Звернулася в ОН Клінік для проходження УЗД у лікаря Кучера О.А. Лікар під час обстеження був уважний, пояснював всі нюанси обстеження, роз'яснив чітко, те що побачив на екрані монітора. Лікарем задоволена, рекомендую іншим.
Тамара
Полтава, 28.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Тамаро. Дякуємо, що поділились своїми враженнями про обслуговування у нашій клініці. Ми раді, що Ви задоволені якістю проведеної діагностики Олександром Анатолійовичем. Щиро зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до Дадонової Олени Миколаївни з проблемою випадіння волосся. Після проведення опитування вона одразу збагнула, що проблема може бути в моїх проблемах, пов'язаних з гінекологією. Порадила мені звернутися також і до лікаря-гінеколога - Свінчук Олени Миколаївни. І велике їй за це спасибі! Ці дві жінки неймовірні - уважні, компетентні, освічені спеціалісти своєї справи.
Дуже зручно, що все знаходиться в одній клініці - трихолог, гінеколог, лабораторія, ендокринолог (також мені знадобилась консультація ендокринолога Кияшко Оксани Михайлівни).
На початку лікування я здала всі призначені аналізи. За їхніми результатами кожен лікар призначив відповідну схему лікування, враховуючи діагнози і рекомендації колег. Тобто все виконувалося в комплексі.
Дякуючи професіоналізму лікарів Он Клінік мою проблему було вирішено!
Так, це нелегкий процес і недешевий, але результатом я задоволена.
Дякую, Он Клінік Полтава!
Ірина
Полтава, 27.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Вдячні Вам за щирий та розгорнутий відгук про історію звернення до нашої клініки та спеціалістів. Нам дуже приємно, що Ви залишились задоволені результатом лікування під наглядом наших спеціалістів. Зичимо Вам міцного здоров'я та завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я так і не зрозумів, за що заплатив, прийшло повідомлення на імейл, з результатами аналізів на вірус папіломи людини, і хотів би знати, чітко знати, по кожній позиції що да як.
Інформація, мало інформації.
По друге, чому в особистому кабінеті, я маю змогу подивитися особисту картку та доступ до іншої інформації лише при повторному зверненні до клініки? От яким чином, я, військовий, вирвусь до Харкова?
Олег
Харків, 26.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олег Олегович. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами телефоном, абонент недоступний. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що бланки виданих результатів аналізів оформлені стандартно та містять повну інформацію, яка передбачена таким дослідженням. Наразі Вам відкрито доступ до особистого кабінету. Для продовження діалогу або виникненні питань можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), або цілодобового контактного центру 0800-30-11-77. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподобалося в ОнКлінік, там чисто, а також мені сподобався прийом у лікаря.
Рита
Харків, 26.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Вдячні Вам за публічно висловлену думку та добрі слова. Нам приємно знати, що Вам все сподобалось. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Немає нагадування у вигляді смс
Олена
Дніпро, 26.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що в мережі наших клінік передбачено сповіщення про візит з детальною інформацією, яка автоматично надходить на електронну пошту пацієнта. За результатами перевірки підтверджуємо, що всі сповіщення Вам були надіслані коректно. Гарного Вам дня та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу подякувати дерматологу Горошко Олені Миколаївні. Лікар-професіонал, який уважно вислухає скарги, призначить необхідні обстеження і правильне лікування. Лікування пройшло успішно і в короткі терміни. Дуже чуттєва і чуйна. Дякую за допомогу та увагу!!!
Зінаїда
Одеса, 25.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Зінаїдо. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно висловити свою думку про звернення до нашої клініки. Ми раді, що Ви отримали бажаний результат від лікування, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені дуже сподобалося в ОнКлінік!
Маргарита
Харків, 24.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Вдячні Вам за публічно висловлену думку та добрі слова. Нам приємно знати, що Вам все сподобалось. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чому результат обстеження висилається тільки після дзвінка пацієнта? Чому Ваш менеджер нахабно бреше, що вже вислала і тільки під час розмови відбувалося пересилання результату? Чому у Ваших лікарів немає іменної печатки (не стоїть на результаті)? Запропонували забрати результат у клініці і виявляється, що забирати результат потрібно особисто або надати довіреність. Для того, щоб приїхати особисто пацієнту необхідно - зробити знеболювальний укол, випити безліч таблеток і викликати таксі. Ваша клініка оплачує таксі в обидва боки? Можна піти іншим шляхом - замовити нотаріуса додому, у вас є така послуга, клініка оплачує?
Тамара Володимирівна
Харків, 23.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Тамара Володимирівна. Служба контролю якості проводить предметний розгляд кожного звернення від наших реальних пацієнтів, яким Ви не є в даній ситуації. Наразі ми зв'язались з пацієнтом особисто, надано зворотній зв'язок та ситуацію вичерпано. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бажаю висловити вдячність Сергію Дмитровичу Подпорінову за майстерно виконану операцію та бездоганно виконане подальше лікування. Повернувся до нормального життя, дуже задоволений та вдячний за швидке одужання.
Олександр
Харків, 23.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Щиро радіємо, що Ви задоволені результатом лікування та почуваєтесь добре. Дякуємо за відгук, рекомендуємо не забувати про періодичні профілактичні огляди. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Соболь Світлана відмінний фахівець!!!
Раджу звертатися саме до неї. Саме вона поставила мені правильний діагноз і призначила правильне лікування, до цього 13 років ніхто не міг цього зробити! Ходжу вже 2 роки до неї, і жодного разу не пошкодувала! Всім рекомендую дівчата, залишитеся задоволені і ставленням, і результативним лікуванням!
Вікторія
Харків, 23.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Ми раді знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування під наглядом лікаря Світлани Георгіївни. Дякуємо за відгук, будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чабаненко Інга Гієвна чудовий врач
Карина
Одеса, 23.12.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Карино. Вдячні Вам за публічно висловлену думку. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ілля
Одеса, 22.12.2022
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік