Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 174

Щиро вдячна Руфановій Анні Анатоліївні, за професіоналізм, велику майстерність, турботу та підтримку ! Неймовірно талановитий лікар, яка чудово виконує свою роботу та дбає про пацієнтів.
Ірина
Дніпро, 31.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу високу оцінку професіоналізму нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни. Зворушені щирими словами подяки. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячні Кочеровському Олександру Ігоровичу, допоміг вирішити давню та складну проблему! Уважний та кваліфікований лікар
Аліна
Харків, 30.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що наш лікар Кочеровський Олександр Ігорович допоміг вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
20 березня робили дитині узд кульшових суглобів. це жах! лікар Корчака О.Л. «побачив» зміщення суглобу, визначив тип суглоба як 2Б (тобто дисплазію), хоча ми робили узд в два місяці і жодного натяку на дисплазію не було. Переробили 29.03 в Охматдиті і, звичайно, ніяких відхилень не виявили. Обурює найбільше навіть не халатність виконання узд, а те що після обстеження нам наполегливо рекомендували йти «лікуватись» до конкретного лікаря, що викликає підозри у видачі нависне неправильному результаті
Олена
Біла Церква, 30.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Зазначаємо, що кожен лікар має свою професійну думку, за яку несе відповідальність. Оскільки заключення УЗД не є діагнозом, то лікар сонолог може рекомендувати пацієнтам консультацію клініциста для комплексної оцінки стану здоров'я з урахуванням усіх об'єктивних даних. Раді, що надана Вам у телефонному режимі додаткова інформація була прийнята. Прагнемо відновити Вашу довіру. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лобова Тетяна Василівна - Професіонал своєї справи. Дуже хороший фахівець.
Ангеліна
Дніпро, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ангеліно. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу високу відзнаку професіоналізму нашого лікаря Лобової Тетяни Василівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливий лікар.
Анна
Дніпро, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних обстежень. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро дякую за професійний та теплий прийом лікаря Саєнко Олександра Олександровича. План обстеження та рекомендації покращили мій стан. Почуваю себе набагато краще. Продовжую спостереження лікаря та сподіваюсь на повне одужання. Бажаю «ОН Клінік» процвітання та профілактичних заходів вашим клієнтам. Особисто лікарю Саєнко Олександру Олександровичу побажання здоров'я та добробуту.
Валерій Михайлович
Кропивницький, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валерію Михайловичу. Дякуємо за позитивний відгук та щирі побажання. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Саєнко Олександра Олександровича. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я задоволена лікуванням, особливо лікарем Саєнко О.О. Я йому вдячна, я після лікування дуже добре себе почуваю. Всім рекомендую цей заклад.
Галина Віталіївна
Кропивницький, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино Віталіївно. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Саєнко Олександра Олександровича. Приємно, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в клініку з проблемою геморою у мами, 4 стадія + свищ. Я була мягко кажучи в шоці від маштабу проблеми, бо мама весь час мовчала, соромилась і приховувала проблему, мінімум рік терпіла жахливий біль і страждання в самому розпалі проблеми. Був огляд у лікаря клініки і рекомендації лазерного видалення, мама вагалась, а я наполягла на негайному лікуванні. Чесно скажу, що ціна засмутила, не кожен може собі дозволити таке лікування, але здоров‘я мами це найдорожче, тому навіть не сумнівались. Наш лікар Руфанова Анна Анатоліївна, дуже позитивна і високої кваліфікації лікар, вона вела наш весь курс лікування. Мама дуже задоволена, лікар завжди підбадьорює пацієнтів і згладжує всю ситуацію, візити по настільки делікатній проблемі не в горе, а в радість. Однозначно вам рекомендуємо цього лікара. Для тих, хто читає відгуки і вагається - здоров‘я понад усе! Зберіть усі сили і можливість, зробіть лазерне лікування, бо як ми наслухалась за останніх пів року від знайомих, які зробили скалпелем, то це АД!!! Деякі вже 3-4 роки в стражданнях живуть, хтось вже тричі лягав під скальпель і схуд в двічі, все здоров‘я посипалось, це жах просто. Я до цього не стикалась з цією проблемою ніколи, а як наслухалась то в шоці, це мабуть найскладніше «місце» для лікування. Я з мамою була 1,5 місяці, робила всі процедури, уколи і т.п., і шкода її дуже було і сердилась, що вона дотягнула до такого, терпіла біль, тож вам рекомендую і впевнена, чим раніше ви візьметесь за лікування, тим краще, об‘єм втручання і обсяг лікування буде меншим, швидше одужаєте. Щодо клініки. Звернулися сюди, бо декілька знайомих мами робили тут подібні операції і відзивалися дуже позитивно. Рекомендації для клініки - лікар нам дуже сподобалась. Це суто мої спостереження, чого мені не вистачило, це мабуть якогось буклета з подальшими інструкціями. Однозначно лікар нам багато розповідала, розписувала лікування, так як у мами ще організм не всі ліки сприймає, то вона коригувала лікування. Але є такі моменти в процессі заживлення, які для лікарів очевидні, а для пацієнтів які з цим ніколи не стикались - ні. Наприклад на 4-5 день заживлення пошкодився сосуд і було багато крові, це була майже ніч, ми перелякались, але слава богу мамина подруга (яка теж лікувала геморой в цій клініці) вона екстренно заспокоїла по телефону і розказала, що це нормально. От хотіла б я бачити наприклад універсальні буклети, де поетапно було розпино, що і як відбувається в період реабілітації, що є нормальним і треба спокійно продовжувати лікування, а на що треба звернути увагу і звернутися до лікаря за коригуванням лікування чи рекомендаціями. Щоб люди вдома почитали зайвий раз і мали наувазі, коли треба не панікувати, бо це норма, а коли треба звернутися повторно до лікаря. Загалом дякуємо клініці і лікарю Руфановій Анні з вирішення проблеми, завтра у нас фінальний огляд.
Февронія
Дніпро, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Февроніє. Щиро дякуємо за змістовний позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Для нас важливо знати, що Руфанова Анна Анатоліївна допомогла вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Згодні з Вами, на етапі одужання у пацієнта можуть виникати різні питання до лікаря. Ми завжди готові допомогти й надати відповідь. Якщо після візиту до лікаря з'явилися будь-які питання стосовно призначень або змін у самопочутті, то можна звертатися до операторів контактного центру. Будемо раді бачити на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вітаю! Консультувалась у лікарки Соболева Світлана Георгіївна. Розчарована візитом. Серед позитивних вражень: ввічливе спілкування та делікатний огляд. На жаль, діагностика і методи лікування викликають питання. Було призначено близько 19 досліджень, деякі з яких, як виявилось, були не потрібні для діагностики моєї проблеми. Через неправильну інтерпретацію деяких результатів та некоректний вибір досліджень мені були призначені декілька препаратів, серед яких БАДи (харчові добавки, що не являються медичними препаратами, про це я не була повідомлена), а також препарат, який не використовується в цивілізованих країнах для лікування мого захворювання через виражену гепатотоксичність та наявність безпечніших альтернатив. Зараз я отримала необхідне лікування у іншої спеціалістки і категорично не рекомендую Соболь Світлану Георгіївну. Після візиту до неї маю добре «схудлий» гаманець та поки що здорову печінку (дякуючи тому що не скористалась її рекомендаціями).
Марина
Харків, 28.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що у своїй професійній діяльності лікар керується відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Ми керуємося принципами доказової медицини, тому кожний встановлений діагноз має бути аргументованим та підтвердженим об'єктивними клінічними даними з урахуванням результатів додаткових досліджень. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд Ви можете приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Олександру Ігоровичу за уважний підхід, детальне надання усієї необхідної інформації до операції, а також постійний контроль і рекомендації у післяопераційний період.
Альона
Харків, 28.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Щиро вдячні за позитивний відгук. Приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тарас
Черкаси, 27.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Когутова К.М. прекрасний лікар, чудовий спеціаліст. Говорить лише правда, не ставить неіснуючі діагнози, як робить більшість лікарів УЗД. Дуже привітна та приємна в спілкуванні. Рекомендую 👍🏻
Лілія
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви маєте приємні враження від звернення та високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Когутової Катерини Миколаївни. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.