Обрати медичний центр
Ділимося порадами про здоров'я:

Відгуки про лікарів-гастроентерологів у Харкові (м. Пушкінська)

Була на прийомі 03.09.20р. Дуже вдячна Коротких Ользі Сергіївні та медсестричці за прекрасне та чуйне ставлення до пацієнта. Все детально пояснили. Спасибі ще раз.
Наталья, Харків, 03.09.2020
Evaluation:
Доброго дня, Наталю. Вдячні за позитивний відгук і добрі слова про нашого лікаря Коротких Ольгу Сергіївну. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, роботою спеціалістів та якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров’я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пишу відгук через 3 місяці, щоб бути максимально конструктивною. Еліна Юріївна уважно поставилася до питання, в спілкуванні дуже заспокоїла і дуже порадувала людським, не обдираловским ставленням. Що найважливіше, призначила ефективне лікування, і через кілька місяців проблема пішла. Спасибі! Кон`як з бараниною мені не закушувати, звичайно, але завдяки уважності лікаря і не сидіти на одній кашки)
Карина, Харків, 31.07.2020
Evaluation:
Добрий день, Карина. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і високу оцінку професіоналізму лікаря Фролової Еліни Юріївни. Ради, що під наглядом нашого фахівця Ви змогли знайти рішення проблеми, яка викликала занепокоєння. Фахівці клініки підбирають індивідуальні програми лікування для кожного пацієнта, що підвищує ефективність і позитивно впливає на результат. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки і якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Людина, що володіє рідкісним магнетизмом і чарівністю. Професіонал своєї справи. Жорсткий, прямолінійний, компетентний. Проблем зі здоров'ям у мене було багато і Дмитро Борисович прекрасно з ними впорався. Хочу висловити величезну щиру подяку.
Аліна, Харків, 12.06.2020
Evaluation:
Добрий день, Аліна. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Ми раді, що під наглядом нашого лікаря Орленко Д.Б. Ви змогли знайти рішення проблем, які викликали занепокоєння. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
По страховій відвідала ОН Клінік. І дуже задоволена, ні на хвилину не пошкодувала, що зупинила свій вибір на цій клініці. Для початку - на ресепшені зустрічають привітні дівчата, які все розповідають і хвилювання перед прийомом зникає. Особливо хочу відзначити прекрасного фахівця Орленко Дмитра Борисовича. Хочу подякувати за уважність, компетентність, швидко і правильно поставлений діагноз, за ​​терпіння і роз'яснення простими словами. Завдяки доктору вирішила проблему, яка турбувала не один рік. Приймаю призначену терапію і відчуваю себе відмінно. Також в клініці робила УЗД, здавала кров. Все пройшло добре і безболісно. Спасибі за професіоналізм!
Елена Александровна, Харків, 04.06.2020
Evaluation:
Добрий день, Олена Олександрівна. Дякуємо за розгорнутий відгук. Ми раді, що фахівець «ОН Клінік Харків» Дмитро Борисович Орленко зміг виправдати Вашу довіру. Один з головних принципів роботи клінік нашої Мережі - комфорт кожного пацієнта, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які уважно відносяться до кожного пацієнта і знаходять індивідуальне рішення кожної проблеми. У чому Ви змогли переконатися на власному прикладі. Нам приємно, що після візиту в нашу клініку у Вас залишилися тільки позитивні емоції. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кожен раз звертаю увагу на те, що під час карантину, клініка не стежить за дотриманням масочного режиму. Без масок в залі очікування знаходяться не тільки клієнти, яким НЕ роблять ніяких зауважень, а також СПІВРОБІТНИКИ самої клініки, як мінімум співробітники каси і охорони.
Дмитро, Харків, 30.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від всіх наших реальних пацієнтів. Комфорт при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань, тому за недоліки в роботі готові нести відповідальність. З боку клініки карантинні заходи дотримуються відповідно до нормативних вимог, переконливо просимо всіх пацієнтів також бути соціально відповідальними. Факт затримки прийому підтверджуємо, приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я, очікуємо на наступному прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ходжу до лікаря в цій клініці, доктором повністю задоволений, чого не можу сказати про клініку. Клініка абсолютно не цінує час своїх клієнтів. Вже 4-й раз приходжу по запису на певний час і чекаю свого прийому від 45 хвилин до 1,5 години. Не розумію за що я плачу гроші цій клініці.
Дмитро, Харків, Харків, 30.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від всіх наших реальних пацієнтів. Комфорт при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань, тому за недоліки в роботі готові нести відповідальність. З боку клініки карантинні заходи дотримуються відповідно до нормативних вимог, переконливо просимо всіх пацієнтів також бути соціально відповідальними. Факт затримки прийому підтверджуємо, приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я, очікуємо на наступному прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не знаю чи читає керівництво клініки відгуки, і взагалі чи цікавлять вони їх, але хочу звернутися до вас з проханням, бути уважнішими до своїх відвідувачів. Ви позиціонуєте себе клінікою міжнародного класу, але ставлення до клієнтів зовсім не на висоті, і тут не справа в компетенції лікарів. А в тому, що, очікування черги напевно навряд чи має бути нормою. Або тоді уточнюйте, що до записаного часу у вас ніхто не заходить. Мій прийом затримали на 40 хвилин. А потім після УЗД мені довелося чекати ще 40 хвилин .... щонайменше це не правильно, адже ви ж не районна поліклініка))
Юлія, Харків, 28.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Юлія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Підтверджуємо факт, що лікуючий лікар - гастроентеролог дійсно має велику популярність серед пацієнтів за високу якість лікувально-діагностичної допомоги. Через велику кількість бажаючих пацієнтів спостерігатися саме у цього лікаря, регламент прийому ущільнений, ми йдемо назустріч всім пацієнтам, і по можливості намагаємося врахувати всі побажання і мінімізувати розбіжність у часі запису. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, тому в якості вибачень готові надати додатковий варіант лояльності. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала доктора гастроентеролога Орленко Дмитра Борисовича, отримала море задоволення: дуже уважний, знає свою справу висококваліфікований фахівець. Більше б таких лікарів - лікар від бога.
Людмила, Харків, 28.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Людмила. Дякуємо за відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця Орленко Дмитра Борисовича. Ради знати, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення в нашу клініку. Нам приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів, бачити позитивні результати копіткої роботи наших фахівців. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я і гарного настрою!
Служба контролю якості ОН Клінік
Уже два роки лікуюся в ОН -Клінік. Гастроентеролог Орленко та гінеколог Браславець прекрасні фахівці, які без зайвих моралей і мед. термінів описують стан мого здоров'я і допомагають налагодити його функціонування. Після відвідин цих лікарів поліпшення мого стану відчувається в короткі терміни. Спасибі їм велике за тактовність, розуміння і професіоналізм.
Анастасія, Харків, 08.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших фахівців. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення в нашу клініку. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Бажаємо Вам міцного здоров'я і гарного настрою!
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю подяку відмінному доктору і дуже хорошій людині-Фроловій Еліні Юріївні. Завдяки допомозі доктора, вилікувала гастрит, який турбував багато років. Величезне спасибі!
Людмила, Харків, 07.05.2020
Evaluation:
Добрий день, Людмила. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Нам приємно, що під наглядом нашого фахівця Ви змогли вирішити давню проблему, яка викликала занепокоєння. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже погано працює філія на Ярослава Мудрого, 38 в Харкові. Постійні затримки, сидиш по 20-30 хвилин, хоча прийом за записом Приїхала здавати аналізи вже 2й раз, і знову змусили чекати, зараз карантин, добиратися важко, прошу чоловіка привозити, він сидить чекає. Для чого тоді запис? Сподіваюся, виправлять коли-небудь ці затримки і очікування, адже ми спеціально їздимо в приватні клініки, тому що в поліклініках такого немає
Валерія, Харків, 10.04.2020
Evaluation:
Добрий день, Валерія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність і надати додаткові варіанти лояльності. Зі свого боку завжди просимо наших пацієнтів не спізнюватися на прийоми, щоб уникнути збоїв в регламенті прийому фахівців і затримки прийомів інших пацієнтів. Очікуємо на наступному візиті в клініку згідно попереднього запису. Бажаємо здоров'я і гарного настрою!
Служба контролю якості ОН Клінік
Прохолодним ранком збираюся з думками йти чи не йти, о 8.00 відкриваються вхідні двері Вашої клініки і чоловік "середнього віку" - махає мені «заходь Не бійся». І ось зайшовши в дуже просторий світлий хол на ресепшені сидять двоє симпатичних дівчат, одна з яких ввічливо, посміхаючись, що з ранку рідко, дізнаються чим можуть мені допомогти і направляють після мене в касу. Дівчина в касі просто «вогонь» поки мене розраховувала підняла настрій на всі 100% І чекаючи в холі, чітко о 8.20 мене запросили пройти в кабінет ФГДС (номер не пам'ятаю) Проходячи просторим чистим, світлим коридором (чого не зустрінеш в госполіклініках) доходжу до кабінету. Знаючи що мені зараз запросять пройти (за розповідями колег і товаришів) настрій пішов на спад ... АЛЕ !!! Увійшовши до кабінету, милий, усміхнений доктор Коротких О.С ввічливо привітавшись (при цьому вже 70% страху напевно пішло в нікуди) уточнила що ж мене турбує, після провела інструктаж що взагалі вона буде робити і як треба себе вести. Результат: - Процедура безболісна, - Ольга Сергіївна - лікар супер, профі своєї справи - Он Клінік - відмінний мед. центр. Побільше ВАМ КЛІЄНТІВ. Я задоволений на всі 1000%
Ігор, Харків, 10.04.2020
Evaluation:
Добрий день, Ігор. Дякуємо, що знайшли можливість поділитися своїми враженнями про відвідини нашої клініки. Дійсно, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі передове медичне обладнання, що сприяє ефективному лікувально-діагностичного процесу. Також хочемо зазначити, гастроскопія без перебільшення є важливим інструментом для постановки діагнозу. Інформація, яку отримує лікар, має велику цінність і для подальшого плану лікування. Також важливою складовою якісної діагностики є високотехнологічне обладнання, яке використовується в нашому медичному центрі. Будемо раді допомогти в разі потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Записатись на прийом

Додані послуги
При оплаті на сайті:
0 грн.
При оплаті в мед. центрі:
0 грн.

Задати своє питання

Відгук або пропозиція щодо роботи

Уточнити ціну

Дзвінок в один клік