Відгук від Олександр 19.06.2021
Адміністратор Олена не знає, як працювати зі страховою компанією, хвилин 15 з'ясовувала. У підсумку, так і не з'ясувала, чи можна отримати акт виконаних робіт на пошту. Що здивувало найбільше, коли попросили акт, вона ненавісно закотила очі. Якось сервіс не дуже.
Олександр
Дніпро, 19.06.2021
Показати відповідь
Добрий день, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі процеси в медичному центрі проходять за затвердженими стандартами. Для коректної обробки будь-якого запиту пацієнта персонал має право уточнювати інформацію з метою надання пацієнту необхідної інформації. Якщо візит доставив Вам дискомфорт, просимо вибачення. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік