Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 219

На жаль, розчаровані фахівцями УЗД у цій клініці. Результат узд навіть здивував львівських лікарів... Антоненко О.В. на УЗД на рік не змогла визначити пухлину, що починається, і поставила неправильний діагноз.
Анна
Миколаїв, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що різні види додаткових досліджень мають різну діагностичну можливість і очікувану діагностичну цінність кожного з них на певних етапах патологічного процесу. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вдячна доктору Кочеревському Олександру Ігоровичу за проведену висококваліфіковану операцію та чуйне та уважне відношення при реабілітації.
Олена
Харків, 05.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячі Вам за публічний відгук про лікування у нашій клініці. Нам приємно знати, що Ви отримали бажаний результат, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Соболь Світлані за чуйне та уважне ставлення до пацієнтів, а найголовніше Світлана Георгіївна лікар з великої літери!
Наталя
Харків, 04.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Вдячні Вам за відгук та висловлену думку про лікаря Світлану Георгієвну. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми дуже вдячні Михайлу Яковичу Лучиніну. Завдяки йому моя мама уникла знаходження у стаціонарі та повертається до нормального життя. Рекомендуємо його як дуже досвідченого кардіолога.
Павло
Дніпро, 03.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Павло. Вдячні Вам за теплий відгук нашому лікарю Михайлу Яковичу. Сподіваємось, Ваші рекомендації стануть у нагоді потенційним пацієнтам. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я проходила лікування у лікаря Саєнка Олександра Олександровича. Все сподобалося. Дуже хороша людина та лікар. Мені допоміг.
Діна
Кропивницький, 02.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діно. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та висловлену думку про лікування у спеціаліста. Нам приємно, що Ви задоволені результатом лікування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Оплатила 290 грн за прийом, щоб пробути в кабінеті у лікаря 7 хвилин і почути, що я занадто складний пацієнт для неї і краще мені звернутись в Київ (дали номер іншої клініки у Києві, який я б могла безкоштовно загуглити). Мені здається, в такому випадку було б доречно повернути кошти за прийом.
Гість
Полтава, 01.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що об'єм первинної діагностичної тактики виконано згідно об'єктивних клінічних даних. Не виключається варіант, що за необхідності пацієнт може бути скерований до спеціалізованого закладу. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном, очікуємо на наступному візиті згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила операцію місяць тому з розкриття абсцису залози. Лікар не сформував новий канал для виведення. Ткань заросла і виник рецидив через неможливість виведення рідини з каналу. Що б поговорити з лікарем платіть за нову операцію. Дуже дякую, що порізали мене за 10 тис. Якщо хочете вилікуватися, а не слухати, як вам лижуть дупу, доки ви їм платите не раджу ходити туди. У війну просто наживаються на людях, як можуть.
Єва
Харків, 31.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єво. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірено інформацію та зазначаємо, що лікувально-діагностичний процес проведено згідно вимог чинної документації МОЗУ в повному обсязі. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Якщо в подальшому виникнуть питання - звертайтесь, ми залюбки допоможемо. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати доктору кардіологу Лучинину Михайлу Яковичу. Завдяки грамотно підібраному курсу лікування та його професіоналізму мій стан покращився. Дякую за уважність та людяність.
Оксана
Дніпро, 30.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно висловити думку про лікування у нашого спеціаліста Михайла Яковича. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
29.08.2022 відвідала врача кабінету УЗД Першину Олену Євгенівну. Велика подяка не тільки доктору- професіоналу високого рівня, а й чуйній та співчутливий людині. На мої питання було надано конкретні відповіді у коректній формі. Рекомендована консультація кардіолога. Сподіваюсь, що це також буде висококваліфікований спеціаліст.
Олена
Харків, 30.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за теплий відгук на адресу нашого спеціаліста. Нам приємно, що Ви задоволені результатом діагностики та спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо прагнути виправдати Ваші очікування. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
для мене найкращий лікар – гінеколог – Шаповалова А.С, знає свою роботу.
Юлія
Харків, 29.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо за відгук. Ми раді знати, що в стінах нашої клініки Ви знайшли комфортного для себе лікаря. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здали кров 6 річній дитині так як температура 3 добу і лікарю для встановлення діагнозу потрібен був аналіз крові. Після здачі мені повідомили, що результату ЗВИЧАЙНОГО загального аналізу крові чекати 5 днів! Не зустрічала такого в жодній клініці країни! Зазвичай аналіз готовий того ж дня максимум на наступний. На питання про те чому мене не попередили про те, що вони єдина клініка в країні, яка робить аналіз крові 5 днів знизали плечима. Через 5 днів і дитина хворіти перестане і результат аналізу відповідно буде неактуальним. Враження про клініку вкрай негативні.
Олена
Полтава, 28.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо відзначити, що різні лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. Відповідно, готовність кожного аналізу визначається по мірі його виконання та автоматично надсилаються на пошту пацієнта, що було і в даному випадку. Тож регламентні строки виконання не порушені. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
В клініці хороша лікарка-гастроентерологиня Шкандт Тетяна Віталіївна, влучно назначила ліки, які допомогли при гастриті, викликаному гелікобактером. Також сподобалась гінекологиня Удовіченко Олена Олександрівна. Це найкраща жіноча лікарка, у якої я коли-небудь була: уважна, лагідна, весела, вислухає, обережно огляне і все зрозуміло пояснить. Із мінусів хочу виділити лабораторію. Медсестри неакуратні. Щоразу після забору крові чверть передпліччя синюшно-темне і дуже болить. Такі забори крові не варті тих немалих грошей, що сплачуються за аналізи. Також ДУЖЕ не сподобалася лікарка-гастроентерологиня Селіванова Лариса Ігорівна. Методи лікування - радянські! І діагнози у неї також радянські. Поставила хронічний гастрит! Цього діагнозу в сучасній медицині не існує. Місяць я пила препарати, сиділа на дієті, гелікобактер зник, хоча антибіотики я не пила (це єдиний плюс). Але після цього лікарка прописала ще більш жорстку дієту, де практично нічого не можна, назначила декілька аналізів неаргументованих, ще й знову прописала ліки, які я пила при гелікобактері... А я скаржилася на печію і вздуття!!! Як висновок: я сходила до двох інших гастроентерологів, які в один голос сказали, що гастрита в мене немає, симптомів інших хвороб ШКТ - також, а причина поганого самопочуття - психологічна (тривожність і нерви). А препаратами, які я цей весь час пила за назначенням лікарки Селіванової, можна було людей п'ять від гастриту вилікувати. От і все. Викинуті на вітер гроші, які під час війни дуже важко заробляються
Юлія
Харків, 28.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Лікар Лариса Ігорівна є кваліфікованим фахівцем з великим досвідом роботи. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувальної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Якщо виникла така необхідність, у клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Кожен пацієнт має право на свій розсуд обирати лікаря та найбільш прийнятний для себе медичний заклад, з урахуванням вартості та якості послуг. Бажаємо Вам міцного здоров'я, сподіваємось на продовження співпраці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.