Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Отзыв Юлия Грон от 20.12.2019 про врача

Сьогодні відвідувала цей заклад. Враження від рецепції, а саме персоналу, який веде запис пацієнтів та інші поточі речі пов"язані із відвідуванням лікаря, залишилися дуже неприємні. На мить я відчула себе як у державній поліклініці: хамство і невихованість. Однак це не стосується лікарів.
Юлия Грон
Черкассы, 20.12.2019 Показать ответ
Оценка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом, з урахуванням необхідного тимчасового інтервалу для прийому кожного пацієнта і виконання необхідних процедур. Зі свого боку завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам на важливість дотримання регламенту запису, своєчасно попереджати клініку про можливі затримки або скасування візиту в телефонному режимі. Тому що дані фактори можуть призводити до збоїв у графіку всього робочого дня лікаря. При відсутності пацієнта за записом, лікар приймає подальшого пацієнта для мінімізації втрати часу і профілактики затримки прийомів. Бажаємо здоров'я і гарного настрою!
Служба контроля качества ОН Клиник

Консультация проктолога ОН Клиник

Оставить отзыв
Заполните форму и мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Нажимая на кнопку Отправить Вы даете согласие на обработку данных, и соглашаетесь с условиями пользовательского соглашения
Превышен лимит запросов. Попробуйте через 5 мин.