Відгуки ОН Клінік Харків (м. Пушкінська)

Клініка дуже хороша, приїхав зі своєю проблемою, швидко з'ясували, локалізували та вирішили. Уролог у клініці дуже добрий і хороший, справжній професіонал. Загалом дуже радий, що потрапив саме в цю клініку, зробили все відмінно!
Олександр
Харків, 21.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександре. Дякуємо за відгук і Ваше об'єктивну думку про медичний центр. Нам приємно, що наш фахівець зміг виправдати Вашу довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити особливу подяку лікарю-інфекціоністу Блажко Валентині Сергіївні. Завдяки своєму професіоналізму Валентина Сергіївна вилікувала мене від гепатиту С. Дуже уважна, завжди посміхається, ввічлива і приємна. Тепер я можу спати спокійно, що у мене немає цієї страшної хвороби. Я дуже задоволена і буду рекомендувати Валентину Сергіївну як грамотного фахівця всім своїм родичам і знайомим. Величезне дякую! Ірина, Харків 15.07.2021г
Ірина
Харків, 15.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за відгук. Щиро раді, що Ви залишилися задоволені відвідуванням нашого фахівця Блажко В.С., і у Вас залишилися тільки позитивні враження від візиту в наш медичний центр. Нам приємно, що лікування під контролем нашого лікаря було ефективним і Ви задоволені результатом. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була з сестрою в клініці. Вона була записана до трихолога на 10:40. Після чого відправили на здачу крові, сказали, що це займе від 10 до 30 хвилин, але не більше 15 чекатимемо. Спустилися на перший поверх, дівчина перевірила запис на здачу крові і сказала очікувати, покличуть. У підсумку, після закінчення 40 хвилин ми підійшли до дівчини і вона уточнила ім'я/по батькові і каже "ви зайдете наступна". По закінченню 20 хвилин викликали. Це приватна клініка, в яку пішли в надії на те, що заощадимо час. У підсумку вийшли з клініки о 12:30. Провели 2 години, з урахуванням того, що у самого лікаря були 15 хвилин. З таким успіхом можна піти в держ. поліклініку і витратити менше часу, навіть відсидівши в черзі. Проблема полягає в тому, що сказали максимум 30 хвилин очікувати, а очікували 1 годину. Якщо не впевнені в тому, що говорите, не витрачайте час своїх клієнтів !!!
Валентина
Харків, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентино. Ми ведемо діалог тільки з реальними пацієнтами медичного центру, таким в даному випадку ви не є. Хочемо зазначити, що всі послуги в медичному центрі надаються згідно з попереднім записом. Ми завжди йдемо назустріч і готові допомогти нашим пацієнтам. У разі, якщо пацієнту необхідно отримати додаткові послуги без попереднього запису за фактом знаходження в медцентрі - послуги надаються по мірі можливості. Зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудове ставлення до пацієнта
Людмила
Харків, 01.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Ми раді, що перебування в нашому медичному центрі було комфортним. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Такий некомпетентності та відсутності кліентоцентрованості не бачила ніде. Була записана на прийом до мамолога з гострим болем на 12.40. Так як УЗД в "ОН Клінік" не працювало, то на 12.00 записалася на УЗД в іншу клініку. Об 11.20 подзвонили з "ОН Клінік" і сказали, що лікар прийняти не зможе, тому що у них більше пацієнтів немає і чекати в призначений самою ж клінікою час вона не буде. Лікар Осипян Олена Арменівна. Нам було важливо потрапити саме в цей день, так як біль був гострий. Ми підлаштувалися під час, встановлений клінікою, знайшли УЗД в іншій клініці, а вона просто не захотіла чекати.
Лілія Шмайлова
Харків, 27.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліє. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами в телефонному режимі: абонент не відповідає на дзвінки. Для продовження конструктивного діалогу та надання відповіді на звернення просимо вийти на зв'язок із Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Хочу висловити подяку прекрасному доктору Блажко В.С.! У вашу клініку потрапила за порадою друзів і знайомих! Перечитала дуже багато відгуків, зважилася і не пошкодувала! До цього ми обійшли не одну клініку, поліклініку, встигли полежати в лікарні, але ... професійної консультації і аналізів які б точно підтвердили діагноз, нам не призначили ні в одній з них !!! І ось коли ми вже розчарувалися, ми потрапили до професіонала !!! Валентина Сергіївна Блажко - хочу сказати Вам величезне спасибі! За Ваш професіоналізм, за зацікавленість у здоров'ї пацієнтів, за те, що зустрічаєте з такою щирою посмішкою. Валентина Сергіївна призначила необхідні аналізи, нічого зайвого. Дуже уважно їх вивчила, відповіла на всі запитання. Постійно була на зв'язку. Ви просто чудова людина! Виходячи з Вашого кабінету, відчуваєш впевненість, що все буде добре і що ми в надійних руках! Спасибі вам!
Тетяна
Харків, 26.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за розгорнутий відгук. Ми розуміємо, наскільки важливим є для пацієнта позитивний емоційний зв'язок з лікуючим лікарем і раді, що наш фахівець Блажко В.С. змогла виправдати Вашу довіру. Раді знати, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити проблему, яка викликала занепокоєння. Дійсно, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які турбуються про кожного пацієнта. Також в розпорядженні наших фахівців перебуває потужна матеріально-технічна база, що сприяє ефективності лікувально-діагностичного процесу. Завжди готові надати якісну медичну допомогу. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий вечір! Хочу висловити величезну подяку лікарю-терапевту "OnClinic" в Харкові Олійник Ірині Геннадіївні. Звернувся до неї на початку червня в зв'язку з початком короновірусом. Ірина Геннадіївна дуже оперативно і ретельно провела всі необхідні дослідження і призначила ефективне і якісне лікування, завдяки якому я швидко пішов на поправку. Нічого зайвого, ніяких антибіотиків, але в той же час позитивний ефект очевидний. Дякую Вам за Ваш труд! Ви справжній зразок сучасного лікаря.
Артур
Харків, 26.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Артуре. Дякуємо Вам за довіру і вибір «ОН Клінік Харків». Згідні з Вами, в нашому медичному центрі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальне рішення для кожного пацієнта. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Олійник І.Г. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на процедурі (ФГДС), все пройшло краще ніж думала! Спеціально попросила седацію, прокинулася - вже все було зроблено. Спасибі величезне лікарям, які налаштували на найкраще)
Анастасія
Харків, 25.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Процедура ендоскопія має безперечну діагностичну цінність і дозволяє провести максимально точну діагностику. Дякуємо за відгук. Бажаємо Вам здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все відмінно!!! Була на колоноскопії і ФГС
Аліна
Харків, 25.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Аліно. Раді, що Ви задоволені результатом візиту в наш медичний центр. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю глибоку подяку лікаря-уролога Войчук Богдану Дмитровичу за його професіоналізм і за його уважне, чуйне ставлення до проблеми пацієнта (циркумцизія), завжди був на зв'язку і з будь-яким питанням відповідав доступною і зрозумілою мовою для мене :) Величезне спасибі всім співробітникам клініки. Всі доброзичливі й уважні. Рекомендую всім користуватися послугами цієї клініки, Ви будете задоволені! Здоров'я Вам та успіхів у своїй професійній діяльності!
Олексій
Харків, 23.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця Войчук Б.Д. Ми постійно удосконалюємо якість послуг, що надаються медичними центрами нашої Мережі. Нам важливо знати, що Ви задоволені рівнем сервісу і медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити свою подяку доктору Вікторії Василівні ❀ - хороший лікар, порядна, добродушна, доброзичлива, професіонал своєї справи. 😊 Дякую Вам за кваліфіковану допомогу, уважність, чуйність, щире бажання допомогти. 😊 Завдяки Вікторії Василівні я пройшла ряд обстежень, які допомогли мені розібратися в причинах мого стану, який турбував довгий час, після прийому і лікування у лікаря, стан покращився. ❀ Рекомендую доктора Бокатуєву В.В 🌷
Юлія
Харків, 19.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юліє. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря Бокатуєвої В.В. виправдав надану Вами довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Заповнювала анкету під час здачі тесту ПЛР, вказала дані закордонного паспорта, який був у мене на руках (без біометрії) і розраховувала, що саме ці дані потраплять у результат тесту. Отримала результати тесту, і вдома виявила, що зазначений не той паспорт (а той, який я вказувала раніше і залишився у них в базі). Сенс тоді заповнювати цю анкету? А якби той паспорт, який зберігається в базі був уже прострочений?
Інна
Харків, 17.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, але на жаль, повністю виключити вплив людського фактора неможливо. Тому завжди готові нести відповідальність за недоліки в роботі та оперативно запропонувати варіанти вирішення. Просимо вибачення за ситуацію. Дякуємо за розуміння, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік