Відгук від Віталій 11.06.2020

Все починалося чудово, ввічливий персонал, співпереживаючий доктор. Все чудово. Виписали мені список пігулок на лікування, видали майже все, ну кілька відсутні. Ну, сказали що завтра підійдете і все отримаєте! Ну, гаразд, дав їм в запас ще один день. Приходжу і кажу, що мені потрібні інші таблетки, а у відповідь тиша, їх немає! Ну що за хрінь, ви знаєте що ви повинні дати пацієнту пігулки, та повинні були їх замовити після останньої видачі. Так ні, тут виявляється пацієнт повинен сам нагадувати що хтось комусь щось винен. Як гроші взяти, то норм, а як виконати свої зобов'язання то тут вже не той випадок. Зверніть увагу на Ваші косяки!
Віталій
Харків, 11.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Над забезпеченням безперебійного процесу обслуговування працює команда фахівців. На жаль, виключити технічні недоліки в повній мірі не представляється можливим. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, тому приносимо вибачення за дискомфорт і пропонуємо додатковий варіант лояльності. Більш предметну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік