Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 214

Величко Ірина Олексіївна - це любов. Настільки чуйного і вічливого лікаря ще ніколи не відвідувала. Завжди підбадьорює, заспокоює та розповідає про кожний крок і пояснює результати. Разом зі Свінчук Оленою Миколаївною вилікували мене. Рекомендую лише цих лікарів всім та ходжу лише до них
Анастасія
Полтава, 05.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Ми вдячні Вам за щирий та інформативний відгук про роботу наших спеціалістів. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом лікування та відвідування клініки є комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас на планових профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі велике спеціалістам Чабаненко І.Г., Онацька Катерина та Когутова К.М. Мені дуже допомогли. В клініці дуже гарна атмосфера.
Олена
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування в нашій клініці. Дякуємо Вам за відгук та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена результатом після процедури. Лікар Будул В.В. - справжній професіонал. Дякую!
Наталія
Ужгород, 04.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Вдячні Вам за відгук про лікування під наглядом Віктора Васильовича. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найжахливіший Центр у якому я був, обдирають до нитки. Зайшов зняти шви, погодився на перев'язку, припускав, що це серйозний заклад, а там виявилися сидять шахраї, які за зняття швів і ліплення двох пластирів здирають 780 грн. Нікому не раджу сюди ходити. Ще й з приводу цінника ставлять перед фактом після роботи і дописують консультацію якої я не потребував. Краще вже звертатися до місцевих поліклінік де вас за таку ціну на руках носитимуть, а не обдиратимуть у десятикратному розмірі!!! Якби можна було поставити нуль, я б його поставив не замислюючись! А лікар (чоловік), як тільки я почав розбиратися чому така ціна втік з кабінету і не повернувся! Тому хто до своїх коштів ставиться трепітно, раджу оминати це місце стороною.
Сергій
Біла Церква, 04.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що оплата за надані послуги проведена коректно згідно затвержденого прайсу. Зазвичай пацієнти свідомо обирають користуватись або ні платними медичними послугами, оплата проводиться в добровільному порядку. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Зичимо міцного здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі не уважні до пацієнтів, поводяться неетично. Ставлять серйозні діагнози без розбирання. Якщо отримаєте травму під час відвідування нічого, ви не зможете нікому довести тому що адміністрація та лікарі прикриють один одного. Не ходіть у цю клініку побережіть нерви та здоров'я
Катерина
Ужгород, 03.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Ми шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що в нашій клініці всі процеси проходять згідно встановлених стандартів та в рамках вимог чинного законодавства. Бажаємо Вам здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю Мангушевій В.Ю., за діагностику та професійне лікування!
Володимир
Харків, 03.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та теплі слова лікарю Вікторії Юріївні. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу застерегти всіх, хто ще не став жертвою цього так званого "медичного закладу". З першої секунди спілкування, починаючи з оператора, все зводиться до розведення на гроші! Протягом одного дня довелося побувати у двох центрах – на Ярослава Мудрого 30А та проспекті Героїв Харкова 257 (палац спорту). Ситуація абсолютно однакова! Результати досліджень колоноскопія та Комп'ютерна Томографія коштують протягом одного дня 7000 грн., але незважаючи на суму, надані результати виявилися інформативними на 50% (на думку експертів, які їх оцінили (результати)!!! Контрастна речовина, введена у вену, для комп'ютерної томографії , було введено без будь-яких попередніх аналізів, чим здоров'я і життя пацієнта, були піддані серйозному ризику!!!!! У відповідь на телефонне звернення до оператора "клініки" з проханням зв'язатися з медичним директором наступного дня передзвонила жінка, представилася працівником відділу контролю якості, говорити з нею було дуже важко, оскільки вона весь час розмови намагалася задавити співрозмовника, і говорила те, що хоче вона, не слухаючи пацієнта!!! моя вимога про те, що я хочу говорити з медичним директором або з кимось із керівництва, проігнорована на 100%, і ось уже більше тижня, як ніякого зворотного зв'язку не було!!! У Департаменті Охорони здоров'я Харківської області мені відповіли, що в Харкові марно намагатися скаржитися на цю клініку, оскільки вона належить меру Харкова та його родичам!!! Порадили звертатися до Міністерства Охорони Здоров'я України, Кабміну, або до суду!!! Що я і зроблю найближчим часом! Усі звинувачення, зазначені у цьому відгуку, можу підтвердити документально, з письмовими висновками Експертів! Ще раз, застерігаю всіх, хто ще не потрапив на розвод цього закладу – обходьте стороною ОН КЛІНІК!!!!!
Олександр
Харків, 03.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександр. Дякуємо за діалог із клінікою. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всю інформацію про медичне обслуговування у клініці пацієнт отримує особисто. В даній ситуації Ви не є пацієнтом клініки. Всі послуги надаються згідно затвердженого директором клініки прайсу, порядок оплати є добровільним. Зазвичай, пацієнт свідомо обирає користуватись або ні платними послугами з урахуванням прийнятної вартості. Медичні документи, в тому числі і результати додаткової діагностики, видаються на бланках і містять всю необхідну інформацію в рамках передбаченого протоколу дослідження. Якщо у пацієнта є обгрунтовані претензії з висновками експертів - ми залюбки продовжимо конструктивний діалог в рамках правового поля. Дякуємо за розуміння, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наиа
Черкаси, 03.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю проктологу, Будул Віктору Васильовичу, за добре проведену операцію! Дуже хороша клініка, лікарі, всім рекомендую)
Олександр
Ужгород, 02.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Олександре, доброго дня. Ми радіємо, що Ви задоволені результатом лікування під наглядом Віктора Васильовича. Безперечно, для досягнення бажаного результату від лікування необхідно відповідально виконувати всі призначення лікаря. Дякуємо за відгук, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже вдячна лікарю Будул Віктору Васильовичу за допомогу та якісне лікування. Це було найшвидше вирішення моєї проблеми. Вдячна клініці за прийоми в неділю та цілодобову підтримку. Також, хочу відмітити, що при гострій проблемі мені надали допомогу дуже швидко.
Мар’яна
Ужгород, 02.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Мар'яно. Вдячні Вам за вибір клініки та добрі слова нашим співробітникам. Наша клініка є профільною, тому вирішення подібних проблем зі здоров'ям проводиться з використанням сучасних ефективних методик. Також є цілодобова інформаційна підтримка через контактний центр. Завжди готові допомогти, будемо раді бачити Вас на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Лілія
Ужгород, 01.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був вперше у цьому медичному центрі, все дуже чисто й охайно. Лікар настояний професіонал своєї справи, все дуже зрозуміло пояснив та призначив лікування яке справді допомогло )
Микита
Ужгород, 30.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Микита. Вдячні Вам за вибір клініки та висловлену думку про обслуговування у нашому центрі. Ми раді знати, що Ви залишились задоволеним результатами лікування. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.