Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 209

Записала маму в клініку до хірурга, Руденко Володимира Трохимовича Від візиту сказати що я в шоці - нічого не сказати. По-перше відношення лікаря до пацієнта жахливе. На запитання пацієнта - лікар відповідає запитаннями (типу: а я тут чого? чого ви в мене таке питаєте? - цікаво, а в кого питати, якщо я звернулася до вас), що свідчить про некомпетентність останнього. Маю надію що інші лікарі відповідають своїй справі, але більше не маю бажання туди звертатись.
Христина
Чернігів, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кристино. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Службою контролю якості проводиться предметний розбір ситуації особисто з пацієтом клініки, яким Ви не є в даному випадку. Ми уточнили безпосередньо думку пацієнта та було повідомлено інформацію стосовно розбору ситуації особисто пацієнту. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарці Руфановій Анні Анатоліївні за вдале лікування, чуйність, професіоналізм. Спасибі вам величезне. У вас золоті руки і серце. Бажаю вам здоров'я, благополуччя та успіхів у вашій благородній справі.
Валентина
Дніпро, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом проведеного лікування під наглядом Анни Анатоліївни. Дякуємо за відгук та теплі слова лікарю. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ступар Н. М. з приводу білого болю у горлі та білого нальоту. Вона була дуже не уважна, не зібрана, не могла договорити речення і пояснити нормально, що робити. Майже не оглянула горло, сказала, що нічого не бачить, але то навіть неозброєним оком можна було розгледіти. Виписала люголь та хлорофіліпт. Запізнилася на півгодини, тож мені треба ще було чекати. Посеред візиту до неї заходив чоловік на декілька хвилин, але ж я і так чекала, і то просто гаяння мого часу, невже не можна було робити свої приватні справи після пацієнту? Я таку консультацію могла і у гуглі отримати, а не за ті гроші, що я заплатила. Ніколи такого не було у лікарні, а я ходила до різних лікарів.
Валерія
Полтава, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас був дискомфорт під час візиту та перепрошуємо за незручність. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних. Призначає подальшу лікувально-діагностичну тактику згідно рекомендацій за маршрутом пацієнта. За результатами додаткових обстежень встановлюється кінцевий діагноз та лікування з урахуванням виявлених чинників. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Будемо очікувати Вас у клініці на повторному прийомі згідно попереднього запису. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗО у лікаря Сас А.М. , дуже уважний, приємний у спілкуванні лікар. Як побажання для покращення і пришвидшення обслуговування пацієнтів, необхідно надати лікарю асистента, який би відразу фіксував всі дані в комп'ютері, щоб лікар потім не витрачав на це свій час.
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тут працюють приємні, професійні дівчата, кров взяли швидко і безболісно, без синяків, дуже задоволена
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ганна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я разочарован Ольгой Сергеевной Зачем и куда дели мой комментатор что я вчера писал?
Вадим
Харків, 02.11.2022
Оцінка:
Були з чоловіком на прийомі у дерматолога Томінець О.В. Відверто кажучи, я дуже розчарована і обурена тим, що такі фахівці працюють у клініці такого рівня! Лікарка вкрай неуважна, дерматоскопія нечитабельна в принципі. Можливо, саме через те, що лікарю не цікаві пацієнти і якість додаткового обстеження вкрай низька, виникла і серйозна помилка в діагнозі. Власне кажучи, формальність огляду і якість обстеження могли б коштувати моїй рідній людині життя!
Наталія
Ужгород, 02.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Ми ведемо предметний розбір ситуації та діалог з приводу звернення в клініку тільки особисто з пацієнтом, що було і в даному випадку. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз і надає рекомендації щодо подальшої тактики, які були коректні в даному випадку. Більш детальну інформацію пацієнт отримав особисто телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінна атмосфера і зручний графік. Ніяких тобі тисняви та черг, а чекаєш тільки якщо приїхав надто заздалегідь. Потрапив до пана Главацького і дуже вдячний! Легке і зрозуміле спілкування, а лікування пояснив і розписав подобово. Зараз починаю планування сім'ї знов таки з ОнКлінік. Дуже задоволений!
Микита
Оцінка:
Доброго дня, Микито. Нам приємно, що Ви залишились задоволеним якістю обслуговування та медичної допомоги в нашій клініці. Дякуємо за щирий відгук та сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити в клініці на планових профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
1.5 години чекав хоч якоїсь відповіді в онлайн чаті, відповіді так і не отримав, на прийом не записався. У мене немає стільки часу, дуже повільно і не продуктивно, витратив свій час...
Станіслав
Харків, 02.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Шкодуємо, що Ви залишились незадоволеним. Службою контролю якості перевірена інформація та зазначаємо, що онлайн запис було виконано з урахуванням поточної ситуації та стандартної процедури перевірки оплати. Якщо звернення було дискомфортним - приносимо вибачення. Очікуємо на наступному прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Настільки приємні враження, що вирішила залишити відгук. Приємне враження від клініки, краща за інші приватні клініки, в яких я бувала - чисто, стильно, сучасно, тихо, швидко. Дівчата на рецепшені приємні та ввічливі. У захваті від ендокринолога Красовської І. Г. Після візиту прийняли одразу на узі
Валерія
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своїми враженнями про обслуговування в нашій клініці. Нам приємно, що Ви також відзначили роботу нашого лікаря Ірини Григорівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щира подяка лікарю-проктологу Руфановій Анні Анатоліївні за професіоналізм, чуйність, такт, почуття гумору. Лікарка професійно провела діагностику, лазерну вапоризацію, плазмоліфтинг. Результат лікування чудовий. Раджу всім, чудовий лікар і дуже хороша людина!!!
Олеся(846342)
Дніпро, 01.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олеся. Нам приємно отримувати зворотній зв'язок від задоволених результатом лікування пацієнтів. Дякуємо, що поділились своєю історією звернення до нашої клініки та лікаря Анни Анатоліївни. Зичимо Вам здоров'я та рекомендуємо не забувати про періодичні профілактичні огляди.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.