були здані всі аналізи за рекомендацією лікаря. Увесь час мене намагались лікувати неофіційно ліками, назви яких писали на якихось папірцях без внесення в консультативний висновок. В результаті ставало тільки гірше. В підтвердження можна переглянути результати мого звернення за 02 лютого. Там висновок за 26 січня. Тобто кошти я оплатив, а результату так не отримав. І це була вже повторна консультація. Лікування не прописано. Я довірився лікарю і, наголошую, платній лікарні в надії на нормальне лікування. Але ви шарашкіна контора. Останнє що мені порекомендували поза офіційним висновком це мазь із зоолавки та антибіотик (без офіційного рецепту). Я не буду витрачати час у намаганні довести свою правоту. Через три дні повернусь до Києва і там напишу заяву в поліцію на шахрайство з вашого боку. Нагадую гроші взяли, послугу не надали. Підтвердження — моя медична карта.
Вадим
Дніпро, 15.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули при зверненні. В мережі наших клінік всі послуги надаються згідно встановлених стандартів та вимог чинних нормативних документів МОЗУ. Медичні документи за результатами прийомів пацієнт отримує на руки, також вони доступні в особистому кабінеті пацієнта на нашому сайті. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Очікуємо на черговому прийомі згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вечора!) Дякую лікарю Лутицькій Лідії Ігорівні за діагностику та комплексний підхід. Вона запитала мене про всі важливі моменти, які могли прямо чи опосередковано вплинути на випадання волосся. Дуже професійний підхід. Коли отримаю всі аналізи та закінчу лікування, зможу докладніше розповісти про результати. А поки дякую за уважне ставлення та корисні рекомендації.
Оксана
Дніпро, 15.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо, що знайшли можливість публічно поділитись своєю думкою про візит до лікаря. Сподіваємось, що подальші візити будуть також комфортними та інформативними, а лікування результативним. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ніколи не пишу відгуків. Але вважаю, що має поділитися своїм досвідом походу в клініку до дерматолога. За день до прийому мене набрали нагадати про запис та попросили прийти на 10 хвилин раніше. Так я й зробила. Тож замість 30 хвилин очікування лікаря чекала на нього 40! Нічого подумала я, головне фахівець добрий. На прийомі ми довго заповнювали лист про те, чи були у мене операції або не було, алергії, група крові і так далі. Моє питання було таке: я майже рік приймаю роаккутан і мені потрібно було зрозуміти, як і коли точно виходити з прийому даного препарату. Озвучивши своє питання, мені продовжували ставити запитання: чи є у мене свербіж або демодекоз і такого ж роду питання ніби на прийом я прийшла через проблеми з акне. Так щоб прояснити: після річного прийому роакутану немає ні те, що прищика на обличчі, ні те, що сверблячки або демодекозу через відсутність середовища для виникнення перерахованих вище. Я запитала про те як мені виходити з прийому, можна пити по 10 мг замість 20мг і так мені і прописали. Сама запропонувала сама пішла із цим варіантом додому. Прийшла на прийом з аналізами. Наприкінці було багато інформації про операції тощо. Стояло питання про те, чи є демодекоз? І прописані самі аналізи з якими прийшла. Після цього мені довго рекомендували як правильно зволожувати обличчя, які засоби для чищення і міцелярну воду. Сказати що в мене була вся аптека і весь перелік світових брендів поки що намагалася вилікувати акне нічого сказати. І я напам'ять знаю їх усі і як вони діють. При прийомі роакутану достатньо вмиватися милом (це кажу я людина у якої завжди було 3 умивалки і 5 засобів боротьби з прищами і так я всіма ними користувалася). У вас така Клініка по два адміністратори на поверсі. Мені шкода, коли в таких умовах і красі не вирішують суті питання. Виглядає повною профанацією. Бажаю власникам виправляти недоліки та вчасно розлучатися з некваліфікованими кадрами. Тому що питання не тільки особи компанії, але йдеться про життя та здоров'я клієнтів.
Аріна
Дніпро, 27.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Аріно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і приносимо вибачення за затримку прийому. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проходять згідно встановлених стандартів. Лікувально-діагностична тактика визначається лікарем на підставі чинних протоколів та вимог МОЗ України. Лікар має вищу категорію та достатній клінічний досвід за своєю спеціалізацією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.