Відгук від Юлія 14.05.2021
Сервіс звичайно хороший, але! Була на прийомі у Перехрест. Лікар постійно висувала претензії і показувала своє «фе». Чому не народжуєте, запитала рази 3, встигла налякати разів 10 і запропонувати аналізів мільйон. УЗД і кольпоскопію провела безболісно, але за результатами огляду і тієї ж кольпоскопії не сказала нічого. Нуль. Тримайтеся за такого співробітника руками і ногами, грошей вам накосить пристойно.
Юлія
Харків, 14.05.2021
Показати відповідь
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Якщо у пацієнта виникли будь-які незрозумілі питання, в тому числі за результатами обстежень, їх завжди можна поставити лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Безумовно, важливими є взаєморозуміння і комфорт в спілкуванні між лікарем і пацієнтом. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря - право кожного пацієнта. Більш предметну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік