Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 161

Дякую вам за роботу. Ви найкращі лікарі, більше не займатимуся самолікуванням, коли є супер фахівці, як ви. Величезна подяка анастезіологу! Велика подяка лікарю Коротких О.С. Знайте, ви найкращі !!!❤️❤️❤️❤️
Яна
Харків, 22.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу наших лікарів. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до лікаря Коротких Ольги Сергіївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулась до лікаря з дивною плямою на руці. Лікар видалась дуже приємною, я була задоволена. Мені зробили зішкріб, який дав негативний результат. І на другий прийом з результатом аналізу лікар мене питає: «а ми точно добре пошкребли?» Таке питання від лікаря мене напружило, бо хто має знати, наскільки добре лікар взяв зішкріб? Лікування не дало результату. Врезультаті, я пішла в іншу клініку здавати аналізи заново. Вони виявились позитивні. Не знаю, в чому проблема: в тому, що лікар «погано пошкребла» чи у лабораторії, яка робить неякісні аналізи. Але 580 грн за два прийоми, які не дали толку і до 200 грн за неправильний результат аналізу я викинула просто так. Не раджу клініку нікому.
Яна
Кропивницький, 22.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. За Вашим зверненням було проведено предметний розбір ситуації. Підтверджуємо, що матеріалу для коректного проведення лабораторного дослідження отримано достатньо. Достовірність результату перевірено та підтверджено. Зазначаємо, що інтерпретація результатів дослідження проводиться фахівцем. Більш докладну інформацію Вам надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобався прийом. В кабінеті комфортна атмосфера. Гафинець Владислава Іванівна дуже уважна і з нею приємно спілкуватися і вже кілька разів допомогла мені виявити корисну інформацію через узд для постановки діагнозу
Ольга
Ужгород, 21.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Гафинець Владислави Іванівни. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
По рекомендаціі знайомих звернувся за допомогою в ОН Клінік. Моє лікування ще не закінчилось але стан і працездатність відновлюються. Бажаю здоров`я лікарю неврологу Саєнку Олександру Олександровичу.
Білоус Анатолій
Кропивницький, 21.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анатолію. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Саєнка Олександра Олександровича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привезла матусю на УЗД печінки, скаржилася на незрозумілі симптоми. При обстеженні з печінкою все виявилося добре. Але лікар, М'якенька Вікторія Сергіївна, спасибі їй величезне, порадила пройти УЗІ нирок тут же. Пройшли і виявили пухлину на нирці, яку потім прооперували, як сказали лікарі, дуже вчасно! Тому Вікторії Сергіївні величезна наша вдячність, могли так і не дізнатися, а потім було би запізно.
Тетяна
Миколаїв, 21.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що лікар М'якенька Вікторія Сергіївна допомогла у вирішенні проблеми зі здоров'ям пацієнта. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже уважний та приємний лікар Закладний Володимир Вікторович. Дякую за допомогу вашому медичному центру. Процвітання вам та приємних пацієнтів.
Анастасія
Кропивницький, 20.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашої клініки та лікаря. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до лікаря Закладного Володимира Вікторовича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі в лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Перший раз звернулася з головними болями. Лікар мені призначила пройти обстеження, щоб зрозуміти в чому причина. Усе пройшла. Сьогодні була повторно. Лікарка призначила прийом препаратів. Буду займатися. Лікарка дуже уважна. Розташувала до себе. Я залишилася задоволена.
Власенко Тетяна
Харків, 20.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви маєте позитивні враження та задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Будемо раді бачити на повторних профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Владислава Іванівна була уважна і професійна. Дякую.
Олена
Ужгород, 20.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук. Раді, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Гафинець Владислави Іванівни. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Харків, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалася лікарка Островська Тетяна Іванівна. уважно переглянула аналізи, уважно вислухала та зробила призначення. Дякую вам велике - ви хороша людина
Богдан
Ужгород, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Богдане. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені спілкуванням та результатом звернення до нашого лікаря Островської Тетяни Іванівни. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую. Це просто жах. В реєстратурі черга. В кабінеті сімейного лікаря духота. Лікар замість того щоб вести діалог з пацієнтом просто клацає по клавіатурі. Відрізняється від державної поліклініки тільки коштовним прийомом.
Світлана
Харків, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. В мережі наших клінік всі процеси проходять згідно встановлених стандартів. Зі свого боку завжди просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на прийоми, щоб не було збоїв у регламенті. Згідно вимог нормативних документів МОЗУ лікар зобов'язаний заповнити амбулаторну медичну картку пацієнта та видати консультативне заключення за підсумком прийому. В наших клініках медична документація ведеться в електронному вигляді, тож лікар не «просто клацає по клавіатурі». Пацієнт має можливість переглядати свої медичні документи через особистий кабінет і отримувати їх у друкованому вигляді. Більш детальна інформація Вам надана особисто. Зичимо Вам міцного здоров'я, завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Павло
Полтава, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.