Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 7

Я була на прийомі у лікаря-гінеколога Андрус Ганни Михайлівни і дуже задоволена. Лікар уважна.
Олена
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Андрус Ганни Михайлівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
дуже хочу доповнити відгук про лікаря Мангушеву Вікторію Юріївну та сказати їй величезне дякую, пройшов місяць після першого прийому у цієї прекрасної людини, вже помітна позитивна динаміка у вирішенні моєї проблеми, я неймовірно рада, що попала саме до Вікторії Юріївни, однозначно можу рекомендувати її всім
Яна
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря на узд,прийшла з вагітністю,вона мені почала казати що у мене загроза ,і що їй не подобається моя вагітність з фразою ʼВи точно хочете залишити цю вагітністьʼ хоча як тільки я зайшла до неї кабінет я сказала,що я точно вагітна і ми хочемо залишити.Кваліфікація у вашого лікаря на нулі,пішла через пару неділь до іншого лікаря і все добре у мене з вагітністю.Жах,вже не перший раз чую що у вас лікарі по узд жахливіші фахівці,нащо таких брати на роботу?
Анастасія
Миколаїв, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У протоколі фахівець фіксує дані відповідно до об'єктивного стану на момент проведення діагностичного дослідження, що і було у даному випадку. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Під час прийому лікар не задавала ніяких питань для збору анамнезу,бімануального огляду також не було ,одразу поставила діагноз. Призначила купу пакетів аналізів ,не дивлячись на те,що вони вже були у мене і все будо в нормі. Проте з приводу проблеми ,яка потребувала швидкого вирішення ніяких рекомендацій я не отримала. Враження залишись тільки негативні від цього прийому ,нікому не рекомендую звертатись!
Аріна
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аріно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики. Більш детальна інформація Вам повідомлена у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо ви ще раз видалите те що я пишу і не звернете на це увагу я за телефоную в міністерство охорони здоров'я. Я Попович Олександр Васильович звернувся до приватної клініки "ОН Клінік" 23.11.2023 , я звернувся за допомогою до спеціалістів. Попередньо я записався на прийом до лікаря уролога Чабан Олександра Васильовича. Цього дня мене оглянув лікар та поставив мені діагноз (гострокінцеві кондиломи). Всі аналізи та операція по видаленню кондиломи проводилися в цій клініці того-ж дня коли я прийшов на консультацію, а саме 23.11.2023.Операцію мені проводив лікар хірург Томинець Оксана Василівна. Видалення проводилося за допомогою апарату Surgitron (0, 1 см) на генітальних зонах. Лікарі які мене лікували в цій клініці попередньо знати та бачили, що пухлина в мене в більшій частині знаходится в уретрі (знаючи це вони мене прооперували та відрізали лише верхню частину залишивши в уретрі пухлину та запевнили мене, що з середини все має відпасти. Мені прописали ліки які я придбав за власні кошти (так як і за все лікування що проводилися). Я дотримувався всього, що мені радили, а саме я промивав місце видалення та приймав ліки. Мені наголосили щоб я на 5 день після видалення пухлини мазав саше кераворт тим саме (попередньо сказали , що нібито це допоможе). Через 3 тижні після видалення я помітив, що в мене знову заявилася ця пухлина(нагадую, що коріння цієї пухлини в мене були в уретрі, тому я раніше ці 3 тижні їх не помічав , тому я знову звернувся до "ОН Клінік" та записався на прийом до лікаря Томинець Оксани Василівної, вона мені порадила знову саше кераворт та курс таблеток (моє лікування призвело до запалення голівки статевого члена та кровотечі на самих ділянках голівки так і в уретрі. Після всього цього я знову же лікувався за власні кошти купував всі мазі що мені порадила Томинець Оксана Василівна щоб позбутися кровотечі та запалення, через деякий час лікарка сама зі меню звязалася за допомогою лікарні (коли все пройшло і мені стало краще вона мені сказала, що якщо пухлина зявиться знову, щоб я звернувся до Ужгородської міської лікарні тому, що вони нічого не можуть вдіяти в цій ситуації. Я не розумію якщо лікарі знали мій діагноз та важкість даної операції все одно взялися за неї, брали мої кошти та потім розмахували руками, що вони нічого не можуть вдіяти. Тому я звернувся за допомогою в Ужгородську міську лікарню де мені успішно видалили пухлину та віддали її на дослідження (чого не зробили в "ОН Клінік попередньо сказавши що по аналізам які я здавав в мене вона доброякісна цікаво як без дослідження вони про це дізналися) до лабораторії CSD LAB. В чому заключається моя скарга, а саме в тому, що мені проводили неефективне лікування, а саме псували моє здоров'я, час та гроші які я оплачував в продовж всього лікування.
Попович Олександр
Ужгород, 12.03.2024
Оцінка:
Дуже вдячна лікарю Микитенку В.С. і всій його команді, за чуйне, добре ставлення до людей. Людина перебуває на своєму місці і любить свою роботу. Я вже думала таких лікарів немає. Усе пройшло чудово. Дякую. Успіхів і процвітання.
Соловйова
Миколаїв, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви особливо відзначили нашого лікаря Микитенка Віталія Степановича, його доброзичливість та чуйне ставлення до пацієнта. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тепер я вірю, що ще є медичний персонал, який давав клятву Гіппократа і свято їй слідує.Папі 92... з бідою залишилася сама і звернулася в Он-клінік по допомогу. Величезне спасибі, Маргарито Миколаївно! Ваша допомога для тата неоціненна. Так уважно, дбайливо і професійно до тата давно ніхто не ставився. Ще раз, ВЕЛИЧЕЗНЕ СПАСИБІ!
Надія
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно виказали свою думку та висловили щиру подяку. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця Чопенко Маргарити Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Татові 92... все розумію... з бідою залишилася сама і ось звернулася у вашу швидку по допомогу. Величезне спасибі! Таких професіоналів своєї справи не зустрічала давно, Ваша допомога,Святостав Олексійович, для тата неоціненна.
Надія
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Павлихи Святослава Олексійовича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахлива кліника, записалася заздалегідь,проїхала 400 км ,а лікар не прийшов і нихто не знає де він ," шарашкина контора ",головне щоб гроші заплатитили в касу.БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІ.
Ольга
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам та готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у даному випадку з пацієнтом попередньо було узгоджено додаткову інформацію стосовно запису. Перепрошуємо за дискомфорт. Більш детальна інформація Вам повідомлена у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороший спеціаліст, всім рекомендую
Наталія
Полтава, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую лікаря Перехрест, зверталася по допомогу, у підсумку пішло просто викачування грошей, а не лікування, прописувала препарати, які не лікували, а просто прибирали симптоми не на довго. І я повинна була знову проходити, і знову здавати аналізи, і в цьому і полягає схема викачування грошей. У підсумку сходила просто в звичайну ЖК, і доктор виписала препарат, який відразу допоміг, і ні чого я не платила, і аналізи безкоштовно. Не ведіться на цих лікарів, їм не важливо Ваше здоров'я.
Оксана
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного звернення від реальних пацієнтів. Якщо у пацієнта є конкретні претензії - можна зразу звертатись до нас за номером 0800-50-71-70 і ми залюбки допоможемо розібратись. По факту отриманої медичної допомоги звернень до Служби контролю якості не надходило. Якщо пацієнт не виконує в повному обсязі всі рекомендації - то у лікаря немає можливості впливати на динаміку. З плином років відновити хід подій на прийомі подекуди складно. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні відвідала лікаря Удовиченка Андрія Григоровича. Сподобалось відношення лікаря, вислухав уважно про проблеми, провів пальпацію хворих місць, порадив пройти тільки необхідні аналізи і на основі аналізів призначить лікування. Від відвідування тільки приємні спогади.
Вікторія
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо Вам за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Удовиченка Андрія Григоровича. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.