Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Анастасія 04.12.2020

Жахливе обслуговування. Медсестра проколола просто вену, все ліки просто сформували шишку. Немає слів Служба підтримки замість вибачень або компенсації, просто наїхала на мене. Нікому не раджу Фотовідгук залишила в Гугл картах.
Анастасія
Харків, 04.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, технічні питання по процедурі венепункции в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які в повній мірі не надається можливим. Для профілактики подібних станів необхідно дотримуватися стандартні рекомендації персоналу. У будь-якому випадку, приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.