Відгуки ОН Клінік Харків (м. Пушкінська) ОН Лаб

Дуже кваліфікований, приємний, уважний фахівець. Сподобалось, що лікар спочатку дізнався всі подробиці захворювання, а вже потім надав консультацію та призначив лікування.
Гапоненко Яна
Харків, 30.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого спеціаліста. Завжди готові допомогти в разі необхідності та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Задоволена прийомом у лікаря. Дуже уважне і професійне ставлення до пацієнта. На всі питання я отримала повноцінні відповіді. Дякую лікарю.
Гудима Зінаїда
Харків, 22.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Зінаїдо. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що лікар Ревва О.В. змогла виправдати Вашу довіру. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу в разі потреби та бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все ОК. Боляче не було. Відмінне місце розташування. Все швидко, якісно. Обслуговуємося не перший раз.
Аліна Перегудова
Харків, 22.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги. Дякую за відгук. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала вранці в лабораторії ПЛР тест. Результат, сказали, з 18 до 20. У клініці була о 19.45. За стійкою дівчина сказала, що лабораторія не видала результат, сидіть-чекайте. Після півгодинного сидіння виявилося, що не можуть знайти аналізи. Зі мною ще три людини сиділи з такою ж проблемою. Поки постійно не почали дзвонити, результат не знайшовся. За підсумком витратила більше години часу. Є маса інших лабораторій, більш пунктуальних.
Олена
Харків, 19.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за діалог з медичним центром. Комфорт для пацієнта на всіх етапах звернення в медцентр - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням комфорту пацієнтів та безперебійної роботи всіх виробничих процесів працює команда фахівців. На жаль, технічний момент мав місце бути і факт незначної затримки оформлення бланка підтверджуємо. Просимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усе супер
Андрій
Харків, 10.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андріє. Дякуємо Вам за позитивний відгук про наш медичний центр. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уважні та професійні лікарі, оперативність в отриманні результатів аналізів. уважне та коректне відношення.
Валентина
Харків, 24.04.2021
Оцінка:
Обслуговування на найвищому рівні.
Інна
Харків, 12.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Інно. Ми дбаємо про комфорт пацієнтів протягом усього часу перебування в медцентрі та пропонуємо якісний сервіс і індивідуальний підхід. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чула, що це лакшері-пункт, але не розуміла, як це, поки сама не здала аналізи. Зручне розташування - це раз. Ввічливий професійний штат - це два. Кров взяли швидко. Голодна і зла приїхала здати аналізи без грошей, пішли на зустріч і дозволили оплатити постфактум. Всі ввічливі, добрі. Шикарний пункт!!!
Валентина
Харків, 01.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентино. Дякую за позитивний відгук і добрі слова. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до наших фахівців. Комфорт наших пацієнтів і якісне медичне обслуговування - це одні з основних принципів роботи клінік нашої Мережі. Будемо раді допомогти за потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер
Alex
Харків, 19.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Нам приємно, що звернення в нашу клініку залишило у Вас позитивні емоції. Завжди готові допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сказали неправильний час роботи, а тепер оператор не відповідає взагалі, як мені тепер забрати результат на ковід, якщо летіти через пару годин ????????
Єлизавета
Харків, 15.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Єлизавета. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Ми раді, що питання було оперативно вичерпано. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Дуже не вистачає можливості передивлятись свої призначення що до лікування. Трапляється так, що призначення написане на аркуші загубилось і це викликає багато проблем пов'язаних з відновленням цього призначення. Додайте будь ласка цю функцію. Дякую.
Владислав
Харків, 02.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та за увагу до деталей. Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Це дозволяє постійно удосконалювати якість обслуговування в наших клініках. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чисто, ввічливо, оперативно. Уважні до деталей.
Немировський Дмитро Валерійович
Харків, 01.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за відгук. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Завжди готові допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік