Logo
0 800 30 11 77
Пугач Т. О. чудовий терапевт, швидко оглянула та призначила необхідні ліки
Єлизавета
Дніпро, 15.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єлизавето. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви маєте позитивні враження та задоволені результатом звернення до нашого лікаря Пугач Тетяни Олександрівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Під час обстеження Панченко Оксана Георгіївна, показала себе як фахівець високого класу, точно виявила усі больові точки та розповіла та розповіла всі можливі наслідки. Прописала знеболювальні препарати, та направила на подальші обстеження.
Валерій
Дніпро, 20.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за теплі слова на адресу спеціаліста «ОН Клінік Дніпро». Сподіваємось, що рекомендації Оксани Георгіївни призведуть до вирішення проблеми, з якою Ви до нас звернулися. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Хочеться висловити подяку чудовому лікарю Пугач Тетяні Олександрівні. Всебічний аналіз стану пацієнтки, уважність вражають. Спасибі за допомогу.
Лариса
Дніпро, 20.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ларисо. Дякуємо за довіру і вибір «ОН Клінік Дніпро». Лікар Пугач Т.О. відповідально і уважно ставиться до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Питання не по роботі лікарів, тут взагалі питань немає, питання до вашого контактного центру. Будь ласка, збільште кількість людей, що працюють там. Це неможливо! Я дуже часто до вас телефоную для запису себе або близьких і ЖОДНОГО РАЗУ не було такого, щоб я чекала на лінії менше 3-х хвилин, а зазвичай це 5-7 хвилин. Це дуже низький показник сервісу на 2021 рік. Сьогодні взагалі 9:30 чекала з'єднання з оператором. Зворотній дзвінок не підходить, так як передзвін відбувається через 30-60 хвилин, коли вже фізично незручно говорити)
Альона
Дніпро, 16.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Альоно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. На жаль, повністю виключити форс-мажорні ситуації не представляється можливим. У будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні в клініку. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Молодці, поправили Особистий Кабінет. Тепер там повна функціональність. Минуло трохи більше тижня після мого негативного відгуку. Оперативно спрацювали!
Валерій
Дніпро, 02.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валерій. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення, рівнем і якістю сервісу. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! хотіла записатися на прийом до терапевта, зареєструвалася на сайті і записалася онлайн. Передзвонює адміністратор, по-перше, не дає слово сказати, по-друге, задає мені питання "Ви залишили заявку, які питання будуть до мене?". Я чітко написала в якому місті, в який день, в який час я хочу прийти. Передзвоніть і скажіть, що на цьому тижні все зайнято, давайте підберемо зручний час. Але потім я чую "Ви не записувалися і немає ніякої інформації, все зайнято, є тільки на 31 число" І все це роздратованим голосом. Абсолютно некомпетентна. Відразу перехотілося приходити і взагалі записуватися. Можливо лікарі відмінні, але, на жаль, я цього не дізнаюся.
Марина
Дніпро, 27.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Над забезпеченням якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Хочемо зазначити, що на сайті відсутня технічна можливість здійснювати самостійно запис на прийом до лікаря, можна залишити тільки заявку. Після чого оператори контактного центру зв'язуються з пацієнтом і здійснюють запис. Якщо Ви відчули дискомфорт, приносимо свої вибачення. Завжди готові допомогти, якщо буде потреба. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ваш сайт в Особистому Кабінеті вимагає записатися до лікаря, щоб відкрити повну функціональність. Але я вже є вашим пацієнтом кілька років. Я маю право бачити всю історію моїх відвідин, всі аналізи, всю особисту інформацію. Дуже погано зроблений ваш сайт!
Валерій
Дніпро, 24.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валерій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Над забезпеченням якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Ми раді, що питання вичерпане. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.