Відгук від Оксана 17.04.2021
Жахливо! Зайшовши в клініку, була дуже неприємно здивована, натовп людей, як ніби це не приватна платна клініка, а міська поліклініка, черга на ресепшн людей 25 або більше. Просування черги дуже повільне. У підсумку, коли підійшла моя черга мені дівчина на ресепшн повідомила, що, оскільки я запізнилася (стоячи в черзі), лікар не зможе прийняти мене за записом і мені необхідно чекати хвилин 30. Я попросила прийняти мене в призначений час, так як поспішаю на роботу, але мені сказали, що потрібно чекати. Дуже неприємно і шкода витраченого часу, піду в іншу клініку.
Оксана
Харків, 17.04.2021
Показати відповідь
Добрий день, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для дотримання регламенту прийому пацієнтів лікарями медичного центру зі свого боку переконливо просимо пацієнтів за можливості не спізнюватися на прийом. Це може спричинити збій всього робочого графіку прийому лікаря. У таких випадках адміністрація докладає всіх зусиль для вирівнювання регламенту. Запис у лікарів дійсно щільний, оскільки в нашому медцентр працюють тільки кваліфіковані фахівці. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік