Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 39

Записалася на УЗД 30.12 на 13:20 до Наумова Катерина Михайлівна сказати, що я в шоці це нічого не сказати сама також працюю лікарем, весь час посміювалися разом з медсестрою і писала якісь записки на папері 13:45 медсестра вийшла і потім як я дізналася записала мене на консультацію, про ціну прийому я знала завчасно бо попередили консультанти як наслідок , щоб я заплатила їм більше вони просто додали консультацію до УЗД як окрему послугу, кол центр обіцяв пояснити , але нічого не відбулося і я там розумію це стабільна схема, в мене питання на скільки легко обдурювати людей і таким чином заробляти гроші
Анжела
Біла Церква, 10.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анжело. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження. Нами було перевірено інформацію по ситуації та відповідність вартості наданих послуг. Перепрошуємо за дискомфорт під час звернення до клініки. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Ми раді, що вона Вами прийнята та питання вирішене. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я у захваті від лікаря Анни Анатоліївни! Знаю її не один рік, оскільки є довгий час її пацієнткою! Анна Анатоліївна вже не один рік допомагає моїй родині та знайомим, яким я раджу лікаря! Незадоволених після оперативного втручання та реабілітації немає! Я сама вчора прийняла важливе для себе рішення та приїхала в клініку, для оперативного втручання! Вирішити назавжди свою проблему! Лікування моє ще продовжується, реабілітація та я однозначно не шкодую, що звернулась до Анни Анатоліївни, бо свій професійний досвід вона показала вперше у моїй родині ще у 2015 році, коли оперувала наших кумів, потім був мій чоловік, ще наш сусід і вчора вже я. Тому, я щиро радію, що отримала дійсно справжню професійну медичну допомогу, оскільки у мене є вже негативний досвід в клініці Гарвіс, де мене прооперували у 2016 році та відсутність реабілітації призвело до того, що моя проблема продовжувала зі мною ще жити і принесла у моє життя багато ускладнень до вчорашнього дня! Дякую вам, Анна Анатоліївна безмежно, що покращили мені вже якість мого життя, взявшись за моє лікування!
Анна
Дніпро, 10.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо Вам за позитивний відгук та теплі щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни та відзначили високий рівень професіоналізму спеціаліста. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна за швидке та безболісне лікування та за чуйне ставлення.. Виявилося що лікування геморою, це зовсім не страшно завдяки методу та емоційної атмосфери, яку створював лікар під час процедур. Дякую )))) Класний лікар, рекомендую))
Катерина
Дніпро, 09.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що наш лікар допоміг Вам вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую
Олександр
Миколаїв, 08.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Оксана
Харків, 08.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на онлайн консультацію дерматолога з закордону.Зв'зок не вийшов.Аналізів здала майже на 4000 гра. і 460 за консультацію. Хотілось би отримати висновок лікаря що до результатів аналізів і діагноз.Якщо можливо на ел.адресу.
Лариса
Харків, 08.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. На жаль, повністю виключити технічні моменти не завжди вдається, особливо якщо пацієнт не на зв'язку. Будемо очікувати Вас на онлайн прийомі згідно попереднього запису, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кочеровський А.І. Ходила до нього тричі, золоті руки, лікар від Бога. Дуже задоволена. Велике спасибі Олександр Ігорович.
Михайлова НІна
Харків, 07.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. 6 січня робила обстеження-колоноскопію з анестезією.Все пройшло чудово.Хочу подякувати ендоскопісту Коротких Ользі Сергіївні,медсестрі та анестезіологу(не знаю їх призвищ) за гарне відношення до пацієнта. Після обстеження Ольга Сергіївна спокійно та змістовно відповіла на всі питання, які мене турбували. Я дуже задоволена візитом в ваш центр. Шульга Г.
Галина
Харків, 07.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашої клініки та фахівців. Раді, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Коротких Ольгою Сергіївною. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Майже рік турбувала закладеність носа та біль в горлі, які не вдавалося самотужки вилікувати. Коли почались проблеми з суглобами, звернулась у приватну клініку. На консультацію до Закладного В.В. потрапила через запис оператора "Он клінік". Після моїх скарг, дбайливого огляду, лікар виписав мені ліки, які після першого прийому дали гарний результат: стало краще дихати носом та покращились відчуття в горлі. Лікар дуже уважний і турботливий. Рекомендую
Анна
Кропивницький, 06.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Закладного Володимира Вікторовича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Персонал доброзичливий та привітний
Тетяна
Харків, 06.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі ЛОР-лікарю Дідіченко Юліі Олександровні. Прийшла до неї з проблемою, яка мучить мене вже більше місяця. Після її призначень відчула себе значно краще. Прекрасний уважний фахівець та приємна у спілкуванні людина. Велике дякую за допомогу.
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що з допомогою нашого лікаря Дідіченко Юлії Олександрівни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні вперше відвідала клініку. Записалася до гінеколога. На жаль про професіоналізм лікарів нічого сказати не можу, бо до них я не потрапила. Між записами клієнтів 20 хвилин. Я обрала зручний для себе час 16:30. Прийшла в клініку за 5 хвилин до цього, встигла заповнити анкету і мене попросили сісти і зачекати поки лікар звільниться. Запис мав розпочатися, але я прочекала 25 хвилин за які нічого ніхто не сказав і коли терпець мій урвався , то дівчина з реєстратури пробувала виправдатися, начебто це затримка через попереднього пацієнта, пробувала дзвонити лікарю, але це безглуздя нічим не завершилось. Це не жива черга в якійсь забутій Богом поліклініці, де ти сидиш по півдня і вже твоя черга, але ж ні - завжди знайдеться хтось хто займав перед тобою, або " просто запитати" і ти знову залип на інші півдня. Тому люди і платять гроші вам через брак часу і професіоналізм лікарів, про який рекламуєтесь на кожному кроці. Прийшов , вчасно отримав якісну послугу і пішов. На жаль, нічого з цього у вас немає. Сьогоднішня ситуація - безвідповідальна з вашого боку.
Емілія
Ужгород, 05.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Еміліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і щиро перепрошуємо за дискомфорт. Будемо раді бачити Вас у клініці згідно попереднього запису та зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.