Руфанова Анна Анатольевна хочу выразить Вам свою огромную благодарность за колоссальную помощь, за отзывчивость, за качественное лечение, за врачебную этику и профессионализм в своем деле. Спасибо Вам за вашу бесконечную доброту и теплое отношение. Желаю Вам всего самого лучшего и только благодарных пациентов.
Яна
Дніпро, 07.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Яно. Дякуємо за зворотний зв'язок, ми дуже раді, що Ви залишилися задоволені зверненням до нашого спеціаліста. Нам приємно, що у стінах нашого медичного центру Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня! Хочу подякувати дуже чудовому лікарю Руфановій Ганні Анатоліївні за її професіоналізм. Дуже задоволений результатом лікування, чудове відношення до пацієнта. Високий рівень кваліфікації. Висловлюю велику подяку всьому персоналу OnKlinic за надання сучасного лікування, та окремо Руфановій Ганні Анатоліївні за професіоналізм та позитивний підхид у важливій справі. Вадим, номер картки 752761
Вадім
Дніпро, 15.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
<p>Добрий день, Вадиме. Дякуємо за позитивний відгук та добрі слова. Великий клінічний досвід лікаря у поєднанні із сучасним обладнанням, яке використовують у наших медичних центрах, сприяє якісному та ефективному вирішенню делікатних проблем. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди. Бажаємо міцного здоров'я.</p>
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Кошелєва Яна Юріївна – великий професіонал. Дуже допомогла.
Роман
Дніпро, 25.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Романе. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав надану Вами довіру. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінне обслуговування, професійні лікарі.
Олена
Дніпро, 16.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Один із принципів нашої роботи – комфорт кожного пацієнта, у нас працюють лише кваліфіковані спеціалісти. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже затишна, чиста клініка. Медперсонал на рецепшні вище всяких похвал!!!!!!
Надія
Дніпро, 12.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Надія. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медцентру. Завжди раді допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Дніпро, 16.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідував "ОН Клінік" три рази. Дуже переживав через своє захворювання, але даремно: лікар дуже важливий, уважний, фахівець своєї справи - АСЛЯЄВ Олександр Андрійович - хірург-проктолог, дуже хороша людина. Людина - ПОЗИТИВ. Було вирішено зробити операцію, все пройшло абсолютно безболісно і швидко. Після операції відновився тижні через 3 тижні. Головне виконувати всі рекомендації лікаря. Хороша клініка з чудовим персоналом. Рекомендую!
Сергій
Дніпро, 15.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Дякуємо за відгук. Малоінвазивні методики, які використовуються в нашому медичному центрі, дозволяють позбутися від проктологічних проблем в комфортних умовах і без відриву від звичного ритму життя. Сподіваємося, що Ваші рекомендації будуть корисні потенційним пацієнтам. Бажаємо Вам міцного здоров'я і рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так сталося, що після двох пологів з'явилася неприємна проблема, про яку у нас не заведено говорити. Довго терпіла і не наважувалася звернутися до проктолога - яка дурість! Дорогі жінки, які мають схожу проблему, не бійтеся і не терпіть. Все виявилося не страшно і безболісно, кілька відвідувань ОН Клінік, і доктор Руфанова Анна Анатоліївна створить диво своїми руками. Вас чекає уважний і делікатний прийом. Спасибі, Анно Анотольевно.
602929
Дніпро, 10.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо Вам за добрі слова на адресу нашого фахівця. Клінічний досвід лікаря в поєднанні з сучасними малоінвазивними методиками, які використовуються у нас в медичному центрі, дозволяють ефективно вирішити неприємні проблеми. Завжди готові допомогти в разі потреби. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Протягом 4 (!) місяців інфекціоніст Мульченко в цій клініці мене лікувала антибіотиками цефалоспоринового ряду 3ого і 4ого покоління на підставі наявності антитіл до Боррелем після перенесеного і пролікованого (!) Минулого літа укусу кліща. У мене не було ніяких скарг і симптомів на першому прийомі, однак лікар переконала, що хвороба "спить" і дуже скоро у мене з'являться порушення нервової системи, роботи серця (зі слів лікаря почитайте, що пишуть в інтернеті-це все правда), які вже не вийде повністю вилікувати і можна навіть стати інвалідом! Коли через 4 місяці антибіотиків (по 2 ін'єкції в день + таблетки) рівень антитіл підстрибнув в два рази я звернулася до іншого фахівця і з'ясувалося, що лікування мені не було потрібно і варто припинити здавати аналізи на антитіла, так як IgM і IgG після успішно пролікованих укусу борреліозной кліща можуть залишатися в крові місяцями і роками! Звернулася в службу контролю якості, відправила їм підтверджуючі документи і .. місяць тиші з їх боку! Дівчина по телефону пояснює, що вони розбираються і шукають альтернативну думку. "ВІН Клінік", маючи стільки ресурсів і філій, не може знайти цю думку на протязі місяця ?! Висновок: КЛІНІКА НЕ ГОТОВА НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОМИЛКИ СВОЇХ ЛІКАРІВ. При чому в клініці було витрачено тільки 3000грн на прийоми, а ще 55 000 грн в аптеках на препарати !!! Пару слів про хороших відгуках про клініку. Коли пацієнти сидять в черзі до них підходить дівчина з рецепції і просить написати пару слів про враження про клініку, після, якщо відгук хвалебний, клініка його сама публікує, а що відбувається з негативними відгуками я не знаю ...
Поліна
Дніпро, 29.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Поліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що по кожному зверненню від наших реальних пацієнтів проводиться предметний розбір ситуації з детальним аналізом всієї медичної інформації. Порядок розбору звернень проходить згідно зі встановленним законодавством регламентним терміном. Кожен лікар, приймаючи рішення по веденню лікувального - діагностичного процесу, ґрунтується на об'єктивних клінічних даних і несе відповідальність за призначення. Більш детальна інформація Вам була надана особисто. Просимо вибачення за дискомфорт під час звернення в медцентр. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Корець Євгенії Анатоліївні. На прийомі все було інформативно, чітко і по суті. Рекомендую!
Кирило
Дніпро, 19.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Кириле. Раді, що консультація у нашого фахівця була інформативна і зрозуміла для Вас. Дякуємо за відгук. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся в "ОН Клінік Дніпро" до уролога Глущенко Сергія Миколайовича з приводу операції циркумцизія. Операція проведена непрофесійно, неякісно, без взяття попередніх аналізів, УЗД, не в операційній, а в кабінеті на кушетці. Замість обіцяного "Сургітрона" - звичайний скальпель. Результат - естетичний вигляд огидний, шви накладені несиметрично, дискомфорт і больові відчуття в області рубців. Шкода, що такі лікарі за чималі гроші успішно калічать здоров'я і життя своїм пацієнтам.
Артем
Дніпро, 18.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артеме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що в нашому медичному центрі працюють кваліфіковані фахівці і клініка забезпечена всім необхідним сучасним обладнанням. У кожному разі доктор підбирає найбільш оптимальні варіанти по тактиці лікувально-діагностичних дій з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта. Для об'єктивної лікарської оцінки результатів лікування необхідний очний контрольний прийом лікаря. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Очікуємо на повторному візиті згідно з попереднім записом. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Руфановій Г.А. за професіоналізм і небайдужість до моєї проблеми. Всім, хто зіткнувся з проблемою геморою, раджу звернутися в "ОН Клінік Дніпро".
Антоніна
Дніпро, 02.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Антоніно. Ми раді, що під наглядом нашого спеціаліста Ви змогли розв'язати делікатну проблему. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік