Відгук від Анастасія 04.12.2020
Жахливе обслуговування.
Медсестра проколола просто вену, все ліки просто сформували шишку. Немає слів
Служба підтримки замість вибачень або компенсації, просто наїхала на мене. Нікому не раджу
Фотовідгук залишила в Гугл картах.
Анастасія
Харків, 04.12.2020
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, технічні питання по процедурі венепункции в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які в повній мірі не надається можливим. Для профілактики подібних станів необхідно дотримуватися стандартні рекомендації персоналу. У будь-якому випадку, приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік