Служба контролю якості сервісу

control

 

Шановний Клієнте, для того, щоб залишити пропозицію, зауваження, побажання, питання стосовно роботи медичного центру у Вашому місті, будь ласка, скористайтеся телефонною лінією Служби контролю якості сервісу мережі медичних центрів «ОН Клінік» в Україні. Єдиний для всіх клінік в Україні телефонний номер 0–800–50–71–70* призначений для збору і обробки інформації про роботу медичних центрів в Україні. Вся інформація, що надійшла на лінію Служби контролю якості сервісу, передається в центральний офіс.

Лінія 0-800-50-71-70* працює тільки в будні дні з 10:00 до 17:00 (пн.-пт), перерва з 13:00 до 14:00**

Вирішення питань, вжиття заходів щодо усунення претензій та дотримання стандартів якості обслуговування контролюється керуючим офісом мережі медичних центрів «ОН Клінік» в Україні.

Звернення, які потребують додаткового вивчення та вжиття заходів розглядаються протягом 5-ти робочих днів. Якщо потрібно більше часу, заявник інформується про це по телефону або шляхом електронної пошти.

Телефонна лінія Служби контролю якості сервісу** мережі медичних центрів «ОН Клінік» в Україні працює, крім святкових днів та вихідних за наступним графіком: ПН–ПТ з 10:00 до 17:00. Перерва з 13:00 до 14:00.

Для того, щоб ми могли швидко і максимально ефективно обробити Ваш запит, будь ласка, повідомте фахівцю Служби контролю якості, наступну інформацію:

  • в яку з наших клінік, в якому місті Ви зверталися;
  • Ваше прізвище та ім’я (дані вказані Вами під час оформлення амбулаторної карти);
  • відділення (проктологія, урологія, гінекологія, дерматологія, гастроентерологія, УЗД тощо);
  • номер амбулаторної карти (на візитці);
  • телефон для зворотного зв’язку;
  • коментар.

Ви також можете скористатися формою зворотного зв’язку на нашому сайті. У цьому випадку фахівець Служби контролю якості зв’яжеться з Вами для уточнення деталей звернення протягом робочого дня, або наступного робочого дня, якщо заявка надійшла після 15:00 або на вихідних.

Ваша думка і враження важливі для нас!

* Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні. Дзвінки з мобільних телефонів оплачуються згідно з тарифами мобільного оператора.

** Просимо звернути Вашу увагу, що ця форма зворотного зв’язку не призначена для медичних консультацій та запису на прийом. Для того, щоб задати питання спеціалісту або записатися на прийом, перейдіть на сторінку зворотного зв’язку клініки у Вашому місті.

Ми вдячні Вам за зворотній зв’язок.

Залиште відгук або пропозицію по роботі: