Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-кардіологів ОН Клінік

Вже майже рік користуюся послугами цієї клініки. Відвідувала центр на Ярослава Мудрого і на Гагаріна. Завжди була задоволена лікарями. У кардіології була на прийомі у лікаря Звєринської, але тепер вона не працює, тому довелося обирати іншого лікаря. Так як мені зручно приходити в центр на Гагаріна, я записалася до лікаря Добровольської. Я не місцева, живу за 100 км.від Харкова і часто обмежена у часі. Знаючи, що прийом триває 30-40 хвилин, завчасно взяла квиток. С самого початку мене здивувало, як лікар переглянула мої аналізи. Їх багато, кілька сторінок. Вона подивилася тільки перші. Результати кауголограми вони прочитала тільки після того, як я її попросила. Довго збирала і вносили в програму мої дані, хоча все це вже було сказано при попередньому зверненні до лікаря. Коли я, після 25 хвилин прийому, звернула її увагу на те, що скоро мені треба виходити, а ніякої інформації щодо лікування я ще не отримала, то почула відповідь: я працюю в новій програмі, яка потрібна вам. І не підганяйте мене. Вибачте, мені не так важлива виписка, як живе спілкування з лікарем. Я приїхала для того, щоб лікар пояснив мені свої призначення, розказав про аналізи. Меня важливо знати які ліки і для чого приймати. Нічного цього озвучено не було. Через 37 хвилин прийому мені віддали виписку зі словами: там все написано, самі розберетеся. Вперше зустрічаю таке відношення до пацієнта. Чому інший лікар встигав опитати, розшифрувати аналізи і надати рекомендації? Без хамства і зверхнього ставлення. Дуже не сподобалося мені такий прийом. Тепер буду шукати іншого лікаря, бо до Добровольської вже не прийду ні за що.
Валентина
Харків, 15.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Нам прикро, що під час консультації не виникло контакту та порозуміння з лікарем. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, та звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарна клініка, приємні люди (персонал, лікарі). Залишились дуже гарні враження.
Сергій Володимирович
Кропивницький, 23.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію Володимировичу. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка, у сина 14 років додаткові косі хорди верхньої третини ЛШ, мінімальна легургітація на ТК, мінімальний пролапс МК 1.7 мм, чи можна йому грати в футбольному клубі. Тренування 2 рази на тиждень по 1 годині. Дякую!
Наталія
Черкаси, 14.02.2024
Оцінка:
Кардіолог Сівцева Ю.В. та ендокринолог Орлова О.М. провели консультацію на вищому рівні. Призначили, розповіли про аналізи, діагностику. Все сподобалося! Клініка гарна та затишна.
Наталя
Харків, 31.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до наших лікарів Сівцевої Юлії Віталіївни та Орлової Олени Миколаївни. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна за кваліфікований прийом, лікар Сівцева Юлія Віталіївна дуже чуйна. Дякую персоналу клініки - швидке обслуговування, приємні дівчата. Дякую, що ви є!!!
Ніна Іванівна
Харків, 30.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно Іванівно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена лікарем-кардіологом Звєринською Іриною Михайлівною. Неодноразово звертаємося до неї родиною для консультації. Завжи чіткі рекомендації, зрозумілі пояснення. Сервіс "ОН Клінік! також на високому рівні. Дякуємо за допомогу!
Юлія
Харків, 24.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Звєринської Ірини Михайлівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, дуже професійний доктор, чуйна та уважна.
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую
Олександр
Миколаїв, 08.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
«Он Клінік» моя улюблена клініка в м.Ужгород. Зверталася сюди з різних питань, лікарі завжди привітливі та справжні професіонали своєї справи. Здоровʼя людини є запорукою щасливого життя, тому воно потребує своєчасного догляду, обстежень та консультації лікарів і я впевнена, що саме в цій клініці зможуть допомогти. Дякую в цьому медичному персоналу та кардіологу Альберт В.І. й іншим лікарям за вашу роботу.
Олександра
Ужгород, 03.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександро. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Ми цінуємо Вашу думку. Цілком згодні з Вами, що здоров'я людини є запорукою щасливого життя. Команда наших фахівців завжди готова допомогти у будь-яких питаннях профілактики та лікування у разі необхідності. Завжди раді вітати у клініці. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кращий лікар серед яких я був - це Максимчук Ганна Іванівна (кардіолог). Дуже чемна, компетентна і дуже добра людина.
Артем
Оцінка:
Доброго дня, Артеме. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Максимчук Ганною Іванівною. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар дуже уважний, дуже детально збирала скарги, комплексно підійшла до постановки діагнозу. Консультацією залишилась задоволена. Лікар Бойко Ю.І. Рекомендую клініку!
Наталія Анатоліївна
Черкаси, 19.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє Анатоліївно. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені консультацією нашого лікаря Бойко Юлії Іванівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую лікарям ОН клінік, за увагу, чуйність, кваліфіковану допомогу. Задоволена прийомом лікаря кардіології Максимчук Г.І. Бажаю успіхів в вашій праці.
Валентина
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Максимчук Ганни Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.