Відгук від Юлія 30.04.2021
Робила аналізи в лабораторії в самій лікарні (3 рази). Результати отримувала на свою електронну почту тільки після того, як дзвонила і прохала надіслати. Автоматично нічого не приходить, хоча лікарня позиціонує автоматичну розсилку, якщо вказана пошта. Платити кошти і ще постійно витрачати свій час на визванювання бажання більше немає. У місті є багато лабораторій, які оперативно надають інформацію щодо результатів.
Юлія
Харків, 30.04.2021
Показати відповідь
Добрий день, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашому медичному центрі - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців медцентру, але на жаль, технічний момент мав місце бути. За дану ситуацію приносимо вибачення. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік