Logo
0 800 30 11 77
...
Анна
Кропивницький, 07.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря – гінеколога. Смирна Ірина Григорівна - професіонал своєї справи, на прийомі все докладно пояснює та дає рекомендації. Лікар із задоволенням прийняла, вислухала, оглянула. Прийом відбувається дуже інформативно. Гінеколог відповідає на всі питання, що цікавлять, навіть на навкологінекологічну тему. Ірина Григорівна розвіє усі стереотипи. Я мала повне відчуття підтримки від лікаря. У кабінеті приємна атмосфера, багато місця, сучасно та чисто. Важливо, що кожен співробітник клініки щиро співпереживає і робить все можливе, щоб допомогти. Усім рекомендую, не пошкодуєте.
Варвара
Кропивницький, 14.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Варваро. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливий зворотний зв'язок від пацієнтів. Приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Смирної Ірини Григорівни та залишилися задоволені результатом звернення. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анастасія
Кропивницький, 01.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Це просто жах. Перший раз прийшла всі ходять з коронами до стелі 😆😆😆😆😆. Лікар дав направлення для здачі аналізів в іншу клініку і не уточнив як будуть брати матеріал, а там під цим номером чотири різновиди. Подзвонила уточнити, з лікарем не з'єднали, лікар не передзвонила!!! Наступного дня приїхала в клініку, лікар, звісно ж, із пацієнтом на прийомі, попросила адміністратора уточнити в лікаря і мені перетелефонувати, минуло пів дня, дзвінка так і не було! Огидний підхід Виходить для того щоб уточнити як здати матеріал потрібно записуватися на прийом. Кам'яний вік
Тетяна
Кропивницький, 19.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Зазначаємо, що обробка подібних звернень проводиться за встановленим алгоритмом. У разі, якщо абонент не відповідає на дзвінок, у лікаря немає можливості надати інформацію по додатковому запиту. Ми раді, що наразі Ви вже отримали всю необхідну інформацію і питань до лікаря більше немає. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на консультації в серпні у гінеколога і залишилася дуже не задоволена. Вона з легкістю і без особливих підстав вирішила, що "у вас схоже кіста", чим сильно мене занепокоїла, оскільки УЗД було тільки через тиждень. Так само лікарка взяла купу аналізів, не погодивши їх толком зі мною. Тобто не було пояснення, які аналізи для чого потрібні і скільки коштують. Я була просто поставлена перед фактом чималої суми і списком аналізів, у яких взагалі не було сенсу, але оскільки мені ніхто до того, як посадити на крісло, так і не пояснив, які аналізи і для чого планують брати! то виходить, що у мене не було вибору, щоб відмовитися від низки аналізів, з якими я була не згодна. Робота адміністраторів на рецепції залишає бажати кращого. Так як лояльністю і добротою відповіді не блищать, як і швидкістю обробки запитів. У лабораторії під час повторного забору крові медсестра зробила дуже болючий укол без попередження, що спричинило за собою потім великий і глибокий синяк, який сходив ще тиждень!
Катерина
Кропивницький, 20.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт під час візиту до клініки. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначена на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду пацієнта та вимог чинних нормативних документів. Під час первинного прийому лікар встановлює попередній діагноз та призначає необхідні обстеження для виявлення причин наявної патології. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватись або ні із запропонованою тактикою. На повторному візиті лікар встановлює кінцевий діагноз та за необхідності призначає лікування з урахуванням отриманих результатів аналізів. Очікуємо Вас на повторному візиті згідно попереднього запису, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую лікарю Кирилюк Наталії Станіславівні. Думала у мене проблеми, а потрібно просто звернутись до найкращого лікаря. Все обстежили, покікували. Лікар уважна, скурпульозна. Дякую Вам.
Марія
Кропивницький, 07.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до Кирилюк Наталії Станіславівни. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аліса
Кропивницький, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вечора, хочу залишити свій відгук щодо onclinic в Кропивницькому. По-перше на консультації по телефону, сказали що здати цитологію без огляду у гінеколога неможливо. Але оголосили вартість 550 гривень. Вже в кліниці на ресепшині дівчина адміністратор спочатку здивувалась, а потім почала перепитуватись з іншим адміністратором, яка її окликнула і сказала , що не треба мені нічого казати. Як потім з‘ясувалось вартість і огляну і аналізу разом 900 гривень, але про це не попереджають) А справді, навіщо це робити. На огляді в гінеколога лікар настоювала що потрібно зробити узі грудної клітини, мазок мікрофлори та узі малого тазу, тому що мені це дуже потрібно, і зазначила , що не хоче зібрати з мене грошей, але як потім виявилось вона всім дівчатам, яким я надала контакти клініки казала абсолютно теж саме 😹 В мене виявились справжні проблеми зі здоров’ям, але в вашу клініку я більше не піду, і нікому не пораджу. Дякую за марно витрачений час та гроші.
Олеся
Кропивницький, 11.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олесю. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Як правило, додаткові лабораторні або інструментальні дослідження проводяться за направленням лікаря. Оскільки фахівець може рекомендувати дослідження які мають більшу доцільність та інформативність у кожному конкретному випадку. Також під час консультації, в залежності від причин звернення та об'єктивних клінічних даних, лікар надає інформацію щодо подальшої діагностично-лікувальної тактики, або чергових профілактичних обстежень. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. За Вашим зверненням ми перевірили коректність наданої інформації щодо вартості послуг. Оголошена та сплачена вартість послуг відповідає прайсу. Кожен пацієнт має право обирати найбільш прийнятні для себе умови на свій розсуд. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, ніхто не може допомогти, телефоную 3 день, в медичній карті пацієнта не відкриваються ніякі файли, один день відкрились і зникли, дайте номер гарячої лінії де зможуть допомогти.
Наталія
Кропивницький, 01.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. По Вашому зверненню Вам була надана допомога по налаштуванню повного доступу до особистого кабінету на нашому сайті. З нашого боку всі технічні параметри працюють коректно. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємний компетентний спеціаліст лікар-гінеколог Смирна І.Г.Не перший рік звертаюсь по плановому обстежені.Дуже задоволена.
Олена
Кропивницький, 27.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Олено. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та висловлену думку. Ми раді знати, що Ви задоволені медичним обслуговуванням у клініці. Планові профілактичні огляди - це важлива складова до скарбнички здоров'я. Будемо раді бачити Вас у клініці на наступних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
На перший прийом я записалась в кінці робочого дня, лікар була не дуже задоволена і виснажена. Причини, з якої я до неї звернулась, вона не з’ясувала на початку діалогу, почала задавати питання,які, на мою думу, були не досить доречні до моєї ситуації. Про те, що будуть брати аналізи 100% завчасно не попередили. Сказали у контакт—центрі, що можливо, якщо лікар призначить, потрібно буде здати. Про ціну(яка буда трохи несподіваною) ніхто не обмовився. На повторній консультаціі,яка була з ранку, лікар була більш привітливою, пояснила все, але мою проблему не було вирішено. Лікар, звичайно назначила мені додаткові аналізи, для встановлення причини моєї проблеми, але повторний візит був безрезультатним. Працівники на ресепшені привітиливі.
Марія
Кропивницький, 24.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Маріє. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження та не встановились довірливі відносини з лікарем. З нашого боку ми перевірили факти та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний повністю. На первинному прийомі пацієнту проводиться профільний огляд, на підставі об'єктивних клінічних даних лікар визначає подальшу тактику. Для призначення ефективного лікування необхідно встановити причини виникнення захворювання, саме для цього і призначаються лабораторні або інструментальні дослідження. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Очікуємо Вас на повторному візиті в клініці з результатами обстежень, які початково призначав лікар. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обожнюю гінеколога Смирну Ірину Григорівну. Лікар з великої літери. Лікувалась в неї, надає консультацію, відповідає завжди на всі запитання. Дуже вдячна медичним сестрам за допомогу, чудовий сервіс. Капельниці і різні процедури проводять на високому рівні. Завжди ввічливі. Це приємно. Ну і звичайно тепер тільки до Ірини Григорівни і в Он клінік.
Анастасія
Кропивницький, 25.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Ми вдячні Вам за відгук та радіємо, що Ви знайшли комфортного для себе лікаря. Бажаємо Вам здоров'я та завжди будемо раді бачити на профілактичних оглядах у клініці.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Кропивницький, Бульвар Студентський, 6/5

ОН Клінік Кропивницький
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 17:00
Запис по телефону: 0 800 30 07 00 цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.