Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 43

...
Марина
Черкаси, 20.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю урологу Рой Наталії В'ячеславівні. Велике спасибі, дуже відмінний, уважний, чуйний лікар. Найголовніше що всі наші звернення і лікування - були ефективні. Дякую.
Оксана
Харків, 20.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Раді, що наш лікар Рой Наталія В'ячеславівна допомогла у вирішенні проблеми зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Катерина
Черкаси, 19.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку Ганні Анатоліївні. Зверталася не один раз. Було проведено своєчасне лікування. Лікар уважна, всі мої переживання розвіяла, все відбувалося під чітким проговоренням всіх дій) Швидко і безболісно. Дякую!!! Рекомендую!!!
Валерія Чистяк
Дніпро, 19.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за позитивний відгук. Раді, що з допомогою нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни Вам вдалося подолати проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіла б подякувати Любові Михайлівні за увагу, турботу, професіоналізм на вищому рівні. Дуже позитивна лікарка!!!!!Все гранично пояснили, відповіли на всі питання, призначили необхідні аналізи і лікування! Тепер тільки до вас! Спасибі величезне! Рекомендую однозначно!!!!!!
Валерія Чистяк
Дніпро, 19.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Тягній Любові Михайлівни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук. Робила гастроскопію під наркозом. Прекрасний лікар Бойко М.В. Супер анастезіолог, і супер медсестра. Залишилася дуже задоволена.
Анастасія
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та фахівців. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записали на 9:20 на аналізи, чекаємо, вже 9:30 ніхто не кличе. На питання скільки чекати, то відповіли ще 20 хвилин. Довелося чекати до 10:05! Навіщо записувати на аналізи на 9:20, якщо приймаєте аж в 10:05????
Яна
Харків, 19.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за відгук. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом нашої клініки. Зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто у телефонному режимі. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Самі найгірші враження. Я не отримала вчасно результатів аналізу, хоча обіцяли відразу надіслати на електронну пошту. Як наслідок - не отримала вчасного лікування. Більше того, коли я звернулась до відділу контролю якості обслуговування, мені пообіцяли розібратись у даній ситуації упродовж неділі, потім зателефонувати і пояснити причину затримки. Вже пройшло більше місяця, зі мною так ніхто і не зв'язався для пояснень.
Аліна
Миколаїв, 18.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. У якості вибачень Вам була запропонована додаткова лояльність. Більш детальна інформація озвучена в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, дуже професійний доктор, чуйна та уважна.
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже привітний, професійний, уважний лікар. Дякую, обовʼязково повернуся на консультації саме до нього
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пузако Наталья Геннадіївна - дуже гарний лікар. Досвід, повага до пацієнта. Особливо приємно, що вона може все - і УЗД, брати аналізи та одночасно зробити висновки. Рекомендую.
Кірсанова Олена
Ужгород, 18.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Пузако Наталії Геннадіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Ківер Лідія Володимирівна. Дуже задоволена залишилася прийомом узиста. Спокійна, приємна. Усе пояснила і дала пораду. Я залишилася задоволена і вдячна.
Любов
Ужгород, 17.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ківер Лідії Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.