Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 6

Хочу подякувати лікарю Микитенку Віталію Степановичу за витримку, чуйність, турботливість до пацієнта. Бажаю колективу кабінету 207 та лікарю здоровʼя, миру, злагоди.
Наталя
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Микитенка Віталія Степановича. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на прийомі у лікаря-гінеколога Войхевич А.А. Отримала приємні враження: досвідченість і професіоналізм лікаря, доступність, інформативність, щире спілкування, корисні поради та рекомендації. Щиро вдячна за турботу!
Валентина
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Щиро дякуємо за позитивний відгук та слова подяки. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Войхевич Анастасії Анатоліївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Моторному Ігору Леонідовичу за його уважність та професіоналізм. Був уважним та чуйним на прийомі. Я залишилася дуже задоволеною роботою лікаря.
Наталя
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Моторного Ігоря Леонідовича та високо цінуєте професіоналізм фахівця. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Подгорної Вікторії Василівни, дуже привітлива лікарка, отримала море вражень, все чітко мені розповіла, надала рекомендації, заспокоїла. Мені дуже все сподобалося, рекомендую.
Галина
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Щиро дякуємо за відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Подгорної Вікторії Василівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я записувалась до лікаря Білоножко О.В., була дуже вражена тим як мене прийняли. Лікарка дуже уважна та турботлива, розібралась з причиною та призначила лікування. Дякую!
Марина
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Білоножко Олени Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна гінекологу Ткаченко Е.О. за такі теплі прийоми. Надзвичайно приємний лікар, турботлива і уважна до проблем пацієнта. Зробили всі аналізи, дослідили проблему, вилікували і надали всі необхідні рекомендації. Найкраща!
Катерина
Черкаси, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Ткаченко Елли Олегівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Вальковській М.Г. за професійність та уважність до пацієнтів! Дуже хвилювалася, коли йшла до неї на прийом перший раз. Але з перших хвилин спілкування, я заспокоїлася та зрозуміла, що все не так погано! Також дуже мʼяко провела осмото на кріслі. Лікарка призначила препарати, враховуючи всі інші фізіологічні проблеми зі здоровʼям; все комплексно дослідила й призначила адекватне лікування! Дякую лікарці та ОН Клінік!
Тетяна
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Вальковської Марії Григоріївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю-ендокринологу Лобановій І.В. за уважність, толерантність та професійне ставлення до пацієнтів. Дуже подробно, комплексно провела дослідження моїх проблем зі здоровʼям. Призначила адекватне лікування та ретельно пояснила, як змінити образ життя та харчові звички. Дякую Інні Вікторівні та ОН-Клінік!!!
Тетяна
Миколаїв, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим лікарем Лобановою Інною Вікторівною та залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
при замовленні онлайн - не було жодної інформації, що у вартість рентген-дослідження не входить вартість знимка на плівці! Для того, щоб отримати плівку з результатом - потрібно заплатити ще додатково 2/3 від вартості послуги. І відповідь від центра обробки звернень приголомшлива: ми не можемо врахувати всі побажання пацієнтів! Але ж повна інформація щодо вартості послуги - це не забаганка клієнта. З таким підходом вже краще не вказувати вартість на сайті, а на запити писати "відповіли в особисті". Ну а зараз вони вже зробили так, що в особистому кабінеті взагалі крім ФЛГ нічого не можна замовити. І це після того, як я від оператора 10 разів почула: ми живемо у цифровому столітті. Чудовий сервіс. Відгуки не публікують. Намагаюсь залишити вже другий відгук.
Наталія
Дніпро, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі відгуки від реальних пацієнтів є у публічному доступі на нашому сайті. Хочемо зазначити, що в нашій клініці вся обробка медичної інформації проводиться в цифровому форматі. Рентгендослідження проводяться на цифровому апараті і пацієнт за замовчуванням отримує протокол заключення з описом результату. За необхідності можна отримати цифрові знімки на електронну пошту безкоштовно, або спеціальні фото роздруківки по прайсовій вартості, в нас не використовується жодна рентген плівка. Питання гарантації додаткових послуг зазвичай пацієнт отримує в рамках договору зі своєю страховою компанією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Харків, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пришила на прийом до лікарки Томінець Оксани Василівни. Була потреба видалити бородавку на обличчі. На першому прийомі видалили, але (як я побачила вже вдома) не в повному обʼємі, частка бородавки залишилась невидаленою. Прийшовши на прийом вдруге, щоб отримати якісь пояснення, лікарка зі здивованим обличчям спочатку зробила вигляд, що нічого не бачить, а потім! зробивши дерматоскопію, ПОБАЧИЛА і сказала, що це нове новоутворення, яке виросло за кілька днів. По-перше, я жила з цією проблемою близько 3-х років і, можна сказати, на зубок знала силует своєї бородавки і це аж ніяк не було новим новоутворенням. В кабінеті клієнта також є 2 знімки: перший прийом( до маніпуляції) і другий(2 тижні після маніпуляції). На обох присутня невидалена частина, яка підтверджує факт того, що це не новоутворення, а неякісна робота спеціаліста. При повторному видаленні мені зробили знижку, ніби вказуючи на те, що це рецидив) але свою помилку так і не визнали, дуже шкода. Була б змога прикріпити сюди фотокартки - з задоволенням це зробила би.
Марія
Ужгород, 01.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Служба контролю якості проводить предметний розбір по всім зверненням від реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли зв'язатись з Вами телефоном — абонент не відповідає. Для продовження діалогу за Вашим зверненням просимо звертатись за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
01.04.2024 прийшов у клініку зробити рентген грудного відділу хребта перед тим, як іти до лікаря на прийом, тому що турбують болі в хребті та болі між ребрами. Раніше в 7-річному віці в мене був компресійний перелом трьох хребтів, пролежав у лікарні близько 5 місяців. Болі стали турбувати з 2011 року до 44 року, тоді ж востаннє робив рентген, який підтвердив травму. На знімку було видно травмовані хребці з компресією 0,5 см і різні дегенеративні зміни. Сьогодні обстеження робив лікар Фатєєв. За результатами обстеження Фатєєв слідів травми не виявив. Коли я звернувся до нього, показав висновок і запитав, а де ж травма? Він відповів, що, мабуть, у мене була хороша реабілітація і взагалі він пише у висновку те, що бачить. Напрошуються запитання: як це може бути, що наслідки травми, отриманої в 7 років, на рентгені в 44 роки, через 37 років, було видно, а ще через 10 років, у 57, вони зникли? Видно у лікаря Фатєєва проблеми з професійною підготовкою або в даний час така політика щодо чоловіків, або молодильні яблучка їм.
Сергій
Харків, 01.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена медична документація і підтверджуємо коректність опису діагностичного дослідження згідно отриманих цифрових рентгензнімків. Всі цифрові рентген знімки автоматично ідентифікуються програмою і параметри фіксуються на самих знімках та доступні до візуалізації. Рентгендіагностика являється одним із додаткових методів досліджень і потребує подальшої консультації лікуючого лікаря для встановлення клінічного діагнозу і визначення подальшої тактики. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.