Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 69

Я була на прийомі у лікаря Зверинська І.М., дуже професійний лікар. Педантично підходить до проблеми, все пояснила, все перевірила. Було дуже приємно познайомитися з таким лікарем. Буду рекомендувати лікаря і клініку. Сервіс високий
Леонида
Харків, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Леонідо. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Звєринської Ірини Михайлівни. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити велику подяку лікарю Ярмак Євгенію Івановичу за проведену мені операцію, за професіоналізм, чуйність, людяність, за гарне ставлення до пацінтів. Дякую!!!
Володимир
Харків, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Ярмака Євгена Івановича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усе сподобалось
Артур
Біла Церква, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Артуре. Дякуємо за Вашу думку. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернувся в клініку в зв'язку з болями в ногах і ходив з двома палицями. Лікар Саєнко О.О. уважно мене вислухав і назначив лікування, прийом капсул і таблеток. Після лікування я вже хожу без палиць, болі припинилися і я відчуваю себе добре. Хочу подякувати лікарю-неврологу Саєнко О.О. за лікування і чуйне ставлення до мене.
Микола Іванович
Кропивницький, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Миколо Івановичу. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Раді, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не чекала що у клініці з таким імʼям може бути такий жахливий сервіс. Я записала дитину на прийом до офтальмолога. Запис був на 12.20 ( це саме час, моеї обідньої перерви ) у кабінет ми зайшли о 12.50, за цей час адміністратор навіть не попередив що лікар затримається. Можливо це росповсюджне діло , роблю висновок що до часу кліентів вони відносяться з неповагою! Крім того, поки ми знаходились у кабінеті вже запросили іншого клієнта, що особисто я вважаю досить не коректним. Вважаю що з таким відношенням до клієнтів, вартисть 7 хвилинної консультації не повинна коштувати 700 гривень!
Ольга Кононова
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо звернення було дискомфортним для Вас. Факт затримки прийому за об'єктивних причин підтверджуємо та приносимо вибачення. На жаль, в медицині бувають непередбачувані випадки, вирішення яких потребує більше ніж регламентного часу. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на продовження співпраці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на прийом до лікаря Ступарь, після чого в клініці мені запропонували залишити відгук, я його залишила, так як візит і відношення лікаря мені не сподобались. 24.11 зателефонували з відділу роботи зі скаргами уточнити інформацію. Після цієї розмови мати нічого спільного з цією клінікою я не бажаю. Дівчина не уточнювала інформацію, а зателефонувала розповісти, що лікар зробила все вірно і записала мої скарги на здоровʼя і що вона мене уважно слухала (моя скарга була на відношення лікаря, яка не дуже хотіла слухати причину мого звернення, коли я відповідала на її питання, вона говорила і шо, і до чого це? Ну ви ж ставили ці питання, вам має бути видніше до чого це). Потім дівчина зачитала мені те що написала лікар, мій попередній діагноз був записаний невірно, що доказує як уважно вона мене слухала. На що дівчина знову почала мені спочатку розповідати, що лікар зробила все вірно. Перед тим, як телефонувати людям, які залишили скаргу, пройдіть, будь ласка якісь курси по роботі із скаргами і навчіться коректно спілкуватись і слухати ваших клієнтів. Висновок з цього такий, що в клініці вас ніхто не буде слухати, ваші скарги на здоровʼя нікому не цікаві, так як лікарі мабуть супер професіонали і з одного погляду знають що з вами і що у вас болить. Відділ по роботі зі скаргами зовсім не вміє працювати зі скаргами і коректно розмовляти з клієнтами (пацієнтами). Якщо хочете «приємного» відношення лікарів і потім ще кращого спілкування з відділом по роботі зі скаргами, Велкам в цю клініку! Ну і плюс за це задоволення, ви ще і кошти заплатите👌
Руденко Катерина
Полтава, 24.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і перепрошуємо якщо не сподобався візит. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проходять згідно встановлених стандартів. Лікувально-діагностична тактика визначається лікарем на підставі чинних протоколів та вимог МОЗ України і не більше того. Симптоматичну терапію лікар може призначити до отримання результатів додаткових досліджень, яка за необхідності може бути коригована після отримання результатів додаткової діагностики. Як правило, пацієнт звертається до лікаря, щоб отримати його професійну думку, з якою може погоджуватись або ні. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру вдячність Олександру Ігоревічу за вражаючий професіоналізм і неймовірне ставлення до пацієнтів. Ваша відданість роботі та вміння враховувати не лише медичні аспекти, але й емоційний стан пацієнта справили враження на мене. Важко переоцінити Вашу турботу і увагу, яку ви приділяєте своїм пацієнтам. Ви створюєте атмосферу довіри та спокою, що надає неймовірну підтримку, особливо у складних медичних ситуаціях. Ваше здатність пояснювати складні питання, робить процес лікування більш зрозумілим та менш напруженим. Не можу не відзначити Ваш високий рівень професійної компетентності. Ваші знання і навички вражають і створюють впевненість в тому, що ви - справжній фахівець у своїй справі. Ще раз Вам дякую за ваш внесок у моє здоров'я та вашу турботу. Ви - справжній лікар і гідний представник своєї професії. З повагою, Кудінова Наталія!
Наталія
Харків, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до Кочеровського Олександра Ігоровича. Зворушені Вашою високою оцінкою професіоналізму нашого фахівця. Вдячні, що Ви особливо відзначили чуйне та доброзичливе ставлення лікаря до пацієнтів.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось
Наші Джавахідзе
Харків, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Миколаїв, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Скористалася онлайн консультацією. Нажаль лікар проговорив загальні рекомендації відомі усім. Просила призначити медикамент, саме який і схему він пообіцяв надіслати у месенджері. Але просто забув. На повідомлення не відповідає. Чи коштувала така консультація своєї вартості? Якщо я просто залишилася без будь якої відповіді.
Наталя
Миколаїв, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Хочемо зазначити, що лікарі в першу чергу діють в інтересах пацієнта. В ряді випадків необхідний очний огляд і оцінка стану пацієнта для визначення подальшої тактики. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дмитро
Дніпро, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
У липні мала необхідність звернутися у відділення проктології, обрала ОН Клінік. Була на прийомі у лікаря Кухарика В. П. Прийомом була дуже задоволена. Як виявилося, я мала проблему яку потрібно було вирішувати операційним шляхом, яку проводив це й же лікар. Операція пройшла успішно, та на скільки це було можливо безболісно. Лікар призначив післяопераційне лікування, та через певний час огляди, які були безкоштовні. Абсолютно задоволена роботою лікаря Кухарика В.П, хороший фахівець, професіонал своєї справи! В загальному, у ОН Клінік, обслуговування завжди на найвищому рівні! Дякую!
Світлана
Миколаїв, 21.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Щиро вдячні за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Кухарика Володимира Петровича Вам вдалося подолати проблему зі здоров'ям, яка турбувала, і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.