Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 168

Щиро дякую за професійний та теплий прийом лікаря Саєнко Олександра Олександровича. План обстеження та рекомендації покращили мій стан. Почуваю себе набагато краще. Продовжую спостереження лікаря та сподіваюсь на повне одужання. Бажаю «ОН Клінік» процвітання та профілактичних заходів вашим клієнтам. Особисто лікарю Саєнко Олександру Олександровичу побажання здоров'я та добробуту.
Валерій Михайлович
Кропивницький, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валерію Михайловичу. Дякуємо за позитивний відгук та щирі побажання. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Саєнко Олександра Олександровича. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я задоволена лікуванням, особливо лікарем Саєнко О.О. Я йому вдячна, я після лікування дуже добре себе почуваю. Всім рекомендую цей заклад.
Галина Віталіївна
Кропивницький, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино Віталіївно. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Саєнко Олександра Олександровича. Приємно, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в клініку з проблемою геморою у мами, 4 стадія + свищ. Я була мягко кажучи в шоці від маштабу проблеми, бо мама весь час мовчала, соромилась і приховувала проблему, мінімум рік терпіла жахливий біль і страждання в самому розпалі проблеми. Був огляд у лікаря клініки і рекомендації лазерного видалення, мама вагалась, а я наполягла на негайному лікуванні. Чесно скажу, що ціна засмутила, не кожен може собі дозволити таке лікування, але здоров‘я мами це найдорожче, тому навіть не сумнівались. Наш лікар Руфанова Анна Анатоліївна, дуже позитивна і високої кваліфікації лікар, вона вела наш весь курс лікування. Мама дуже задоволена, лікар завжди підбадьорює пацієнтів і згладжує всю ситуацію, візити по настільки делікатній проблемі не в горе, а в радість. Однозначно вам рекомендуємо цього лікара. Для тих, хто читає відгуки і вагається - здоров‘я понад усе! Зберіть усі сили і можливість, зробіть лазерне лікування, бо як ми наслухалась за останніх пів року від знайомих, які зробили скалпелем, то це АД!!! Деякі вже 3-4 роки в стражданнях живуть, хтось вже тричі лягав під скальпель і схуд в двічі, все здоров‘я посипалось, це жах просто. Я до цього не стикалась з цією проблемою ніколи, а як наслухалась то в шоці, це мабуть найскладніше «місце» для лікування. Я з мамою була 1,5 місяці, робила всі процедури, уколи і т.п., і шкода її дуже було і сердилась, що вона дотягнула до такого, терпіла біль, тож вам рекомендую і впевнена, чим раніше ви візьметесь за лікування, тим краще, об‘єм втручання і обсяг лікування буде меншим, швидше одужаєте. Щодо клініки. Звернулися сюди, бо декілька знайомих мами робили тут подібні операції і відзивалися дуже позитивно. Рекомендації для клініки - лікар нам дуже сподобалась. Це суто мої спостереження, чого мені не вистачило, це мабуть якогось буклета з подальшими інструкціями. Однозначно лікар нам багато розповідала, розписувала лікування, так як у мами ще організм не всі ліки сприймає, то вона коригувала лікування. Але є такі моменти в процессі заживлення, які для лікарів очевидні, а для пацієнтів які з цим ніколи не стикались - ні. Наприклад на 4-5 день заживлення пошкодився сосуд і було багато крові, це була майже ніч, ми перелякались, але слава богу мамина подруга (яка теж лікувала геморой в цій клініці) вона екстренно заспокоїла по телефону і розказала, що це нормально. От хотіла б я бачити наприклад універсальні буклети, де поетапно було розпино, що і як відбувається в період реабілітації, що є нормальним і треба спокійно продовжувати лікування, а на що треба звернути увагу і звернутися до лікаря за коригуванням лікування чи рекомендаціями. Щоб люди вдома почитали зайвий раз і мали наувазі, коли треба не панікувати, бо це норма, а коли треба звернутися повторно до лікаря. Загалом дякуємо клініці і лікарю Руфановій Анні з вирішення проблеми, завтра у нас фінальний огляд.
Февронія
Дніпро, 29.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Февроніє. Щиро дякуємо за змістовний позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Для нас важливо знати, що Руфанова Анна Анатоліївна допомогла вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Згодні з Вами, на етапі одужання у пацієнта можуть виникати різні питання до лікаря. Ми завжди готові допомогти й надати відповідь. Якщо після візиту до лікаря з'явилися будь-які питання стосовно призначень або змін у самопочутті, то можна звертатися до операторів контактного центру. Будемо раді бачити на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вітаю! Консультувалась у лікарки Соболева Світлана Георгіївна. Розчарована візитом. Серед позитивних вражень: ввічливе спілкування та делікатний огляд. На жаль, діагностика і методи лікування викликають питання. Було призначено близько 19 досліджень, деякі з яких, як виявилось, були не потрібні для діагностики моєї проблеми. Через неправильну інтерпретацію деяких результатів та некоректний вибір досліджень мені були призначені декілька препаратів, серед яких БАДи (харчові добавки, що не являються медичними препаратами, про це я не була повідомлена), а також препарат, який не використовується в цивілізованих країнах для лікування мого захворювання через виражену гепатотоксичність та наявність безпечніших альтернатив. Зараз я отримала необхідне лікування у іншої спеціалістки і категорично не рекомендую Соболь Світлану Георгіївну. Після візиту до неї маю добре «схудлий» гаманець та поки що здорову печінку (дякуючи тому що не скористалась її рекомендаціями).
Марина
Харків, 28.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що у своїй професійній діяльності лікар керується відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Ми керуємося принципами доказової медицини, тому кожний встановлений діагноз має бути аргументованим та підтвердженим об'єктивними клінічними даними з урахуванням результатів додаткових досліджень. Рекомендовані додаткові лабораторні дослідження мають свою діагностичну цінність як такі, що використовуються з метою диференційної діагностики та підтвердження або виключення певних змін у стані здоров'я пацієнта. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд Ви можете приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Олександру Ігоровичу за уважний підхід, детальне надання усієї необхідної інформації до операції, а також постійний контроль і рекомендації у післяопераційний період.
Альона
Харків, 28.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Щиро вдячні за позитивний відгук. Приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тарас
Черкаси, 27.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Когутова К.М. прекрасний лікар, чудовий спеціаліст. Говорить лише правда, не ставить неіснуючі діагнози, як робить більшість лікарів УЗД. Дуже привітна та приємна в спілкуванні. Рекомендую 👍🏻
Лілія
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви маєте приємні враження від звернення та високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Когутової Катерини Миколаївни. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Маю 52 роки і хронічну хворобу. Зважилась на візит до лікаря-проктолога Кочеровського Олександра Ігоровича. Отримала консультацію і рекомендації щодо вирішення моєї проблеми. Довго не вагалася, операція і реабілітація пройшли успішно. Довіра до лікаря-величезна! Всі дії чіткі, впевнені, рекомендації є дієвими. Окрема подяка медичній сестрі. Дякую Вам! Тепер маю на одну фобію меньше.
Ольга
Харків, 27.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Зворушені щирими словами подяки на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Для нас важливо, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Згодні з Вами, що довіра до лікаря значною мірою допомагає на шляху до одужання. Також нам приємно, що Ви окремо висловили подяку медичній сестрі. Будемо раді бачити на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Ліщінській Тетяні Вілховній за свою роботу, завжди усміхнена, добра та щира Була на прийомі, лікар виписала якісне лікування яке мені допомогло.
Далена
Оцінка:
Доброго дня, Далено. Вдячні за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Ліщінської Тетяни Вілховни. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені спілкуванням з лікарем та результатом лікування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Орлова С.Ю. Це якийсь жах... глянувши на висновок рентгенолога, не оглянувши ногу, констатував «мабуть, надірвана зв'язка»... Як можна ставити діагноз пацієнту без огляду? Ви геть показилися чи що? Обурена вкрай
Анна
Дніпро, 27.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних обстежень. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарна лікар Рой Наталя дитячий хірург, уролог. Вперше звернулась бо у сина виростав ніготь на великому пальці ноги. Лікували й оперували двічі, у інших лікарів, але проблеми не позбулись. Звернулись до Рой Наталії, вилікували, можу сказати з легкістю. Наступного разу звернулись з племінником, якого лікували п'ять років (у іншого лікаря) (фімоз). Знов і знов проблема поверталась. Рой Наталя виявила іншу хворобу (склерозуючий ...) Лікування було успішне. Дуже дякую. Гарна лікар.
Антоніна
Харків, 26.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Антоніно. Щиро вдячні за позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Рой Наталії В'ячеславівни. Для нас важливо знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм лікаря та задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прочитала багато відгуків про лікаря гінеколога Перехрест Оксану і зрозуміла, що мені не здалося. На мою думку, лікарка дійсно заточена на викачування грошей. Була на процедурі переривання вагітності. Як ви розумієте, що це дуже емоційно важко, тому лікарка напевно скористалася моментом. Сумарно з усіма аналізами процедура обійшлася більш ніж у 8 тисяч. Це при тому, що півроку тому робила МФА в Полтаві й за все віддала 4000 тис. Тут же за кожний прийом платила, плюс аналізи - включно з рентгеном і аналізами на віл, бо мала необережність заїкнутися, що хочу поставити спіраль, яку можна ставити мінімум за півроку після МФА, й турботлива Оксана порадила одразу взяти всі аналізи. Це вже потім до мене дійшло, що ніби за півроку все може змінитися і ці результати будуть зовсім не актуальними. Тоді ж я погано міркувала. І ось зараз виникло питання, а що ж входить у вартість процедури переривання вагітності? Тільки 2 таблетки і все? Якщо за всі УЗД і огляди доводиться платити окремо. Відвідувачів у ОН Клінік багато, на зарплати повинно вистачати, та й, по-моєму, зараз не найкращий час наживатися на клієнтах у такий спосіб. Репутація коштує дорожче. А те, що робить Перехрест нехай залишиться на її совісті!!!
Ірина
Харків, 26.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами телефоном - абонент не відповідає на дзвінки. Для отримання зворотньої інформації за Вашим зверненням просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.