Відгук від Ольга 19.02.2021

Шановні працівники мед. центру. Звертаюся до Вас без жодних претензій, за допомогою. Я проживаю у досить віддаленому районі. Вже неодноразово була клієнтом вашої клініки. Останній раз була на прийомі у Саморай Л.І., Ми з нею домовилися про відеоконсультацію. Я зареєструвалась у особистому кабінеті, але відеоконсультація, на жаль, з технічних причин не відбулася. Ваші працівники (я їм дуже вдячна) з'єднали мене з лікарем у телефонному режимі. Розмова і телефонна консультація відбулася. Лікар говорила, що рекомендації щодо лікування можна подивитися в особистому кабінеті. Але знову ж, на жаль, особистий кабінет дає таку відповідь: "Отримайте повний доступ до функцій особистого кабінету у адміністратора реєстратури при наступному візиті до медичного центру". Людмила Іванівна говорила, що продублює рекомендації на електронну адресу. Можливо, десь електронна адреса згубилася? [email protected] Дуже сподіваюся на вашу допомогу. Хотілося б розпочати лікування. Дякую Вам за розуміння та терпіння.
Ольга
Миколаїв, 19.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт пацієнтів на всіх етапах є одним з наших пріоритетних завдань. Ми раді, що питання було оперативно вирішено та Ви залишилися задоволені результатом. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік