Відгук від Марина 02.03.2020

Ставлю низьку оцінку організації роботи адміністраторів і лабораторії! Якщо не хочете витрачати нерви, йдіть в СІНЕВО! Ціни ті ж, а рівень сервісу відрізняється як чорне від білого. При записи на аналіз мені сказали, що є час тільки на 10.30. Я сказала, що це пізно і мені не підходить. Адміністратор мені сказала: "я вас формально записую на 10.30, а ви приходьте на 9.00 і ми вас направимо на аналіз крові відразу" Приходжу на 9.00 в понеділок. Сидить інший адміністратор, я їй пояснила ситуацію. Вона кивнула і каже: "Ідіть оплачуйте". Оплатила. Сиджу чекаю запрошення. Заходять люди після мене, оплачують їх направляють на аналіз. Підходжу ще раз нагадати про себе. У відповідь: "Ну у вас же запис на 10.30" (!) Навіщо було мене направляти оплачувати аналіз, якщо раніше прийняти не можете?!? Обіцяли запросити раніше. Сиджу 15 хв. Нічого. Підходжу ще раз. Відправили на другий поверх сидіти під кабінетом з формулюванням "Вас запросять. Там швидше буде". Просиділа ще хвилин 10, ніхто не запросив. З'ясувалося в результаті, що в кабінеті пацієнтів не було, медсестри самі і ніхто мене запрошувати не збирався. Далі як сільській поліклініці: "Який у вас аналіз?" - "Ось! (Показую напрямок лікаря цієї самої OnClinic !!!!) -" А шо це? У нас такого нема. О, подивися я знайшла, начебто є пакет такий або щось не те ... " Вже хочеться піти, але розумієш, що пізно. І після забору крові окрик від медсестри: "Підіть там на ресепшені скажіть шо б ваш день народження внесли! А то у мене немає!" (Мовляв, бігом). Жах. Якщо ви коли небудь здавали кров в приватній лабораторії за немаленькі гроші, ви ніколи не підете в цей дурдом. Запевнюю вас.
Оцінка:
Добрий день, Марина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Прийом пацієнтів дійсно проходить за попереднім записом, при цьому якщо утворюються "вікна" в запису, тільки в такому випадку у адміністраторів з'являється можливість запросити пацієнта в цей час. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність, приносимо вибачення за дискомфорт. Дякую за розуміння, будемо раді бачити в клініці на наступному візиті.
Служба контролю якості ОН Клінік