Обрати медичний центр
Ділимося порадами про здоров'я:

Відгуки про лікарів-трихологів ОН Клінік

Висловлюю щиру подяку всім співробітникам клініки, лікарям: Устинський І. І., Борзенко В. С. і Ганжа Є. Г. також адміністраторам Оксані і Катерині. Ми з чоловіком пацієнти ОН Клінік, ще зі старою клініки, коли приймали тільки дерматолог і проктолог. Тоді потрапили на прийом до Борзенко В. С., він призначив нам лікування у вигляді крапельниць, мазей і нам допомогло! Від клініки залишилися хороші враження. Тому в червні минулого року я звернулася до трихолога, Устинський І. І. У мене почали сильно випадати волосся, нічого не допомагало, ні вітаміни, ні шампуні. На прийомі доктор оглянула за допомогою спеціального приладу, призначила УЗД і аналізи. За підсумком Інна Іванівна рекомендувала курс лікування і мезотерапію. Зараз не можу натішитися, волосся росте, причому не «пушок», а хороші, добротні, густі. У січні приводила свою внучку з такою ж проблемою! Потрапили до Борзенко В. С., результат не змусив себе чекати. Спасибі, ОН Клінік за таких фахівців, за сервіс, рівень і зручність.
Ольга, Миколаїв, 28.01.2020
Добрий день, Ольга. Дякуємо за вибір нашого медичного центру і довгострокове співробітництво. Згодні з Вами, що у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта і комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу. Ми раді, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли знайти рішення проблеми, яка викликала занепокоєння і залишилися задоволені результатом. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася в ОН Клінік до трихолога Томинець О.В. зі скаргами на стрімке випадіння волосся. Лікар оглянула із застосуванням трихоскопії, призначила план лікування. Проходжу курс мезотерапії. На даний момент виконано 8 процедур. Ефект хороший.
Наталія, Ужгород, 23.01.2020
Доброго дня, Наталіє. Вдячні Вам за щирий відгук та високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Наші лікарі комплексно підходять до діагностики та лікування кожного пацієнта, враховуючи індивідуальні особливості кожного. Раді знати, що Ви відмічаєте позитивну динаміку лікування. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був в Он Клінік Одеса у лікаря-трихолога, Желудкової Н.В. З порога мене приємно зустріли на рецепції та провели в кабінет, де лікар вислухала мою проблему, провела огляд, зібрала аналізи і дала рекомендації. Залишився дуже задоволений
Аль- тунісі, Одеса, 21.01.2020
Доброго дня. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Ми прагнемо надати нашим пацієнтам максимально комфортні умови на кожному етапі перебування в клініці. Желудкова Наталія Василівна - досвідчений і кваліфікований фахівець, в чому Ви змогли переконатися на власному досвіді. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення в нашу клініку. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Питання вирішили,претензій більше немає,повернули гроші за лосьйон.
Юрій, Ужгород, 21.01.2020
Чисто заробляють гроші на людях, ціни космос, навязали дорогий лосьйон за 1250 грн, який реально коштує 700грн в Україні. Яка може бути довіра до лікаря, який в тобі бачить тільки засіб для свого збагачення, ніякої допомоги немає.
Юрій, Ужгород, 21.01.2020
Доброго дня, Юріє. Наш медичний центр офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвержденим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Кожен пацієнт має право на свій розсуд обирати медичну установу та лікаря за прийнятною вартістю послуг, бо безкоштовна медицина існує лише умовно. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікувалася у лікаря-трихолога Томинець О.В. Задоволена результатом лікування. Після лабораторного обстеження, та обстеження волосся тріхоскопом, що назначила лікарка, отримала лікування яке мені допомогло. Дякую лікарю Томинець О.В.
Вікторія, Ужгород, 05.12.2019
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Ми раді, що звернення до нашого спеціаліста було ефективним та результативним для Вас. Наші спеціалісти комплексно підходять до діагностики та лікування кожного пацієнта, в чому Ви змогли переконатися особисто. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я мати Олександра Михайловича, звернулась у лютому до лікаря Панкової Світлани Володимирівни - лікаря-трихолога з приводу випадіння (часткового) волос на голові у Олександра, частково - випадіння брові (зліва), дисбактеріозу. Лукарем було призначено обстеження, здача аналізів. та, після встановлення діагнозу - алопеції, дисбактеріозу 2 ст., тривале лікування ~ 2 міс. Волосяний покров голови почав відновлюватись, шкіра голови та обличчя стала краще. Завдяки вдало встановленому діагнозу Світланою Володимирівною та грамотному лікуванню хвороба почала відступати. Хочемо висловити щиру подяку Панковій Світлані Володимирівні.
Юлія Сергіївна, Дніпро, 10.06.2019
Доброго дня, Юліє Сергіївно. Щиро дякуємо, що знайшли можливість поділитися своїми враженнями щодо звернення до нашої клініки. Дійсно, Світлана Володимирівна комплексно підходить до діагностики та лікування пацієнтів, враховуючи особливості кожного. Ми прагнемо надавати кваліфіковану медичну допомогу в комфортних для кожного пацієнта умовах, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти в розпорядженні яких знаходиться потужна матеріально-технічна база. Завдяки зворотному зв'язку ми маємо можливість щоденно вдосконалювати якість надання медичного обслуговування. Будемо раді в подальшому виправдовувати Вашу довіру. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Перший раз в житті пишу відгук, ось дійсно сил немає. Є постійним клієнтом Он клінік. Спостерігаюсь у декількох лікарів. Дуже задоволена роботою Орленко та Скорикової, лікарі які дійсно допомагають привести здоров'я в порядок, до цього зверталась до фахівців в інших мед. установах та залишилася незадоволена результатом. А тепер до поганого, з початку осені постійно відбуваються збої за часом записи, найголовніше що адміністратори повідомляють про це коли вже сам до них підходиш, як мінімум потрібно попередити і вибачитися. Почитала відгуки про клініку і в шоці від формату відповідей незадоволеним відвідувачам вашої клініки. Одній дівчині відповіли щось на кшталт "Ви закотили істерику ...", яку б істерику не влаштує клієнт, неприпустимо так відповідати. Нещодавно пішла до трихолога, мені назначелі аналізи на гривень 900 (і я не обурювалася, ну треба ж), коли хотіла записатися на прийом, виявилося що лікар у відпустці і я записалася до іншого. Коли прийшла на прийом, лікар навіть не спромігся прочитати мою карту (попередній лікар докладно розписав діагнози Скорикової та Орленко і те, чим я лікуюся, а також, чим хворіла). Питав у мене цю інформацію (і то, неповному обсязі), далі мені повідомили, що якщо я хочу отримати схему лікування, повинна сплатити 200 гривень (ну ладно, раз потрібно). І що я отримую? Шампунь від випадіння волосся і базові вітаміни для волосся. Все б добре, але навіщо я здавала аналізи на 900 гривень і де пояснення результатів? Я вкрай незадоволена сьогоднішнім прийомом, а також, хочу щоб коли мій перший лікар повернеться з відпустки, мені докладно розповіли про результати аналізів і виписали нормальне лікування (або обгрунтували дану схему лікування, а також, навіщо тоді мені потрібно було здавати аналізи) і я не хочу знову платити за це. Довелося писати відгук, так як розбиратися в клініці не було часу, тому що прийом знову затримали (на 20 хвилин). Номер карти 50163.
Олександра, Харків, 22.12.2018
Добрий день, Олександра. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що дійсно іноді трапляються затримки прийому, і не завжди можемо вплинути на причини. Ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам на важливість дотримання регламенту запису і мінімізацію запізнень на прийоми, через які і відбуваються збої графіка прийому лікаря. Ми вдячні всім пацієнтам за об'єктивну оцінку роботи клініки і наших фахівців, формат розбору і відповідей проводиться тільки в діловому стилі без переходу на особистості. Обсяг призначеної діагностики завжди аргументований, визначається виходячи з проблеми для виявлення всіх етіологічних факторів. Якщо проблема звернення вторинна, необхідний комплексний підхід в діагностиці і подальшому лікуванні, найчастіше потрібна корекція стану та спостереження у лікарів кількох спеціальностей. Кожен пацієнт сприймає інформацію в силу своїх можливостей, звідси і виникає непорозуміння. Якщо інформація є незрозумілою - завжди можна задати питання лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Ми раді, що на даний момент Вам зрозуміла запропонована тактика, очікуємо на черговому прийомі в клініці згідно із записом. Завжди готові допомогти!
Служба контролю якості ОН Клінік