Обрати медичний центр
Ділимося порадами про здоров'я:

Відгуки про лікарів-трихологів у Харкові (м. Пушкінська)

Добрий день. Перший раз в житті пишу відгук, ось дійсно сил немає. Є постійним клієнтом Он клінік. Спостерігаюсь у декількох лікарів. Дуже задоволена роботою Орленко та Скорикової, лікарі які дійсно допомагають привести здоров'я в порядок, до цього зверталась до фахівців в інших мед. установах та залишилася незадоволена результатом. А тепер до поганого, з початку осені постійно відбуваються збої за часом записи, найголовніше що адміністратори повідомляють про це коли вже сам до них підходиш, як мінімум потрібно попередити і вибачитися. Почитала відгуки про клініку і в шоці від формату відповідей незадоволеним відвідувачам вашої клініки. Одній дівчині відповіли щось на кшталт "Ви закотили істерику ...", яку б істерику не влаштує клієнт, неприпустимо так відповідати. Нещодавно пішла до трихолога, мені назначелі аналізи на гривень 900 (і я не обурювалася, ну треба ж), коли хотіла записатися на прийом, виявилося що лікар у відпустці і я записалася до іншого. Коли прийшла на прийом, лікар навіть не спромігся прочитати мою карту (попередній лікар докладно розписав діагнози Скорикової та Орленко і те, чим я лікуюся, а також, чим хворіла). Питав у мене цю інформацію (і то, неповному обсязі), далі мені повідомили, що якщо я хочу отримати схему лікування, повинна сплатити 200 гривень (ну ладно, раз потрібно). І що я отримую? Шампунь від випадіння волосся і базові вітаміни для волосся. Все б добре, але навіщо я здавала аналізи на 900 гривень і де пояснення результатів? Я вкрай незадоволена сьогоднішнім прийомом, а також, хочу щоб коли мій перший лікар повернеться з відпустки, мені докладно розповіли про результати аналізів і виписали нормальне лікування (або обгрунтували дану схему лікування, а також, навіщо тоді мені потрібно було здавати аналізи) і я не хочу знову платити за це. Довелося писати відгук, так як розбиратися в клініці не було часу, тому що прийом знову затримали (на 20 хвилин). Номер карти 50163.
Олександра, Харків, 22.12.2018
Оцінка:
Добрий день, Олександра. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що дійсно іноді трапляються затримки прийому, і не завжди можемо вплинути на причини. Ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам на важливість дотримання регламенту запису і мінімізацію запізнень на прийоми, через які і відбуваються збої графіка прийому лікаря. Ми вдячні всім пацієнтам за об'єктивну оцінку роботи клініки і наших фахівців, формат розбору і відповідей проводиться тільки в діловому стилі без переходу на особистості. Обсяг призначеної діагностики завжди аргументований, визначається виходячи з проблеми для виявлення всіх етіологічних факторів. Якщо проблема звернення вторинна, необхідний комплексний підхід в діагностиці і подальшому лікуванні, найчастіше потрібна корекція стану та спостереження у лікарів кількох спеціальностей. Кожен пацієнт сприймає інформацію в силу своїх можливостей, звідси і виникає непорозуміння. Якщо інформація є незрозумілою - завжди можна задати питання лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Ми раді, що на даний момент Вам зрозуміла запропонована тактика, очікуємо на черговому прийомі в клініці згідно із записом. Завжди готові допомогти!
Служба контролю якості ОН Клінік

Записатись на прийом

Додані послуги
При оплаті на сайті:
0 грн.
При оплаті в мед. центрі:
0 грн.

Задати своє питання

Відгук або пропозиція щодо роботи

Уточнити ціну

Дзвінок в один клік