Відгуки про лікарів-урологів у Харкові (м. Пушкінська)

Хочу подякувати Богдану Дмитровичу за оперативну допомогу. Я звернувся з проблемою після невдалої операції (обрізання і пластика вуздечки) в іншій клініці, де мені неякісно зробили операцію і я мучився від болю протягом 3 місяців. Богдан Дмитрович поставився з розумінням до моєї проблеми, спостерігав протягом тижня за моїм станом, завжди відповідав на мої повідомлення і питання. Також зробив мені повторну операцію і допоміг поліпшити візуальний стан і прибрати той жахливий біль, який заважав мені жити. Я дуже радий, що потрапив саме до такого лікаря. Велике спасибі!!
Олексій
Харків, 13.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексій. Дякуємо Вам, що знайшли можливість поділитися своєю історією звернення в наш медичний центр. Згідні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі сучасне медичне обладнання та методики. Нам приємно, що лікар Войчук Б.Д. зміг виправдати Вашу довіру і Ви залишилися задоволені результатом. Бажаємо Вам здоров'я і завжди готові допомогти в разі потреби.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шановна служба контролю, навчіться слухати, якщо дзвоните. А не розповідайте, що ваш лікар прав, так як ви не були з нами на прийомі у цього "кваліфікованого фахівця". Ваші стандарти - це викачка грошей і при цьому жодного лікування для хворого. Нікому не рекомендуємо "доктора" Левченко А. В. У ВАШІЙ КЛІНІЦІ ДУЖЕ БАГАТО ВІДМІННІ ФАХІВЦІВ, АЛЕ Є І ДУЖЕ БАГАТО ТОГО, ЩО ПОТРІБНО ВИКОРІНИТИ, А НЕ ВИПРАВДОВУВАТИ...
Світлана
Харків, 22.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми ведемо предметний розбір по кожному зверненню від реальних пацієнтів і вдячні за будь-яку думку, головне - щоб вона була об'єктивною. Хочемо зазначити, що всі послуги в медцентрі проводяться згідно зі стандартами. Ведення медичної документації, зокрема амбулаторної картки пацієнта, проводиться відповідно до вимог МОЗ України. За підсумком візиту пацієнт отримує лікарський консультативний висновок з обґрунтованими рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Кожен пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні з думкою лікаря і запропонованою тактикою. Якщо у пацієнта є обґрунтовані претензії по медичній частині - готові продовжити предметний діалог з урахуванням надання альтернативних медичних документів з іншою думкою фахівців. При цьому просимо утриматися від необґрунтованих звинувачень в бік кваліфікованого фахівця, який допоміг багатьом пацієнтів отримати ефективний результат по лікуванню. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у гінеколога Алли - мені дуже сподобалося! Чудова, грамотна лікарка.
Ліліт
Харків, 09.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліт. Раді, що в особі лікаря Браславець А.А. Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, який виправдав надану Вами довіру. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила лікування у гастроентеролога. Крім того, що прийом коштує шалених грошей, так сенсу від нього немає. Мені призначили два антибіотики одночасно!!! Хоча медосвіти не потрібно, щоб зрозуміти, що так робити не можна. Коли віддаєш такі величезні гроші, хочеться щоб дійсно тебе вилікували. Не рекомендую
Alina
Харків, 03.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Аліно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, в медцентрах нашої мережі офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до затвердженого прайса. Лікуючий лікар під час вибору лікувальної тактики керується відповідними нормативними документами та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант, виходячи з об'єктивних даних, клінічної картини і скарг пацієнта. У свою чергу, пацієнт має право вибору і на свій розсуд може погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже розчарована сервісом. Очікування лікаря зайняло 50 хвилин, хоча я була записана за тиждень на точний час. Дівчата на ресепшені не могли відповісти, коли лікар зможе прийняти. Це нешанобливе ставлення до клієнтів.
Lina
Харків, 27.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашому медцентрі - одне з пріоритетних завдань. Приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємні враження від доктора Орленко Дмитра Борисовича. Йшла на прийом, трохи нервуючи, а виходила з бажанням негайно діяти та повернутися. Професіоналізм, виваженість, позитив, гумор та заряд енергії!! Дякую!
Ірина
Харків, 13.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що звернення до нашого спеціаліста було комфортним і результативним для Вас. Завжди готові допомогти в разі потреби та будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Отримала позитивні емоції від спілкування з лікарем Корчма Наталією Миколаївною. Щиро дякую за Вашу роботу, в якій присутні професіоналізм, уважність та людяність!
Ірина
Харків, 13.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук, добрі слова та високу оцінку професіоналізму нашого лікаря. Раді, що Ви задоволені результатом звернення до нашого медцентру. Завжди готові допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, приємний сервіс, починаючи з рецепції. Персонал клієнтоорієнтований. Не зважаючи на різноманітність відвідувачів, дівчата стримані та привітні
Ірина
Харків, 13.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в нашому медичному центрі. Завжди раді допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вчора робив томографію і здав тест на covid. Відмінний сервіс, все сподобалося. Вчора по електронній пошті отримав результат томографії, вже отримую лікування. А ось результат тесту в особистому кабінеті не можу подивитися, функція "моя картка" не активована. А мені зараз важко добиратися до вас. Чи не могли б ви допомогти з активацією?
Ігор
Харків, 04.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ігоре. Дякуємо за відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Питання з активацією особистого кабінету вирішено. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди раді допомогти і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були з чоловіком у лікаря Войчука Б. Д. Задоволена на всі 💯%. Людяний лікар. Рекомендую.
Галлер Наталія
Харків, 16.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Щиро раді, що звернення до нашого медичного центру було комфортним для Вас. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Уролог - Войчук Богдан Дмитрович хороший лікар. Звернувся до нього із запаленням, виявилося що у мене баланопостит і фімоз. Сказав не страшно з більшістю чоловіків буває. Призначив невеликий курс лікування і сказав що потім потрібно буде зробити операцію циркумцизіо (обрізання - в просто народі). Він досить докладно розповів чому таке трапляється і буває, в деталях пояснив як і що робити під час лікування. При цьому завжди був на зв'язку. Пройшовши невелику лікування (поки було запалення), призначили дату операції. Перед операцією мені пояснили, що не варто нічого боятися і тим більше переживати. І дійсно, найстрашніше перед операцією був укол в п'яту точку (^_^) Сама операція тривала недовго (хвилин 40-50), нічого не відчував - відповідно болю не було, іноді тільки холод і тепло. Під час операції ми навіть розмовляли. Операція пройшла успішно все в порядку. Після того як наркоз пішов, було незручно і незвично тільки перші два тижні поки йшли перев'язки. Після того як їх зняли все практично увійшло в норму. Богдан Дмитрович відповідав на всі питання, що цікавлять мене питання, навіть на найдурніші. Пояснював що і як робити в різних випадках. Але на моє щастя все добре. І ось минуло вже два місяці (з дня операції) все добре мій статевий орган в нормі) Богдану Дмитровичу і ОНклінік велике спасибі!
Денис
Харків, 11.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Денисе. Дякуємо Вам за розгорнутий відгук і високу оцінку роботи нашого лікаря. Дійсно, Войчук Б.Д. комплексно підходить до діагностики та лікування кожного пацієнта. Один з головних принципів роботи клінік нашої Мережі - надання якісної медичної допомоги в максимально комфортних для пацієнта умовах, в чому Ви змогли переконатися особисто. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом відвідин «ОН Клінік Харків» і під наглядом нашого лікаря змогли знайти рішення неприємної проблеми. Також в розпорядженні наших фахівців перебуває потужна матеріально-технічна база, що сприяє ефективності лікувального процесу. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Войчук Богдан Дмитрович, не сподобалося, тому що після розповіді про мою проблему лікар відразу повідомив, що у Вас нічого немає. Прощупав живіт і постукав по спині (напевно перевіряв нирки). Виписав ряд ліків, призначив аналізи, які я повинна здати для гінеколога, дивно, так? Лікар-уролог призначає здати аналіз по гінекології. Після, побувавши в іншого фахівця (уролога і гінеколога), виявилося, що у мене запалення уретри. Чи не компетентний лікар, явно він поспішав додому (була у нього остання на прийомі), приділивши 10 хвилин побіг переодягатися і додому. Не сподобалося, а ще й не безкоштовно приходиш.
Анна
Харків, 03.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анно. З боку Служби контролю якості ми проводимо предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів, від якого Ви, на жаль, відмовилися. Хочемо зазначити, що на первинному прийомі лікар проводить профільну консультацію. На підставі об'єктивних клінічних даних лікар видає пацієнтові консультативний висновок зі своєю думкою і пропозиціями по тактику подальших дій. Пацієнт може погоджуватися чи ні з думкою лікаря і запропонованої тактикою. Ми готові продовжити конструктивний діалог за умови надання альтернативних висновків інших фахівців. На даний момент немає підстав не довіряти думку нашого фахівця. Зв'язатися зі Службою контролю якості можна поштою [email protected] Очікуємо альтернативні документи, всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік