Дуже хороший гастроенеролог і рекомендую!
Наталія
Полтава, 01.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Короткевич Ірина Іванівна дуже уважна, доброзичлива лікарка. Вислухала всі скарги, дала кваліфіковану пораду, призначила додаткові аналізи. Я хочу і надалі проходити у неї лікування. Добра і здоров'я їй.
Юрій
Полтава, 25.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юрію. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Короткевич Ірини Іванівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Короткевич Ірина професіонал своєї справи, завжди отримую гарні поради. Привітна, чуйна і доброзичлива. Рекомендую!
Тетяна
Полтава, 16.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за відгук та рекомендації. Раді знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Короткевич Ірини Іванівни. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Діана
Полтава, 02.07.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідувала лікаря Приходька (гастроентеролога) візитом задоволена.
Ганна
Полтава, 20.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була в Короткевич.Прийомом незадоволена заплатила 450 щоб вона приділила 15хв, зайшла в кабінет вона почала возмущатися що не встигає закривати історії пацієнта.Грубувата жіночка.Лікування не задоволена.
Вікторія
Полтава, 23.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Якщо візит був дискомфортним - перепрошуємо за незручність. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Потапенко М.В. Це чудовий лікар, яка зуміла заспокоїти і підтримати. Виявилося, що зовсім не потрібно було хвилюватися. Процедура була проведена швидко і безболісно. Щиро дякую лікарю за підтримку і проведену процедуру. Раджу всім не боятися, а при потребі звертатися до лікаря.
Любов
Полтава, 18.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Любове. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Потапенко Марини Володимирівни. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро вдячна Короткевич Ірині Іванівні за професійну консультацію-рекомендацію. Приємно було спілкуватися з професіоналом, приємною і душевною людиною.
Надія
Полтава, 13.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Короткевич Іриною Іванівною. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наталія Петрівна Приходько (гастроентеролог). Дуже уважна, приємна. Слухала, задавала багато питань, уточнювала. В цілому справила враження гарного спеціаліста та приємної людини.
Євгенія
Полтава, 28.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Приходько Наталією Петрівною та Ви задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала аналізи в Он Клінік. Мені дуже понравиласьт медсестри вони були дуже уважні, перевірили мої аналізи, під час забору крові почувала себе комфортно, все прошло безболісно і дуже швидко. Я дуже задоволена ставленням до себе.
Всім рекомендую Он Клінік
Людмила
Полтава, 14.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Щиро відячні за рекомендації. Для нас важливо знати, що Ви маєте приємні враження від візиту до клініки та спілкування з персоналом. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі 05.02.2025 у Короткевич І.І. і після чого була в шоці від такого прийому. З самого початку консультації лікар почала хамити, розмовляти на підвищеному тоні. Мої результати аналізів вона кинула і не захотіла дивитись зовсім, бо вони були зі звичайної лікарні, а не з приватних лабораторій. А ті які були з приватних, вона в підвищеному тоні сказала -навіщо я їх зовсім робила?Хворіючи 20 років на ЖКТ- я повинна була прнести їй всі виписки для підтверження моїх слів. Та доказати правильність гастроскопії та узд,зроблені раніше. А призначення невропатолога ( антидепресанти) я повинна негайно припинити, бо вони тільки гірше роблять, за її словами. Вийшовши від неї відчула себе ж за мої гроші, як наче я побувала десь в самого поганого державного лікаря, який працює тільки, щоб від нього відстали. Відмовилась від запису на гастроскопію, бо подальшого лікування в неї вже не хочу. Шкода, що в такій хорошій лікарні працюють такі недоброзичливі люди.
Лілія
Полтава, 10.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Під час первинної консультації лікар проводить профільний огляд та надає рекомендації щодо подальшого плану лікувально-діагностичних дій. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди раді допомогти та зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ще влiтку звернулась з болем у шлунку , лiкар направила на аналiзи та додатково до iнфекцiонiста,дякую богу ,що я послухала īī та ми знайшли причину моīх болей.Дякую за допомогу, успiхiв та процвiтання
Катерина
Полтава, 03.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, що турбувала. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Полтава»
Адреса: Полтава, проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
ОН Клінік Полтава
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама