Відгук від Ольга 20.02.2021
Добрий день. Була на УЗД молочної залози. На моє запитання: «Що значить розширення проток?», Мені зневажливо відповіли: «То й значить, вони не повинні бути розширені». Слухати це було як мінімум неприємно.
З вище сказаного у мене виникає два питання:
1. Чим конкретно я заслужила до себе таке ставлення?
2. Чому лікар дозволяє собі поводитися так?
Слід нагадати, що:
По-перше, пацієнт приходить в клініку зі своєю особистою проблемою, довіряючи своє здоров'я професіоналам.
По-друге, він ПЛАТИТЬ за це гроші !!!
Вважаю таке ставлення неприпустимим.
На наступний тиждень записала і маму на обстеження, тепер сомневаюсь?.
Ольга
Харків, 20.02.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ольга. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікар-сонолог (УЗ-діагностика) проводить діагностичне дослідження і в його компетенцію не входить профільна консультація пацієнта. Для визначення подальшої тактики пацієнт направляється до профільного фахівця, що і було зазначено у висновку. Сподобався чи ні лікар - оцінка досить суб'єктивна, однозначно ні у кого з фахівців немає мети доставити пацієнта дискомфорт. У будь-якому випадку, приносимо вибачення, якщо спілкування з доктором було комфортним для Вас. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік