Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 7

...
Ірина
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була дуже вражена такою привітністю, це неймовірний лікар, привітний , я дуже соромилася цієї процедури , але вистачило 5 хвилин розмови щоб я відчула себе комфортно Я рекомендую Андрія Бакшеєва, професіонал і чудова людина
Владислава
Біла Церква, 01.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславо. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Бакшеєва Андрія Олексійовича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Минулого року лікувала кісту в цій клініці у Чабаненко Інга Гієвна, все було начебто нормально. Цього року звернулася можна сказати з тією ж самою проблемою, відсутність жіночих днів. Зробила УЗД і воно показало, що кіста вже на лівому яєчнику. Звернулася назад до Чабаненко Інги Гієвни. кіста була незначних розмірів. але мені порекомендував лікар прокапаться. перший мінус почався, коли мені обкололи руки 9 разів (3 мед. сестри) і сказали, що це їх проблема, а моя. Хоча мені попадалася через день - два (мед. сестра яка відразу знаходила вену) і я відчувала біль! Сестри )і сказали, що це не їхня проблема, а моя .Хоча мені траплялася через день-два(мед.сестра яка відразу знаходила вену і я не відчувала болю!(Мені кололи хворобливі препарати )при цьому всі руки були сині, з гематомами та набряклі.Після призначених таблеток ,я написала лікарю та просила ,які мої подальші дії ,лікар проігнорував.Після завершення таблеток ,в мене пішли жіночі дні та йшли вони більше 7 днів,що мене сильно налякало. Я звернулася до лікаря, вона назад проігнорувала, через кілька днів я назад написала, на що вона сказала скинути їй УЗД, я скинула, запитала, які ще препарати приймаю. я поставила конкретне запитання, нічого страшного в цьому немає, на що вона відповіла, що немає. сказала зробити тест на вагітність, він нічого не показав, сказала далі приймати Тазалок, але кров так і йшла, на що вже піднялася паніка, так як 14 днів ідуть не перестаючи. Написала знову лікарю запитавши яке зробити потрібно узі бо я дуже налякана !На що лікар навіть не відреагувала !Я звернулася до ногам гінекологів і всі підтвердили маткова кровотеча ,яке йде протягом 3х тижнів !Здала аналізи які стали гіршими ніж були до цього .Посадили мені печінку цими ліками !Недбале відношення ,хоча душа лягла до цього гінеколога ,але я дуже розчарована .Деньги висмоктали ,а лікувати не лікували а тільки гірше зробили !
Даріна
Оцінка:
Доброго дня, Даріно. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і перепрошуємо за ситуацію. Лікар під час прийому проводить профільний огляд та надає рекомендації щодо подальшої тактики. Для оцінки стану пацієнта в динаміці лікування лікар призначає рекомендований візит, що було і в даному випадку. Сподіваємось на подальшу співпрацю та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже засмучена візитом і лікарем Кутєповою .О.В. . Спілкувалася жахливо, вказувала навіть куди дивитися в грубій формі, коли я щось пояснювала грубо обривала. Це делікатна процедура і грубо спілкуватися з пацієнтом я вважаю неприпустимо. І якщо пацієнту боляче під час огляду, я вважаю кричати і грубо ставиться не потрібно. Сподобалися дівчатка на рецепшені і в рентген кабінеті. Але більше немає бажання звертатися в цю клініку.
Анжеліка
Харків, 31.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анжеліко. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Нам прикро, що під час прийому не виникло контакту та порозуміння з лікарем. Зазначаємо, що у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря, у разі необхідності, та звернутися до іншого фахівця відповідного профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у Кобзар Олега Володимировича , зробив УЗД і нічого не порекомендував, не пояснив, не допоміг взагалі. За що платити 800 грн? УЗД а де ж сама консультація лікаря???? Де рекомендації? Не сподобалось взагалі. Якщо Ваша клініка бере чималі кошти за свою « роботу» то треба працювати! Або при записі пояснити , що буде УЗД за 800 грн і все. То краще знайти спеціаліста в іншій клініці! Залишив один негатив. Довіри клініці не має.
Арсеній
Харків, 30.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Арсенію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Під час звернення за первинною консультацією лікаря ми пропонуємо нашим пацієнтам комплексний пакет послуг, до обсягу якого входить інструментальне діагностичне обстеження. Зазначаємо, що лікарі сонологи не проводять консультування пацієнтів. Усі питання за результатами діагностичного дослідження обговорюються з лікарем клініцистом під час прийому. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що ситуацію вичерпано. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так сталося, що довелось шукати фахівця в проктології та порекомендували проконсультуватися у Шпака Володимира Володимировича. І наразі не виникло жодних сумнівів, що звернувся не даремно. Що здивувало, так це негативний відгук Тетяни. Адже в мене діаметрально протилежне враження про візит, операцію та післяопераційне ведення мене як пацієнта. Від самого початку і до тепер лікар був ввічливий та уважний до всіх моїх проблем. Операція була проведена досить швидко і професійно. Рекомендації від лікаря були чіткі, зрозумілі та дієві. І ось вже пройшло 2 післяопераційних візити і жодних нарікань. По переду ще декілька візитів, але вже, навіть, зараз я розумію, що мій вибір лікарів був на 100% вірний та я буду без жодних вагань рекомендувати Володимира Володимировича.
Сергій
Миколаїв, 29.03.2024
Оцінка:
Залишаю відгук про лікаря алерголога Теміз Вікторію Володимирівну. Дуже компетентний лікар з великої літери. Консультація надана в повному обсязі. Дуже сподобався лікар. Дякую.
Оксана
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Теміз Вікторії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я сьогодні здавала кров общ. ан крові + білок, дуже вдячна Бойко Аліні за її роботу, яка з першого разу взяла кров з тонкої вени. Вдячна їй дуже, бажаю їй здоровʼя, мирного неба, таких як Аліна, нужно цінить і берегти. Дай Боже їй всього найкращого.
Валентина
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я щиро дякую лікарям Вашої клініки за професіоналізм, знання і дуже уважне ставлення до пацієнтів, насамперед до вирішення проблем, з якими ми звертаємося. Дякую! Щиро дякую! Сербіну Ліліану Вікторівну і Красовську Ірину Григорівну! Бажаю Всім миру, здоровʼя і натхнення!
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікарів. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все було добре. Лікар сподобався. Зробив лікування якісно та швидко наш лікар Вітюк А.О.
Дарʼя
Оцінка:
Доброго дня, Дарʼє. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Вітюк Анни Олегівни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарний прийом, культурно, ввічливо, професійно поспілкувалася з лікарем Лівенцовою К.В. Бажаю процвітання лікарю і клініці!
Олена
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Лівенцовою Катериною Валентинівною. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю велику подяку лікарю Толмачовій Н.А. за уважний прийом, щиросердечну зустріч хворих і правильні слова в нужний момент.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та слова подяки на адресу нашого лікаря Толмачової Наталії Анатоліївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.