Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 8

Сьогодні відвідала лікаря Удовиченка Андрія Григоровича. Сподобалось відношення лікаря, вислухав уважно про проблеми, провів пальпацію хворих місць, порадив пройти тільки необхідні аналізи і на основі аналізів призначить лікування. Від відвідування тільки приємні спогади.
Вікторія
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо Вам за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Удовиченка Андрія Григоровича. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподобався прийом лікаря-офтальмолога Горбачової О.В. Дуже уважний та кваліфікований лікар. Велика подяка їй за прийом.
Наталія
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Вам сподобалася консультація та Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горбачової Олени Володимирівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Свердліна Оксана Віталіївна - дуже чуйний лікар, все зрозуміло розповідає, залишила дуже гарні враження.
Олена
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Свердліною Оксаною Віталіївною та Ви залишилися задоволені результатом звернення. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рівень обслуговування в ОН Клінік на Холодній Горі - найвищий. Персонал дуже турботливий. Дякую за працю в ці складні часи.
Ганна
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів, цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку медсестрі, яка збирає кров. Дуже приємно було її ставлення до пацієнта, товариськість, на всі запитання відповіла, і, звісно ж, за її золоті ручки, які взяли кров без жодних болів і неприємностей. Побільше б такого талановитого у своїй справі медперсоналу.
Олена
Харків, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я Попович Олександр Васильович звернувся до приватної клініки "ОН Клінік" 23.11.2023 , я звернувся за допомогою до спеціалістів. Попередньо я записався на прийом до лікаря уролога Чабан Олександра Васильовича. Цього дня мене оглянув лікар та поставив мені діагноз (гострокінцеві кондиломи). Всі аналізи та операція по видаленню кондиломи проводилися в цій клініці того-ж дня коли я прийшов на консультацію, а саме 23.11.2023.Операцію мені проводив лікар хірург Томинець Оксана Василівна. Видалення проводилося за допомогою апарату Surgitron (0, 1 см) на генітальних зонах. Лікарі які мене лікували в цій клініці попередньо знати та бачили, що пухлина в мене в більшій частині знаходится в уретрі (знаючи це вони мене прооперували та відрізали лише верхню частину залишивши в уретрі пухлину та запевнили мене, що з середини все має відпасти. Мені прописали ліки які я придбав за власні кошти (так як і за все лікування що проводилися). Я дотримувався всього, що мені радили, а саме я промивав місце видалення та приймав ліки. Мені наголосили щоб я на 5 день після видалення пухлини мазав саше кераворт тим саме (попередньо сказали , що нібито це допоможе). Через 3 тижні після видалення я помітив, що в мене знову заявилася ця пухлина(нагадую, що коріння цієї пухлини в мене були в уретрі, тому я раніше ці 3 тижні їх не помічав , тому я знову звернувся до "ОН Клінік" та записався на прийом до лікаря Томинець Оксани Василівної, вона мені порадила знову саше кераворт та курс таблеток (моє лікування призвело до запалення голівки статевого члена та кровотечі на самих ділянках голівки так і в уретрі. Після всього цього я знову же лікувався за власні кошти купував всі мазі що мені порадила Томинець Оксана Василівна щоб позбутися кровотечі та запалення, через деякий час лікарка сама зі меню звязалася за допомогою лікарні (коли все пройшло і мені стало краще вона мені сказала, що якщо пухлина зявиться знову, щоб я звернувся до Ужгородської міської лікарні тому, що вони нічого не можуть вдіяти в цій ситуації. Я не розумію якщо лікарі знали мій діагноз та важкість даної операції все одно взялися за неї, брали мої кошти та потім розмахували руками, що вони нічого не можуть вдіяти. Тому я звернувся за допомогою в Ужгородську міську лікарню де мені успішно видалили пухлину та віддали її на дослідження (чого не зробили в "ОН Клінік попередньо сказавши що по аналізам які я здавав в мене вода доброякісна цікаво як без дослідження вони про це дізналися) до лабораторії CSD LAB. В чому заключається моя скарга, а саме в тому, що мені проводили неефективне лікування, а саме псували моє здоров'я, час та гроші які я оплачував в продовж всього лікування.
Олександр Попович
Ужгород, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що на нашому сайті в публічному доступі візуалізуються всі коментарі від реальних пацієнтів, Ваш допис також. Послуги в клініці надаються згідно затвердженого прайсу, пацієнт на свій розсуд погоджується або ні із запропонованими послугами та їх вартістю. Сплата проводиться в добровільному порядку. Для продовження предметного діалогу і розбору ситуації очікуємо від Вас обіцяні альтернативні медичні документи. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Абсолютно незадоволена обслуговуванням і лікарем! Записувалася заздалегідь, у робочий для мене час, прийшла раніше, і все одно довелося просидіти 15 хвилин під кабінетом в очікуванні! Була на прийомі у дерматолога Устинської Інни Іванівни. Ніякого огляду дерматоскопом не було, як мені розповідали, коли я записувалася, вона просто посвітила на мене лампою, з якою підлітки селфі роблять, загадково подивилася, на цьому все закінчилося. Після цього вона мені, ймовірно, поставила діагноз, і сказала, піди полікуйся 10 днів, а потім подивимося, підходить тобі чи ні (тобто піти викинути 3000 грн на 10 днів, а потім прийти і знову заплатити за її здогадки). Аналіз вона сказала здавати не потрібно, тому що потрібно чекати 3 дні! Вартість аналізу - 260 грн, результат того ж дня ввечері, який я пішла здала і з'ясувалося, що нічого у мене немає з того, про що вона там здогадувалася. Крім неї я була ще у 2 лікарів, і нічого того, що Устинська там здогадки свої ліпила, жоден лікар абсолютно не підтвердив. Не рекомендую! Абсолютно не компетентна, хоча запевняють, що у неї стаж роботи! Викинуті гроші і витрачений час!
Ольга
Миколаїв, 11.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Бажаємо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Маю протрузії у попереку. Після уколів проходила курс масажу з 10 відвідувань у Олега Михайловича. Все добре, спина зараз не болить) Перші два рази, звісно, боляче, але це у всіх так. Після третього разу йде полегшення. Дуже раджу)
Тетяна
Черкаси, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця Ворони Олега Михайловича. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ходжу на масаж до лікаря Шевченка Анатолія в Он-Клінік, м. Миколаїв. Дуже задоволений результатом! Найкращий масаж і лікар-масажист з тих, до кого я колись потрапляв!! Дякую за професіоналізм та людяність!
Віталій Назарчук
Миколаїв, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви високо цінуєте рівень професіоналізму нашого фахівця Шевченка Анатолія Андрійовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записалась до лікаря Шпака В.В. по гарним відгукам, але дуже була розчарована консультацією та відношенням, лікар доцільно не пояснив, що саме робити з поставленим діагнозом, консультація тривала не більше 5 хв, маючи досвід з відвідуванням різних лікарів, такого ще не було
Дар’я
Миколаїв, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар’є. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від звернення до лікаря. Зазначаємо, що усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами та пацієнт завжди має можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, якщо виникла така необхідність. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Сподіваємось на продовження співробітництва та будемо раді вітати на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороший спеціаліст, робить все уважно та обережно, рекомендую всім звертатись до цієї лікарки))
Наталія
Полтава, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике ДЯКУЮ Анні Анатоліївні за її професіоналізм, за її людяність у такій делікатній справі. Якщо хтось сумнівається - не треба! Йдіть і не затягуйте, адже Ви потрапите до Спеціаліста своєї справи. Мені дуже сподобалось відношення, завжди позитивно, завжди з посмішкою. (Картка 172127)
Анастасія
Дніпро, 09.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за відгук та щирі слова. Нам приємно, що Ви публічно поділилися позитивним досвідом звернення до нашого фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни Вам вдалося подолати проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.