Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 212

...
Олександр
Черкаси, 08.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вже майже два роки як маю визначений діагноз і просто прийшов проконсультуватись щодо мого стану здоров'я (мій колишній лікар зараз у евакуації). Але склалося враження, що під час прийому лікарка взагалі не слухає пацієнта, а аналізи призначає по якійсь методичці, зробленої 50 років тому. вже 5 років. Я не розумію, навіщо було ставити мені панкреатит, якого в мене і близько, на щастя, немає (зданий аналіз це лише 100% підтвердив), та виставляти себе повною клоунесою. Вкрай не рекомендую.
Микола
Харків, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Миколо. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та вважаємо недоречними публічні образи в сторону практикуючого лікаря. Нами перевірена медична документація та зазначаємо, що лікувально - діагностична тактика визначена в повному обсязі на підставі об'єктивних клінічних даних та вимог чинного законодавства. Пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. При виникненні будь-яких питань ми завжди готові надати вичерпну відповідь. Сподіваємось на продовження співпраці, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уважний, доброзичливий лікар. Лікар проконсультувала, заспокоїла, дала багато інформації та зробила призначення від яких полегшало.
Анна
Харків, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та теплі слова лікарю. Нам важливо знати, що спілкування з лікарем було комфортним для Вас та Ви отримали необхідну інформацію за результатами консультації. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На жаль, розчаровані фахівцями УЗД у цій клініці. Результат узд навіть здивував львівських лікарів... Антоненко О.В. на УЗД на рік не змогла визначити пухлину, що починається, і поставила неправильний діагноз.
Анна
Миколаїв, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що різні види додаткових досліджень мають різну діагностичну можливість і очікувану діагностичну цінність кожного з них на певних етапах патологічного процесу. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вдячна доктору Кочеревському Олександру Ігоровичу за проведену висококваліфіковану операцію та чуйне та уважне відношення при реабілітації.
Олена
Харків, 05.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячі Вам за публічний відгук про лікування у нашій клініці. Нам приємно знати, що Ви отримали бажаний результат, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Соболь Світлані за чуйне та уважне ставлення до пацієнтів, а найголовніше Світлана Георгіївна лікар з великої літери!
Наталя
Харків, 04.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Вдячні Вам за відгук та висловлену думку про лікаря Світлану Георгієвну. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми дуже вдячні Михайлу Яковичу Лучиніну. Завдяки йому моя мама уникла знаходження у стаціонарі та повертається до нормального життя. Рекомендуємо його як дуже досвідченого кардіолога.
Павло
Дніпро, 03.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Павло. Вдячні Вам за теплий відгук нашому лікарю Михайлу Яковичу. Сподіваємось, Ваші рекомендації стануть у нагоді потенційним пацієнтам. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я проходила лікування у лікаря Саєнка Олександра Олександровича. Все сподобалося. Дуже хороша людина та лікар. Мені допоміг.
Діна
Кропивницький, 02.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діно. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та висловлену думку про лікування у спеціаліста. Нам приємно, що Ви задоволені результатом лікування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Оплатила 290 грн за прийом, щоб пробути в кабінеті у лікаря 7 хвилин і почути, що я занадто складний пацієнт для неї і краще мені звернутись в Київ (дали номер іншої клініки у Києві, який я б могла безкоштовно загуглити). Мені здається, в такому випадку було б доречно повернути кошти за прийом.
Гість
Полтава, 01.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що об'єм первинної діагностичної тактики виконано згідно об'єктивних клінічних даних. Не виключається варіант, що за необхідності пацієнт може бути скерований до спеціалізованого закладу. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном, очікуємо на наступному візиті згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила операцію місяць тому з розкриття абсцису залози. Лікар не сформував новий канал для виведення. Ткань заросла і виник рецидив через неможливість виведення рідини з каналу. Що б поговорити з лікарем платіть за нову операцію. Дуже дякую, що порізали мене за 10 тис. Якщо хочете вилікуватися, а не слухати, як вам лижуть дупу, доки ви їм платите не раджу ходити туди. У війну просто наживаються на людях, як можуть.
Єва
Харків, 31.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єво. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірено інформацію та зазначаємо, що лікувально-діагностичний процес проведено згідно вимог чинної документації МОЗУ в повному обсязі. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Якщо в подальшому виникнуть питання - звертайтесь, ми залюбки допоможемо. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати доктору кардіологу Лучинину Михайлу Яковичу. Завдяки грамотно підібраному курсу лікування та його професіоналізму мій стан покращився. Дякую за уважність та людяність.
Оксана
Дніпро, 30.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно висловити думку про лікування у нашого спеціаліста Михайла Яковича. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
29.08.2022 відвідала врача кабінету УЗД Першину Олену Євгенівну. Велика подяка не тільки доктору- професіоналу високого рівня, а й чуйній та співчутливий людині. На мої питання було надано конкретні відповіді у коректній формі. Рекомендована консультація кардіолога. Сподіваюсь, що це також буде висококваліфікований спеціаліст.
Олена
Харків, 30.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за теплий відгук на адресу нашого спеціаліста. Нам приємно, що Ви задоволені результатом діагностики та спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо прагнути виправдати Ваші очікування. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.