Відгук від Дмитро 22.01.2021

В ОН КЛІНІК звертався три рази по - поредньому запису : 1. Чекав 20 хвилин 2. Чекав 1 годину 3. Чекав 45 хвилин Я розумію, що можуть бути форс-мажори, але не тричі підряд. Адміністратори привітливі і намагались "погасити" конфлікт, але на жаль 10% відсотків знижки на наступний прийом, не подіяли на те, щоб я міг рекомендувати знайомим і сам надалі звертався в цю клініку. ДО ЛІКАРІВ ПРЕТЕНЗІЙ НЕ МАЮ П. С : людям, які цінують свій час, краще не звертатись в цю клініку.
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди цінуємо об'єктивний зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів. Повторимось, ми цінуємо Ваш час та вдячні за вибір нашої клініки. Комфорт пацієнта на усіх етапах надання послуг та забезпеченням якості сервісу є нашим пріоритетом. Увесь персонал націлений на пунктуальність та оперативність у виконанні своїх обов'язків. Але окрім цих показників, безумовно спеціалісти приділяють приорітетну увагу якості надання кваліфікованої медичної допомоги. Нам приємно, що не дивлячись на недоліки по пунтуальності кількох прийомів, Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Приносимо вибачення за дискомфорт. Сподіваємось на продовження Вашої співпраці з клінікою. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік