Обрати медичний центр
Ділимося порадами про здоров'я:

Відгуки про лікарів-хірургів ОН Клінік

Хочу висловити подяку доктору Рой Наталії В'ячеславівні за її професійний підхід, за увагу, за правильні рішення в обстеженнях! Величезне спасибі і міцного вам здоров'я!
Віта К., Харків, 10.02.2020
Добрий день, Віта. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Позитивні враження про клініку. Сервіс на високому рівні. Дуже позитивна обстановка і відношення персоналу. Послуга була отримана якісно і в зазначені терміни. В цілому: якісний європейський сервіс. Хотілося б відзначити дуже хорошого хірурга Кочеровского Олександра Ігоровича.
Владислав 22912, Харків, 26.01.2020
Добрий день, Владислав. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що наші фахівці змогли виправдати Вашу довіру і у Вас залишилися тільки позитивні враження. Також хочемо зазначити, що вся команда нашої Мережі щодня докладає максимум зусиль, щоб кожна хвилина перебування пацієнтів в нашому медичному центрі була комфортною. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу в разі потреби і бажаємо Вам міцного здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
У дитини 2р запалився палець на руці, подзвонили в клініку в дитяче відділення, сказали краще піти до хірурга. Прийшли до хірурга Рой, вона подивилася і сказала що це не по її частині, швидше за все до дерматолога. «Консультація» (як це назвала доктор) зайняла менше хвилини, і її вартість 330 грн !!! Питання за що? Нам була надана медична допомога, призначені аналізи, поставлений діагноз ?? НІ. Просто сказали ви прийшли не за адресою. Більше дитини туди не поведу. Радуга набагато краще для діток, там більш уважний і чуйний персонал.
Олена, Харків, 14.01.2020
Добрий день, Олена. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що не завжди вдається в телефонному режимі при записі на прийом однозначно визначити профіль фахівця з усним скаргами пацієнта. Дана ситуація не була винятком. За недоліки в роботі готові нести відповідальність, тому приносимо вибачення за дискомфорт. Більш предметну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Очікуємо Вас на прийомі в нашій клініці згідно із записом, бажаємо здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
Після видалення жовчного міхура, перебувала під наглядом Наталії Романівни. Наталія Романівна ретельно оглядала рани, а медсестра робила перев'язки. Я дуже вдячна за теплий підхід і професіоналізм. Рекомендую!
Альбіна, Харків, 31.12.2019
Добрий день, Альбіна. Дякуємо за позитивний відгук. Ми розуміємо, наскільки важливою є позитивний емоційний зв'язок між пацієнтом і лікарем. Тому у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Такий підхід благотворно сприяє процесу одужання. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисний всім потенційним пацієнтам при виборі медичного закладу. Будемо раді допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, усім працівникам лікарні Оnclinic в м. Маріуполь. Хочу подякувати медичному персоналу та особисто лікарю -хирургу Войкобойнікову Сергію, за чуйне ставлення та оперативність в наданні термінових послуг. Я військовослужбовець, і часу на стояння в чергах та на попередній запис у мене немає. Вдячний персоналу за розуміння і оперативність в наданні допомоги. Спасибі, вам та бажаю успіхів!
Антон, Маріуполь, 13.12.2016
Доброго дня, Антон Дмитрович! Дякуємо Вам за теплі слова на адресу нашої Клініки та лікаря Воскобойнікова С.В. Вся команда "ОН Клінік Маріуполь" працює над тим, щоб кожен візит кожного пацієнта був максимально комфортним для нього. Ми використовуємо індивідуальний підхід діагностики та лікування з урахуванням можливостей та побажань кожного пацієнта. Будемо раді бачити Вас на профілактичних оглядах!
Служба контролю якості ОН Клінік