Відгуки про лікарів-гінекологів у Дніпрі

Я була у медичному центрі "ОН Клінік" в Україні мені дуже сподобалось обслуговування. Була на УЗД, також на прийомі у проктолога, у гінеколога Полеводи Н. В. у гастроентеролога Брезицької І. В. дуже їм дякую за гарне обслуговування та лікування. Дуже гарна клініка!
Юлія
Дніпро, 22.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших лікарів. Для кожного пацієнта спеціалісти «ОН Клінік» підбирають індивідуальні та комфортні програми лікування і дають рекомендації з урахуванням всіх діагностичних показників. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати величезне спасибі своєму прекрасному доктору. Черевична Валерія Валеріївна дуже добра, компетентна, уважна, небайдужа, професіонал своєї справи. Дуже приємна не тільки як лікар, але і як людина, завжди поговорить і підніме настрій. І лікування вже не здається таким страшним! Безмежно рада, що потрапила саме в її руки! 😊😊😊
Аліна
Дніпро, 15.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Аліно. Дякуємо за відгук і добрі слова. Ми розуміємо, наскільки важливою є позитивна емоційна зв'язок між пацієнтом і лікарем, а також комфортна атмосфера в цілому. Тому у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала "Он Клінік" вже вдруге. Лікуючий лікар Паливода Л.В. Курс лікування тільки проходжу, але призначення поставлено дуже уважно, спираючись на результати аналізів і тривоги. Лікар дуже уважний, персонал чуйний. Претензій немає, поки все подобається. З призначених препаратів і лікування немає нічого зайвого, був представлений вибір, що немало важливо. Дякую за вашу працю.
Вікторія
Дніпро, 15.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторія. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення в нашу клініку. Паливода Л.В. кваліфікований лікар, завжди готова надати підтримку та увагу кожного пацієнта. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Нам важливо, щоб пацієнт залишився задоволений результатом лікування і обслуговуванням в цілому. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Це просто кошмар і жах. Інших слів у мене немає. По-перше скільки грошей я віддала на прийоми до лікаря і на аналізи, щоб в кінцевому підсумку мені діагностували те, чого у мене немає. Ви не уявляєте на скільки я була зла коли дізналася. Після цієї клініки, коли мені діагностували величезна кількість негативних діагнозів - я звернулася в 3 інші клініки і лабораторії і СКРІЗЬ у мене все було в порядку, абсолютному. А тут мені призначили дороге лікування ціною в 300 доларів. Я просто в шоці ! І дуже зла. Слава Богу я не почала це лікування, не зрозуміло щоб було з моїм організмом після цього. Мені дуже шкода витрачених грошей на це все і нервів моїх.
Ольга
Дніпро, 24.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольга. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Хочемо зазначити, в наших клініках офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до затвердженого прайса, оплата пацієнтами проводиться в добровільному порядку. Кожен лікар має право на свою думку при виборі лікувально-діагностичної тактики, за яке несе відповідальність. На жаль, ми не маємо можливості перевірити достовірність викладеного у відгуку. Для продовження конструктивного діалогу очікуємо від Вас альтернативні медичні документи з іншим думкою фахівців. Зв'язатися зі Службою контролю якості можна на лінію допомоги 0800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00) або поштою [email protected] Очікуємо зворотний зв'язок. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у гінеколога-ендокринолога Шегеди Віктрії Олегівни. Мало того, що мені весь прийом «тикали», так і кваліфікація фахівця залишає бажати кращого. Прийшла зі скаргами на аденоміоз. З цієї причини досить довгий час п'ю коки, але вони або не справляються з проблемою, або викликають надто сильні побічні реакції. Лікар запропонувала оглянути мене. І тут почалося. «Так там у тебе жах. Там же все всіяне кондиломами. Та ще й хронічний вагініт. Ось з цим, люба, потрібно боротися, це і є причина всіх твоїх проблем »Природно мені тут же почали виписувати цілу купу аналізів, які потрібно зробити у них в клініці. В тому числі: - посів на флору. - зішкріб на атипові клітини. - ВПЛ на 21 тип - 15 різних венеричних інфекцій. Від яких я відразу відмовилася. Загальна сума всіх перерахованих аналізів майже 3000 гр. + Вартість самого прийому. При цьому я озвучила лікарю, що в березні 2020 року в мене був сильний цистит, я здавала всі венеричні інфекції і у мене нічого не знайшли. Цистит мені лікували потужними антибіотиками і протизапальними. Тому мене вкрай дивує її заява про хронічний вагініт т. як будь-які інфекції сечо-статевої системи лікуються атібіотікамі однієї групи. Треба сказати, що на прийом до гінеколога я теж ходжу регулярно і ніяких кондилом ніхто не бачив. Але лікар відповіла, що говорить про те, що бачить при огляді. У розмові Вікторія Олегівна обмовилася, що призначить мені препарат для зниження пролактину (т. як Ця проблема у мене давно, і на руках був свіжий аналіз), але мабуть, вона так старалася виписати мені побільше аналізів, що просто забула в призначенні написати лікування тієї проблеми, з якою, я власне до неї і прийшла, як до гінеколога-ендокринолога. Підсумок: Прийшли мої аналізи в ідеальному стані. Нічого не знайшли. У чому я власне і не сумнівалася. Також вирішила сходити на прийом до двох гінекологів в інших клініках. Не один з лікарів не побачив нічого того, про що хапаючись за голову розповідала Вікторія Олегівна. Похід до даного лікаря обійшовся мені майже у 2000 грн., При цьому результату нуль і навіть не призначили лікування від підвищеного пролактину.
Ольга
Дніпро, 20.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольга. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що кожен лікар має право на свою думку у виборі тактики по лікувально - діагностичному процесу. Кожен пацієнт має право на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. Лікарська тактика проводиться в рамках вимог регламентної документації МОЗУ з урахуванням всіх клінічних даних пацієнта. Лікар зобов'язаний надати пацієнтові всю інформацію за результатами обстеження і запропонувати комплексне вирішення проблеми за спеціалізацією, а не тільки одного симптому. Якщо пацієнт не виконує рекомендації лікаря в повному обсязі і не приходить на регламентний прийом - у лікаря немає можливості для подальших дій. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перебуваючи на прийомі у лікаря, спочатку здалася дуже приємною жінкою. Пояснювала все доступно, чітко. АЛЕ! Після першого відвідування вона не змогла мені нічого відповісти що мені робити далі щодо мого здоров'я, виправдовувалася тим що потрібно чекати результатів аналізів. Дійсно звучить логічно і переконливо. ПІСЛЯ результат аналізу де було написано висновок і яка хвороба вона переконувала мене в тому що треба йти тільки на її процедури інакше нічого не допоможе, сказала тільки після цієї процедури призначити лікування (таблетки і т.д.). Я відмовилася тому що поки що не могла на таке піти, вона ж в мить моєї відмови відвернулася щось там на комп'ютері писала, потім посиділа подумала і призначала препарати нічого не пояснивши як і з чим і приймати, після моєї відмови лікаря на процедури, я відразу ж відчула негативний до себе ставлення. Вона все в робила на відчепися. Більше ні на крок не піду в цю лікарню. Страшно тепер що скажуть в клініці інших лікарі. Лікар-гінеколог Черевична Валерія. Жахливе враження і упереджене ставлення
Марія
Дніпро, 03.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Пацієнт на прийомі отримує всю необхідну інформацію, в тому числі за вартістю додаткових послуг та приймає рішення на свій розсуд з урахуванням фінансової складової. Ми розуміємо, що пацієнтам іноді складно сприймати медичну інформацію, звідси і виникають моменти непорозуміння. Безумовно, комфорт в спілкуванні між лікарем і пацієнтом є важливим. Більш детальна інформація про додатковий варіант лояльності була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже не вперше відвідую ОН Клінік у Дніпрі. Персонал привітний, охайний, відповідає на усі запитання. Великий плюс це цілодобова консультація та запис на прийом. Сьогодні вперше була на плановому прийомі в гінеколога Мандзяк Т.І. Ввічлива, щира. Відповідала на всі мої питання, пояснила доступною для звичайних людей мовою. В цілому задоволена цією клінікою, тому буду рекомендувати усім в подальшому.
Уляна
Дніпро, 02.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ульяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які у своїй роботі використовують сучасні методики та обладнання. Також ми створили максимально комфортні умови для кожного пацієнта, що дає змогу отримати якісну медичну допомогу в позитивній атмосфері. Завжди раді допомогти в разі необхідності та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Паливода Лариса Володимирівна-лікар від Бога, хочу щиро Вам подякувати за професіоналізм, чуйне ставлення і увагу.
Марина
Дніпро, 17.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого фахівця. Раді, що в особі лікаря Паливоди Лариси Володимирівни Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, який виправдав надану Вами довіру. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Звернулася з дочкою підлітком в ОН Клінік, м.Дніпро, до гінекологу Черевічний Валерії Валеріївні. Дуже досвідчений лікар, всі проблеми, вони були серйозні вирішені. Велика подяка за увагу і кваліфіковану допомогу.
Скороходова Світлана
Дніпро, 13.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого медичного центру і фахівця. Ради, що в особі лікаря Черевічної Валерії Валеріївни Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, який виправдав надану Вами довіру і допоміг у вирішенні проблеми, що викликала занепокоєння. Для кожного пацієнта фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні та комфортні програми лікування і дають рекомендації з урахуванням всіх діагностичних показників, що значно підвищує ефективність. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Тетяна Ігорівна, дуже приємний, делікатний лікар, який дуже інформативно і дохідливо пояснив суть моєї проблеми. Приділив належний час і уважність. Хочеться сказати доктору спасибі.
Наталія
Дніпро, 22.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Ради, що в особі лікаря Мандзяк Тетяни Ігорівни Ви знайшли висококваліфікованого професіонала своєї справи. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення в нашу клініку, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Паливода Лариса Володимирівна - після прийому залишила тільки хороші враження. Уважний професійний лікар. При необхідності - підтримає і заспокоїть. У гарному настрої, що немало важливо при прийомі. В цілому, клініка - дуже хороша, буду рекомендувати колегам і друзям.
Наталя
Дніпро, 21.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Ради, що рівень професіоналізму лікаря Паливоди Лариси Володимирівни виправдав надану Вами довіру. Нам важливо знати, що візит в клініку був для Вас комфортним, результативним і Ви задоволені рівнем сервісу, атмосферою прийому і якістю медичного обслуговування. Будемо раді допомогти всім хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Спостерігаюся у гінеколога Черевічної Валерії Валеріївни. Хочу висловити доктору величезну подяку за професіоналізм, постановку діагнозу, правильно призначене лікування, добре ставлення! До кабінету входжу з проблемою, поганим настроєм, виходжу з кабінету завжди з посмішкою і чіткими рекомендаціями з приводу рішення моєї проблеми. Дуже грамотний фахівець! Спасибі Вам, Валерія Валеріївна!
Олександра
Дніпро, 12.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександра. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця Черевичної Валерії Валеріївни. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до клініки і якістю медичного обслуговування. Ми пропонуємо сервіс високого рівня, і комфорт пацієнта на кожному етапі перебування в стінах клініки - один з головних принципів роботи медцентрів нашої Мережі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік