Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 37

Негативні відгуки ви не публікуєте, але це не допоможе зростанню попиту на ваші послуги. Більшість моїх знайомих відгукується про ваш заклад негативно. Зокрема, я надсилав негативний відгук про лікаря Єрошенка. Він не опублікований. Ну і не треба! За першої нагоди всім розповідаю про ваш медпункт-обдираловку.
Володимире Миколайовичу
Полтава, 14.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире Миколайовичу. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших реальних пацієнтів. Нам шкода, що у Вас виникли сумніви щодо компетентності наших лікарів. Зазначаємо, що метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Кожен пацієнт свідомо на свій розсуд обирає медичний заклад та лікуючого лікаря. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую) лікар чудовий, конусультацію отримано в повному обсязі*
Людмила
Миколаїв, 14.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Дуже подобається клініка, однак дуже не вистачає нагадування про візит в вигляді дзвінка, тому що повідомлення на почті може не відкритися чи заблокуватися почта і ти при повторному візиті чи первинному забуваєш свій час візиту тим паче, якщо він відбуватиметься через тривалий термін. Дуже хотілося, щоб сервіс повідомлення через дзвінок був присутній в сервісі обслуговування. Дякую.
Наталія
Чернігів, 13.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Ми цінуємо Вашу думку, для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Команда фахівців клініки постійно працює над забезпеченням поліпшення якості сервісу. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
У питаннях здоров‘я звертаюсь у цю клініку на Палаці спорту. Цього разу привезла бабусю з Ізюму, з гострим болем і невірними діагнозами, в результаті тут знайшли переломи хребців у хребті які давали ці болі. Лікар Ніживенко назначив місяць постільного режиму, потім повільна реабілітація з корсетом, виконуючи усі вказівки лікаря зараз бабуся не має ніякого болю в спині і хребці потроху відновлюються. Наше лікування ще продовжується, але видно що лікування дало результати, дуже вдячні і далі будемо виконувати вказівки та поради цього лікаря. Дуже вдячна за те, що бабуся тут ожила і побачила чудове відношення лікаря-травматолога,невропатолога, узистів, рентгенологів, спеціалістів КТ, лаборантів ♥️
Крістіна
Харків, 12.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Крістіно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ніживенка Дмитра Сергійовича. Раді, що з допомогою нашого фахівця пацієнту вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Удовиченко Олена Олександрівна, неймовірний лікар. Якщо ви вперше записуєтесь на візит і переживаєте щоб дістався чуйний і уважний спеціаліст, вам точно до Олени Олександрівни. Я вперше потрапила до неї щоб підтвердити вагітність, до війни спостерігалась в іншій клініці то ж є з чим порівняти. Узі робить дуже ніжно без дискомфорту, супутньо перевірили можливі ускладнення, та одразу здавала всі потрібні аналізи на виявлення інфекцій і вірусів, дуже уважно та з турботою до мене відносилась на кожному візиті, нічого зайвого не приписувала і пояснювала чому цей аналіз потрібен для мене зараз,пояснила все на майбутнє і зробили деякі аналізи одразу щоб потім мене не турбували в державній установі, шкода що в клініці немає ведення вагітності бо я б залюбки пішла з цим лікарем далі. Шкода що я не знала цього гінеколога раніше. Дуже вдячна за таке відношення♥️
Крістіна
Харків, 12.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Крістіно. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Нам приємно, що Ви публічно виказали подяку нашому лікарю Удовиченко Олені Олександрівні. Цілком згодні з Вами, що для пацієнта важливе значення має комфорт у спілкуванні з лікарем та довіра до фахівця. Раді, що Ви маєте приємні враження від звернення до нашої клініки та лікаря. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після того, як я в цій лікарні робила гастроскопію, у мене виник стоматит. Впевнена, що це через погану дезінфекцію. Також окремо хочеться написати про «службу контролю якості». Мені зателефонували сьогодні щоб сказати, що вони не розуміють мої претензії. (описані у минулому відгуку, не розумію навіщо я витратила свій час). Раніше була постійним клієнтом у цій клініці, але через негативний досвід бажання відвідувати клініку немає. Після дзвінку впевнилася, що сервіс поганий. Нікому не рекомендую.
Марина
Дніпро, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що Ви маєте таку думку. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що всі дії лікаря обгрунтовані на підставі об'єктивних клінічних даних, результатах лабораторних та інструментальних досліджень. Ми розуміємо, що пацієнтам іноді складно самостійно розібратись в медичній інформації, і в цьому ми завжди готові допомогти. Всі призначення лікарів носять виключно рекомендаційний характер, пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з думкою лікаря та призначеннями. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі Кочеровському Олександру Ігоровичу. 25.12.23 видалили атерому голови. Все пройшло без проблем і ускладнень. Прийміть мою величезну подяку за Вашу працю!!!
Марія
Харків, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Приємно знати, що наш лікар Кочеровський Олександр Ігорович допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На жаль лікар нічого не вилікувала, ні мені, ні чоловіку. Тому не можу рекомендувати даного лікаря. Ще від лікаря був дуже не приємний запах, не можливо було знаходитись в кабінеті.
Оксана
Полтава, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо, якщо візит був дискомфортним для Вас. Зазначаємо, що оцінку результативності лікування проводить тільки лікар на контрольному прийомі за оцінки комплексу параметрів. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Харків, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємний персонал,лікар Красовська І. дуже уважна та професійна,з такими лікарями всі недуги подолаємо,дякую)
Алла
Оцінка:
Доброго дня, Алло. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Красовської Ірини Григорівни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не всі документи завантажені у особистий кабінет
Марина
Харків, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Питання вирішене та на даний момент уся медична документація коректно відображається в особистому кабінеті пацієнта. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікувався колись, років 2-3 тому , у Єрошенка. Як лікар - ніякий ! Але ввічливий, і все ! Пишу після спілкування з товаришем, котрий теж звертався до нього, враження вкрай негативне. Мета лікаря одна : стягти якомога більше грошей з пацієнта. До речі, проктолог Пурденко у цій клініці - такий же (звертався і до нього). Схоже, що в ОН Клінік у Полтаві зібрали усіх невігласів і бездарів серед медиків Полтави.
Володимир Миколайович
Полтава, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире Миколайовичу. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших реальних пацієнтів. Нам шкода, що у Вас виникли сумніви щодо компетентності наших лікарів. Зазначаємо, що метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Кожен пацієнт свідомо на свій розсуд обирає медичний заклад та лікуючого лікаря. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.