Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC
Була на прийомі у лікарки Ляшенко Тетяна Андресівна. Дуже уважна та чуйна. Залишилася задоволена. Обов'язково буду рекомендувати та звертатися за необхідністю.
Марина
Полтава, 25.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Ляшенко Тетяни Андресівни. Завжди раді вітати й готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю Фаражалла О.В., за допомогу та консультацію, вирішили проблему швидко і якісно. Лікар дуже чуйна та уважна до деталей.
Анастасія
Полтава, 25.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Фаражалли Ольги Володимирівни. Раді знати, що Вам сподобалася консультація фахівця. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати своїй лікарці за професійність і уважне ставлення. На прийомах почувалася комфортно та спокійно, адже все було пояснено зрозуміло й підтримуюче. Уважна, делікатна та водночас впевнена у своїх діях. Рада, що звернулася саме до неї!
Діана
Полтава, 25.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви особливо відзначили високий професійний рівень фахівця, комфорт у спілкуванні та увагу лікаря до пацієнта. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю-гінекологу Петрова Н.В. за професійний підхід та надану консультацію. Отримала вичерпні відповіді на всі питання та професійний огляд.Все було обережно та комфортно. Дуже здивована неприємними відгуками, але, мабуть, дійсно що для кожної людини головне знайти свого лікаря в усіх сферах.
Таміла
Полтава, 11.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Таміло. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря і Вам сподобалося спілкування з фахівцем. Згодні з Вами, що між пацієнтом та лікарем має бути довіра та взаєморозуміння. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Петрової Наталії, таке враження що пришла в безкоштовну державну клініку хамовите відношення ніби я їй шось повинна, пожалкувала що перед відвіданням цього чудового «спеціаліста» не прочитала відгуки, коли вона дізналася на прийомі що я не хочу сдавати мазки, вона сказала що толку робити огляд немає, але все ж таки вирішила це зробити ( або точніше його видимість) дзеркало було введено різко і не приємно, без лубриканта, подивившись туди і різко дістала вона показала мені дзеркало фиркая на мене і сказала що це є ознака хвороби бо є певні роздратування. Більш нічого путнього лікар не сказав. Нічого не припустивши який це можить бути діагноз написала цистит з знаком питання. Про огляд грудей і говорити нічого, побачивши шрам після операції запитала в мене чому я не сказала (хоча я просто забула) цокнув, огляд грудей закінчівся. Після такого прийому розболілося ще більше. Я не знаю за що такий лікар бере гроші, тепер впевнена що більш не прийду до цієї клініки, тим паче стільки поганих відгуків на лікаря, але проблеми з цим не зменшуються. Тому нікому не рекомендую цього лікаря, це будуть гроші на вітер.
Діана
Полтава, 07.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дякуємо за висловлену думку. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Вся необхідна інформація, в тому числі встановлений попередній діагноз, зазначена лікарем в консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Під час візиту лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Полтава, 25.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала лікаря і отримала винятково позитивні враження. Огляд був проведений блискуче, з глибоким розумінням моїх потреб. Я надзвичайно задоволена результатом і щиро рекомендую цього спеціаліста.
Анастасія
Полтава, 23.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє . Дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотній зв'язок від наших реальних потреб. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня фахівця. Раді знати, що Вам сподобалося спілкування з лікарем. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам доброго та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена прийомом! Ця лікарка – справжній професіонал своєї справи, яка демонструє глибокі знання та уважність до пацієнтів. Мені дуже імпонує її підхід, адже вона не лише ефективно вирішила мої питання, але й створила комфортну та довірливу атмосферу. Я почувалася поінформованою та спокійною протягом усього візиту, що є надзвичайно важливим. Безумовно, буду звертатися до цієї лікарки знову. Такий високий рівень обслуговування та людяності – це саме те, що шукаєш у сучасному медичному закладі.
Анастасія
Полтава, 23.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє . Дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотній зв'язок від наших реальних потреб. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня фахівця. Раді знати, що Вам сподобалося спілкування з лікарем. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам доброго та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Полтава, 19.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Гінеколога Петрової Н.В. 8.06.25. Була неділя, до свого лікаря не могла потрапити, вирішила проконсультуватися перед відпусткою, так як був дискомфорт в області яєчника. Лікар фиркала і хамила мені, чіплялася до кожного слова, за результатами УЗД навіть не провівши огляд, сказала, що у мене розрив яєчника, і що мені терміново треба на операцію в чергову міську лікарню. Коли провела огляд і я запитала, з яким саме діагнозом вона направляє мене на операцію, відповіла, що нехай розбираються лікарі в міській лікарні, вона ніякі точні діагнози не ставить. Питання: за що вона бере гроші за консультацію, якщо не може взяти відповідальність навіть написати діагноз. Я звернулася таки в міську лікарню, там мені зробили повторне УЗД, огляд, взяли кров, прописали свічки, таблетки, та відпустили додому. До лікаря Петрової не раджу звертатися нікому! Рівень мого стресу вчора просто зашкалював?
Євгенія Тарасова
Полтава, 09.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Зазначаємо, що під час консультації лікар визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану та надає рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій відповідно до стану здоров'я на момент звернення. За підсумком прийому пацієнт отримує консультативне заключення. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Полтава, 06.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ляшенко Тетяни Андресівни, була дуже чуйна, виконала огляд швидко, професійно і безболісно, рекомендую!
Вікторія
Полтава, 27.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Ляшенко Тетяни Андресівни. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги гінеколога в Полтаві

Консультація лікарів в «ОН Клінік Полтава»

Адреса: Полтава, проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А

ОН Клінік Полтава
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону: 0 800 30 77 33 Цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.