...
Славко
Черкаси, 18.03.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Фролова - лікар на своєму місці. Дякую за правильний діагноз, т.к я пройшла багато лікарів і ніхто конкретно не допоміг, поки не потрапила на прийом до Еліни Юріївни.
Дякую. Рекомендую звертатися до цього лікаря.
Чистяк Наталія Геогріївна
Черкаси, 13.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Фролової Еліни Юріївни. Цінуємо ваші рекомендації. Будемо раді бачити на профілактичних візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привіт. Мені не надійшли ще одні результати аналізу на посів , які я здавав 24 чи 25 лютого. Дякую.
Станіслав
Черкаси, 08.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо за ситуацію та щиро вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже подобаються спеціалісти в цій клініці, відношення до пацієнтів, завжди прибрано та охайно! Лікуюсь в цій клініці на протязі 3/4 місяців але жодного разу не зайшла до лікаря вчасно, починаючи з затримки в годину, навіть півтори доводиться очікувати в черзі!! При виборі приватноі клініки, також пріоритетним питанням було саме « черга» адже по логіці речей, коли ти платиш за прийом 420 грн, то хочеш зайти вчасно і не сидіти в очікування прийому 30/40 хв
Вікторія
Черкаси, 23.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і факт затримки прийому підтверджуємо. Комфорт пацієнтів при зверненні до нашої клініки — одна із пріоритетних задач, тому приносимо вибачення за дискомфорт. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас у клініці на наступному візиті. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я «постійний клієнт» цієї клініки. Вже декілька моїх останніх прийомів були затримані на 15-30 хвилин. Вибачте, я приходжу в приватну клініку за попередній записом(!), я маю плани після прийому, я мрію скоріше поїсти після здачі крові врешті-решт. Вважаю неприпустимими такі затримки.
Мені дуже подобається ваша клініка, у вас хороші і чуйні лікарі, але я не маю зайві вільні півгодини в день.
Також деяким лікарям варто нагадати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Сподіваюсь, мої зауваження допоможуть вам стати краще!
Поліна
Черкаси, 21.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Поліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і факт затримки підтверджуємо, приносимо вибачення за дискомфорт. В клініках нашої мережі стандарт обслуговування пацієнтів державною мовою. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хто бажає звернутися в цю клініку, зверніть увагу, під час запису до лікаря не уточнюють номер телефону,
А може у людини змінилися дані, як у моєму випадку.
І потім не повідомляють особисто інформацію.
Шукають третю особу. Дуже не приємно.
Дорогі пацієнти будьте уважні!
Гаврилова Надія
Черкаси, 14.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Надіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що для зв'язку з пацієнтами використовуються тільки контактні дані, які він залишає особисто, що було і в даному випадку. Якщо пацієнт не повідомляє клініку у встановленому порядку про будь які зміни в контактних даних — немає можливості це передбачити. В будь-якому випадку, жодна інформація стосовно конфіденційних медичних даних третім особам не повідомляється. Більш детальна інформація Вам донесена телефоном. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці, дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго часу доби, хочу залишити відгук з приводу гастроентерології, у мене була проблема з сильним болем з права в низу, пройшла безліч тестів по своєму організмі, кров на глисти, кров на стан організму, дуже багато чого, від УЗД до гінекології, в результаті у мене виявлено халікобактер пілорі, зараз призначили лікування і дієту, дуже складно мені себе змусити їсти те, що ніколи не їла 😓, лікарка з гастроентерології Фролова Еліна Юріївна, дуже уважно слухала мої проблеми, дуже хочу швидше вилікуватися 🤝
Ірина
Черкаси, 02.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за щирий та розгорнутий відгук про історію звернення до нашої клініки. Нам важливо знати, що Ви залишились задоволені якістю медичного обслуговування. Рекомендуємо виконувати призначення лікаря в повному обсязі і бажаємо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Сьогодні була в клініці на ФГС — це одна з не зовсім приємних процедур, для мене, дуже важко її переношу, але мій лікар порекомендував пройти її з анестезією. Я хочу залишити відгук та подякувати лікарю ендоскопісту Селіванову О.Г. Лікар з великої літери, з величезним досвідом роботи, професіоналізмом та уважністю.
Але я навіть не здогадувалася, що є ще лікар анестезіолог Залевський А.С. ( таке прізвище назвали на рецепції) буде наскільки хамовито себе поводити, що доведе мене до сліз, спочатку він не зміг знайти вену, хоча раніше в мене проблем з цим не було, потім почав кричати на мене, щоб я робила без анестезії, якщо в мене такі тонкі вени. Дуже розчарована таким ставленням, чомусь ми обираємо приватну клініку, і платимо немалі кошти, для того щоб отримати до себе нормальне ставлення, і просто людяність, а не вийти в сльозах, з посинівшою рукою від його декількох невдалих спроб, та зіпсованим настроєм. Тому рекомендую всім, хто буде йти на цю процедуру запитувати, як прізвище анестезіолога, бо це, як виявилося, має велику роль в обстеженні. Ще раз дякую Олександру Геннадійовичу за його відданість своїй справі, та за чуйність медичному персоналу.
Відгук пишу для того, щоб клініка та її пацієнти зробили для себе правильні висновки.
Наталія
Черкаси, 28.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та добрі слова на адресу лікаря Олександра Геннадійовича і персоналу клініки. Хочемо зазначити, що технічні питання по процедурі венепункції в медичній практиці не рідкість, виключити які в повному обсязі не представляється можливим. Нам шкода, що сталась така ситуація та приносимо вибачення за дискомфорт. Сподіваємось, що подальші звернення до нашої клініки будуть комфортними для Вас. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Жук Світлани Іванівни. Уважно вислухала, обстежила, чітко та зрозуміло все пояснила. Лікар, яка шукає причину проблеми, а не призначає лікування симптомів. Приємно вражена, що перший раз за 2 роки не почула сьогодні « что вы хотите, у вас же возраст…» простіше валити все на вік, ніж розібратись до кінця. Тому щиро дякую лікарю!
Оксана
Черкаси, 20.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення до нашої клініки. Нам приємно, що консультація лікаря Світлани Іванівни була комфортною та інформативною для Вас. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці на планових профілактичних оглядах, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Ви або приберіть запис на певний час, або вкажіть проміжний зі скількох потрапляєш на прийом до лікаря. Як щось планувати, якщо сидиш і чекаєш по 40-50 хвилин на прийом? Коли ти записуєшся на певний час, то і повинен на нього потрапляти. Як брати по 400 за прийом, так з радістю, а як послуги якісно надавати - хер. І мені все одно на відключення електрики, це не перший день її відключають (повинні це враховувати).
Тарас
Черкаси, 17.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тарасе. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за ситуацію. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб навіть у складні часи всі наші пацієнти отримували якісну медичну допомогу в комфортних умовах. Але існують зовнішні чинники, на які ми не маємо можливості впливати та задалегідь передбачити. Дякуємо за розуміння, очікуємо на контрольному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Скільки не ходила по «іменитих» урологах Черкас, а діагнозу толком ніхто не ставив і лікування призначали на кшталт «ну, попийте це. А якщо не допоможе, то це».
Цього разу вибрала лікаря не за ім'ям, а за зовнішністю, хто сподобався. Виявився дуже професійним і уважним, людяним. Думаю, варто більше довіряти молодим лікарям.
Ірина
Черкаси, 09.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за щирий відгук про звернення до нашої клініки. Ми радіємо, що Ви залишились задоволені якістю медичного обслуговування, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Зичимо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яцентна Світлана Михайлівна дуже далека від гастроентерологічного діагнозу і лікування відповідно призначила не вірно. Трата часу і коштів, в результатах УЗД на мій погляд зовсім, зовсім нічого не розуміє. Від призначення стало ще гірше, допомогла госпіталізації. Хотіла консультацію Фролової Еліни але були зайняті дні 3.01. 2022.
Нікончук Галина
Черкаси, 05.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально - діагностична тактика була визначена в повному обсязі згідно об'єктивних клінічних даних на день прийому. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Очікуємо на повторному прийомі в клініці згідно попереднього запису. Бажаємо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Черкаси, вул. Чехова, 43
ОН Клінік Черкаси
Приймаємо: Пн -Пт: 8:00 - 20:00; Сб: 8:00 - 18:00; Нд: 9:00 - 15:00
Запис по телефону:
0 800 30 07 00
цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама