«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгук від Катерина 16.02.2020

Яке ж тільки дно. Дуже багато разів була на прийомах в клініці, у різних лікарів (близько 10 різних, напевно). Але останній раз саме добив. Я приїхала на прийом на 10 хвилин пізніше і такого хамського спілкування зі мною давно не пам'ятаю. Дівчата на рецепції розмовляли зі мною настільки грубо, як ніби я їм особисто щось зробила. Ви взагалі в курсі скільки мого часу ви витратили, змушуючи мене очікувати прийому? Я чекала по 10 хвилин, 20, 30, 40. Без пояснень чому я записана на 17:00, а прийняли мене тільки о 17:40. До цього відношення, як до належного, а якщо постійний клієнт затримується на 10 хвилин, значить, можна йому грубити? Я не давала приводу, я завжди ввічлива. Мені сказали йти відразу на другий поверх, довелося йти у верхньому одязі, дівчина на ресепшені другого поверху наїхала, що я прийшла на другий поверх в одязі і сказала «ви хоча б верхній одяг зніміть». Та що ви! Сам прийом це щось. Він тривав хвилин 10. Але коли мені пред'явили квитанцію, я просто ахнула. 300 грн консультація. 500 гривень лікування. 948 грн аналізи. Що ?? Я записалася на прийом за 300 грн, я заплатила за фактом 1700 грн. У мене ніхто не спитав чи хочу я брати аналізи, мене ніхто не попередив, що лікування це окрема «послуга», що аналізи коштують майже 1000 гривень. Ніхто. Це взагалі нормально? Це те, як ви спілкуєтеся з постійними клієнтами? Як можна обважити людини на зайві 1400 гривень і просто поставити його перед фактом, що ти повинен нам раптово 1700 ?? А якби я тупо не розраховувала на цю суму? Якби у мене в принципі не було таких грошей? Як це взагалі назвати? Плюс, результати аналізів, які я здавала близько місяця тому, мені так і не прийшли. Як і витрачені на них гроші. Жахливий сервіс і просто огидне ставлення. Лікарі, які ставлять тебе перед фактом, щоб ти повинен більше грошей, і не дивляться на результати аналізів (як було з ендокринологом, яка мені виписала п'ятірню дозу ліків, від якої мені стало погано і яка мені не була потрібна за результатами !!!! )
Катерина
Харків, 16.02.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність і надати додаткові варіанти лояльності. Зі свого боку завжди просимо наших пацієнтів не спізнюватися на прийоми, щоб уникнути збоїв в регламенті прийому фахівців і затримки прийомів інших пацієнтів. Всі результати аналізів були відправлені на зазначену пошту в регламентний термін, дякуємо за підтвердження отримання. Пацієнт на свій розсуд має право погоджуватися або ні з думкою лікаря, запропонованими варіантами обстеження і лікування та їх вартістю. Оплата проводиться в добровільному порядку. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Очікуємо на наступному візиті в клініку згідно попереднього запису. Бажаємо здоров'я і гарного настрою!
Служба контролю якості ОН Клінік