«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгук від Марина 09.06.2020

Добрий день. Хочу поскаржитися на обслуговування у відділенні м.Харкова, що на пр. Московському. Сьогодні з шестимісячним сином були записані на прийом до ортопеда та на узд тазостегнових суглобів. Мені двічі дзвонила дівчина і нагадувала час початку прийому. Просила прийти трохи раніше, щоб встигли оплатити послуги і оформитися. Ми були вчасно, як нам і сказали. На ресепшені нас оформляла дівчина з маскою спущеною з носа. Я була в масці, як і належить з урахуванням світової пандемії. Після оплати нас попросили почекати в холі, де чекало ще сімейство (бабуся, мама і двоє малолітніх дітей). Все сімейство було без масок! Спочатку почала кашляти бабуся, потім і мама! Тут я не витримала і запитала, невже карантин вже скасували ?! Медперсонал ніяк не прореагував! Не зробив їм зауваження! Ніхто не міряв температуру! Але ж повинні (за чинним законом). В результаті ще з'ясувалося, що нас записали на пів години пізніше і лікар в наш час зайнятий! Мені двічі дзвонили і говорили час! А потім з'ясовується, що ми взагалі даремно прийшли! На вулиці мене чекав ще одна моя дитина, яка за час очікування мало не отримала тепловий удар. Чекати пів години в компанії людей, що кашляють і абсолютно безвідповідального персоналу у мене бажання не було. Я зажадала повернути гроші за не пройдене узд і огляд лікаря. Враження найогидніші. Напевно, треба було викликати поліцію для перевірки дотримання карантинних заходів. Більше в вашу клініку я не повернуся і друзям не пораджу. Запис був на сьогодні (9 червня 16.40 Тесленко Р.).
Марина
Харків, 09.06.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від всіх наших реальних пацієнтів. Комфорт при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань, тому за недоліки в роботі готові нести відповідальність. З боку клініки карантинні заходи дотримуються відповідно до нормативних вимог, переконливо просимо всіх пацієнтів також бути соціально відповідальними. При цьому ми не можемо відмовити пацієнтові в наданні медичної допомоги, навіть якщо він має своє категоричне думку з масочного режиму. Факт нестачі за записом до фахівця підтверджуємо, приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію та варіанти додаткової лояльності Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я, чекатимемо в клініці на прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік