Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 192

...
Мар'яна
Ужгород, 01.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обстежуюся та лікуюся у гінеколога Свінчук Олени Миколаївни. Дуже кваліфікований лікар та професіонал своєї справи. Окрім того, чуйна та приємна людина. Кожне відвідування проходить легко та невимушено, консультує та пояснює все доступною мовою. Однозначно рекомендую!
Анна
Полтава, 31.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми раді, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Рекомендуємо не забувати про планові профілактичні огляди, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пишу свой отзыв по новой! Надеюсь его в этот раз не удалят, пусть люди знают к какому врачу собираются идти, и пусть будут готовы к непредсказуемым ситуациям, дай бог что бы с ними ничего не случилось, как это произошло со мной!!!! Пошла я к дерматологу к Мангушева Виктории, по началу мне врач понравился, назначила мне кучу препаратов, 10 капельниц хотя обычно назначают 5, сколько денег я потратила на это лечение, в надежде что все таки я вылечусь, отправила меня на анализы, на которые я потратила больше 5 тыс соответственно была и жесткая диета, мне стало действительно по началу лучше, как выяснилось у меня нашли гельминтов, и начали спихивать все на них, я их пролечила и проблема моя не ушла, более того врачь у которого лечила гельминтов сказал что не настолько все плохо что бы вызвать такие кожные покраснение, да они есть, но их не много, так вот прошло 10 дней лечение, со мной произошла беда, слава богу скорая приехала во время, и меня спасли, я съела пару долек мандаринки, и у меня пошёл отек венки на глаза соответственно перешел на нос и горло, я начала задыхаться, если бы можно было прикрепить фото, я бы его оставила, скорая очень быстро приехала и меня спасли, я пришла после этого к дерматологу и её ответ такое бывает, что люди едят что-то а потом выступает аллергическая реакция, я конечно все понимаю, но я могла задохнуться, я ослепла, потому что отек был очень сильный и такого приступа со мной никогда не было, я ела килограммами эти мандарины, и все было нормально, я не верю что от пару долек такое могло произойти, сказать что врачь как-то запереживала нет, спросила что осталось из препаратов и назначала мне белый активированый уголь, я уже молчу про то что результаты анализов лаборатория не отправляет врачам, я пришла на прием а он как бы не бесплатный , и меня повторно назначают на те же анализы что я и сдавала если бы не девочки что работаю в самой лаборатории мне не сказали что вы уже их сдавали, и результаты готовы , я бы еще заплатила кучу денег,администраторы тоже за этим не следят, это не нормальный подход к работе, моя проблема не ушла, я продолжаю сидеть на диете и дерматит не прошел, радует что жива осталась, прежде чем идти в он клинику к дерматологу хорошенько подумайте!!!!
Наталья
Харків, 31.01.2023
Оцінка:
Я прохожу лечение сейчас у вашего эндокринолога, проходила лечение у вашего лора , и была у вашего дерматолога, как это у вас нет меня в базе ? Я оставлю свой отзыв снова!!! И не надо его удалять, не можете меня найти , моя фамилия Костромитина посмотрите еще рас !!!!
Наталья Костромитина
Харків, 31.01.2023
Оцінка:
Лікар не уважний взагалі. З дитиною, навіть, зорового контакту не було і не звернулась до неї жодного разу. Спочатку говорила, що дитина алергік і атопік, що все закладено генетично і алергія на все життя. Хоча питання стояло у неперетравленні їжі. Я пояснила, що дерматолог поставила діагноз атопічний дерматит і ми лікуємось. А до неї звернулись, за її фахом. Але в картці вона записала діагноз атопічний дерматит. Тобто консультації від гастроентеролога ми не отримали.
Євгенія
Харків, 31.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Евгеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на момент прийому пацієнта та в рамках вимог чинних протоколів МОЗУ. Попередній профільний діагноз лікарем встановлено коректно, він відображений також у консультативному заключенні, яке Ви отримали на руки. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Вартість медичних послуг клініки зафіксована в затвердженому прайсі. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була сьогодні на УЗД у Гурченкової Галини Ігорівни, залишилася задоволена обслуговуванням, всі свої дії коментувала, все детально пояснила, дуже приємна в спілкуванні, відкрита, усміхнена, дуже уважна. Спасибі велике Вам за вашу роботу
Анжеліка
Оцінка:
Доброго дня, Анжеліко. Дякуємо, що знайшли можливість публічно поділитись своєю думкою про звернення до нашої клініки та лікаря Галини Ігорівни. Завжди готові допомогти у разі потреби, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я був на прийомі у лікаря Скакун Т.М., пройшов курс лікування після першого огляду, курсом лікування залишився задоволений, всіма процедурами (крапельниця), огляд, залишився задоволений. Буду рекомендувати Вашу клініку всім знайомим
Терещенко Ярослав Петрович
Біла Церква, 30.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Дякуємо за Ваш відгук про історію звернення до нашої клініки та лікаря. Ми раді знати, що Ви залишились задоволеним результатом лікування під наглядом Тетяни Миколаївни. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була з сином на прийомі у лікаря 25.01.2023. Лисов Андрій Михайлович: як лікар дуже уважний, справжній професіонал своєї справи, приємна і чуйна людина!
Svetlana
Миколаїв, 30.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо, що публічно поділились своєю думкою про звернення до нашої клініки. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Anastasia
Харків, 29.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у педіатра Овчаренко Наталії! Я таких жахливих педіатрів у житті не зустрічала!!! Людина яка навіть не хотіла знайти контакт з дитиною (дитина від дівчини на ресепшен більше уваги отримала). Дали лікарю всі відомості про щеплення, попередні огляди, узд, навіть не глянула, ставила питання одні й ті самі по кілька разів, тобто, не запам'ятовує взагалі нічого, вуха елементарно дитині не перевірила. Я завжди була клієнтом ОН Клінік, але кого ви берете собі в педіатри, людина взагалі не зацікавлена в контакті з дитиною!!!!
Карина
Миколаїв, 29.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Нами перевірена інформація по медичній амбулаторній картці — результати прийому зафіксовані коректно. Якщо не відбувся контакт лікар-пацієнт, то можемо запропонувати змінити лікаря. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до Трубнікової Лариси Миколаївни з гострим болем вуха у дитини. Я описала всі наші скарги і що болять вуха часто. Лікар виписала лікування краплі у вухо, нурофен, від набряку і для імунітету. За антибіотик нічого не говорила, раптом стане гірше дитині. І ось в ніч дитина не спала, нурофен знеболив, але трохи. Вранці приходжу в клініку, взяти рецепт на антибіотик, кажуть приходьте в понеділок у неї вихідний. Після розмови з адміністратором зателефонувала лікарка, я кажу нам потрібен рецепт на антибіотик, дитині погано болить навіть шия і щелепа, на що почула, запишіть назви .... мені потрібен на електрону пошту. Вислали рецепт з діючою речовиною, якої немає в Україні. В інтернеті ця діюча (Цефтибутен) речовина зустрічається в таблетках для собак. У 3х аптеках про таку речовину не знають. Взагалі не раджу цього лікаря, платна медицина надає жахливі послуги.
Анна
Харків, 28.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що лікар виписав сучасний препарат, який був офіційно зареєстрований в Україні як лікарський засіб для лікування пацієнтів. Проте, за тимчасової відсутності в аптечній мережі будь -якого препарату, лікар завжди може змінити на аналогічний. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перед тим як піти до лікаря дуже хвилювалась. Чотири місяці кровотеч та ще й ситуація ускладнювалась важкою ступеню тромбоцитопенії. Але лікар Руфанова Анна Анатоліївна з перших хвилин прийому змогла заспокоїти та налаштувати на те, що все буде добре. Огляд пройшов спокійно, безболісно та професійно. Призначене лікування дало гарні результати вже через два тижні. Не знадобилось оперативне втручання. Дуже вдячна лікарю за професійність та гарне, чуйне ставлення.
Світлана
Дніпро, 28.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук, ми дуже цінуємо Вашу думку. Приємно, що Ви повністю задоволені якістю послуг та високо оцінили рівень медичного обслуговування. Ми раді, що лікар змогла допомогти Вам. Якщо Вам знадобиться кваліфікована допомога, завжди можете на нас розраховувати. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.