Відгук від Ольга 05.08.2020

Давно ходжу в цю клініку і в загальному була задоволена. До сьогоднішнього дня. Хотіла записати чоловіка на прийом до лікаря. «Проблемою» виявилося те, що чоловік не розмовляє російською і оператор наполягала на перекладачеві. Для довідки: в минулому році ми скористалися послугою «перекладача», заплатили 300 грн, а за підсумком перекладала я, тому що а) перекладач не могла нормально перевести, б) всім було ніяково (лікарю в тому числі), тому що було багато питань особистого характеру. І ось в цей раз, коли я сказала, що послуги «перекладача» нам не потрібні, мені відмовили в запису. Клієнтоорієнтованість на «вищому» рівні.
Оцінка:
Добрий день, Ольга. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми прагнемо забезпечити нашим пацієнтам максимально комфортні умови перебування в стінах клініки. Всі послуги надаються в інтересах пацієнтів і відповідно до стандартів роботи медичного центру. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу з урахуванням прийнятної якості і вартості послуг. Також ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам - при виникненні будь-яких питань з обслуговування в клініці необхідно негайно звертатися в Службу контролю якості. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік