Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік стор. 154

Добрий вечір. Сьогодні закінчила лікування у Руфанової Анни Анатоліївни. Я дуже вдячна цьому лікареві це людина та лікар від Богу. Це дуже чутлива та по справжньому професіональна людина як лікар. Щоб ніхто не думав що це бла бла я залишаю номер своєї карти реєстрації 923614. Дякую клініці і окремо ще раз Вам Анна Анатоліївна за лікування. Дай Бог Вам здоров'я і мирного неба. Слава Україні!!!
Ярощук Надія
Дніпро, 11.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Щиро вдячні за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Руфанової Анни Анатоліївни. Приємно, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого фахівця. Нам важливо дізнатися, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря та задоволені результатом лікування. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилась незадоволена прийомом у лікаря Селіванова Олександра Геннадійовича. І не скільки його професійністю, а в цілому організованістю. Сам процес пройшов нормально, але спілкування з лікарем залишає бажати кращого. Одного разу я уже була в іншого лікаря у цій же клініці і Олександр Геннадійович запитав чи я взяла з собою попереднє заключення. Чому я маю його брати? Пройшло більше як пів року, я на це наголосила. Окрім того, зауважила, що проходила в цій же клініці, хіба у вас немає доступу до цих паперів?? Навіть я можу знайти попереднє заключення використовуючи особистий кабінет. Потрібно було просто витратити трохи часу і покористуватись комп'ютером, щоб його знайти. Після цього він попросив мене «пофотографувати» кадри і показати потім лікарю, який давав мені направлення. Я звісно це зробила, але хотіла уточнити чи нормально, що такі речі пацієнт фотографує сам і передає це потім своєму лікарю? Невже не можна використовувати для цього комп'ютер, пошту, вашу систему чи будь-які інші способи?? І в кінці прийому, коли мені віддавали заключення наголошення на тому, що його «непотрібно губити і потрібно носити з собою» здається абсолютно недоречним у вік технологій, тим паче, якщо у вас є така крута система, де зберігаються усі заключення. Чомусь інші лікарі не вимагали від мене заключення чи результати аналізів, а дивились це просто в комп'ютері.
Яна
Черкаси, 11.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Наш пріоритет - це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Ми постійно вдосконалюємо форми обробки та зберігання інформації для більш комфортного користування та належного рівня якості послуг і допомоги нашим пацієнтам. Згодні з Вами, що у більшості випадків зручно користуватися особистим кабінетом та електронним форматом документації. Тож на сьогодні у наших пацієнтів існує можливість переглянути оригінали результатів інструментальних чи лабораторних досліджень в електронному вигляді у зручному форматі. Проте, до нашої клініки звертаються пацієнти за направленнями з інших медичних закладів для проходження діагностичних досліджень. Також деякі з пацієнтів з різних причин не створюють особистий кабінет. У такому разі бажано зберігати результати дослідження також на паперовому носії. Перепрошуємо, якщо під час спілкування з лікарем виникло непорозуміння. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємось на продовження співробітництва. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуючи лікарю Яковець Олегу Петровичу за чудово виконану процедуру😃 Лікар має золоті руки І дякую анестезіологу Олександру Анатолійовичу за анестезію😗 не сон а просто кайф Раджу всім!!!
Грета
Ужгород, 11.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Грето. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова. Нам приємно, що Ви маєте позитивні враження від звернення. Раді, що Ви залишилися задоволені результатом проведеної процедури та високо оцінили професіоналізм наших лікарів. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гарне відношення. Дієве лікування
Аліна
Харків, 11.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за відгук. Приємно, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила ендоскопію у лікаря Павлика Юрія Георгійовича та у анастазиолога Гидківського Олександра. Дуже раджу,бо атмосфера дуже позитивна і весела. Професіоналізм на високому рівні!! Одразу відчуваєш довіру до цих людей! Дякую!!!
Євгенія
Ужгород, 11.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу наших спеціалістів. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до лікаря Павлика Юрія Георгійовича. Згодні з Вами, саме комфорт у спілкуванні та довіра до фахівців допомагають пацієнту почуватися комфортно під час проведення діагностичних досліджень. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороше обладнання та ввічливі лікарі
Максим
Дніпро, 10.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Максиме. Щиро вдячні за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зовсім не сподобалось відношення до клієнтів. За 5 хвилин до прийому зателефонували та попередили, що лікар поставити діагноз зможе, а лікування назначити ні причина - грудне годування (про це попередила заздалегідь під час запису на прийом). Лікар під час огляду навіть не надягала рукавички. Лише 10 хвилин набирала заключення та 5 хвилин вичитувала адміністраторів за неповні дані. Результат: ні діагнозу, ні лікування. Не рекомендую!
Ольга
Біла Церква, 10.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Під час періоду лактації дійсно є деякі обмеження у використанні лікарських засобів. Під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд пацієнта із використанням тих методів, які доцільні в кожній конкретній ситуації. Заповнення лікарем медичної документації є обов'язковою вимогою чинного законодавства. За результатами прийому пацієнт отримує заключення лікаря в друкованому вигляді, де вказано попередній діагноз, план дообстеження та симптоматична терапія, що було і в данному випадку. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалось, відвідувала гінеколога Махонько Олену Миколаївну, класний спеціаліст, все ретельно подивилась, обговорили минулі діагнози і призначення. Приємна, конкретна, купу ліків не призначає, як то люблять робити, все пояснює. І УЗД щитовидної залози, ретельно все подивилися, питали про захворювання. Одним словом я задоволена і рекомендую.
Олена
Чернігів, 10.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви обрали нашу клініку. Цінуємо Вашу високу оцінку професіоналізму наших фахівців. Раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до лікаря Мохонько Олени Миколаївни. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю хірургу від бога Кочеровському Олександру Ігоровичу за його золоті руки і високий професіоналізм. Звернувся з приводу ліпоми спини. Операція пройшла швидко, все було зроблено на вищому рівні, головне безболісно. Процес загоєння і відновлення пройшов легко, шов акуратний. Окреме спасибі медсестрі і всьому персоналу клініки, я дуже задоволений. По більше таких лікарів і клінік у нашому місті. Спасибі лікарю за професіоналізм. Клініці великого процвітання.
Дмитро
Харків, 09.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Щиро дякуємо за змістовний відгук та теплі слова. Цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом та позитивними враженнями від звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю-гінекологу Соболь Світлані Георгіївні. Я дуже рада, що знайшла такого професіонала своєї справи. Вона відповіла на мільйон моїх запитань, а найголовніше - все по суті. І це перша людина, точка зору якої збіглася з моєю. Мені є з ким порівняти, поміняла дуже багато гінекологів, які колись мало до смерті мене не залікували. Я дуже щаслива, що потрапила до Соболь Світлани Георгіївни. У разі потреби - тепер буду ходити тільки до неї. Це людина, якій можна довіряти. Вона не говорить і не робить нічого зайвого. Вона не призначає більше прийомів, ліків чи аналізів, ніж це насправді необхідно за фактом. Усе строго по суті. Спасибі Вам величезне Світлана Георгіївна!
Маргарита
Харків, 09.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маргарито. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом лікування. Особливо вдячні за високу оцінку професіоналізму фахівця. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клініці байдуже, чи буде вирішено ваше питання, їм головне взяти з вас грошей - причому спочатку беруть гроші за прийом, а потім проводять прийом. У підсумку віддав 400 грн. за те, що лікар хірург сказав, що треба зробити УЗД, і все - ось і весь прийом за 400 грн. УЗД ще 300, але його треба почекати близько години і то не факт, що вийде - чекати не став, поїхав. Залишився дуже не задоволений пофігізмом лікарів, їх цікавлять тільки гроші...
Сергій
Харків, 09.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці платні та надаються згідно встановленого прайсу, оплата проводиться в добровільному порядку. Діагностичні дослідження проводяться за попереднім записом. Тож Вам було запропоновано найближчий можливий час для запису. Сподіваємось на продовження співробітництва, будемо раді бачити Вас у клініці на повторному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу відмітити, що організація роботи медичного центру знаходиться на сучасному рівні, ввічливий и кваліфікований персонал. Лікар Руфанова Ганна Анатоліївна з першого візиту розташувала до себе завдяки високим професійним та комунікативним компетентностям, доброзичливим ставленням до пацієнту. Сучасне медичне обладнання є запорукою ефективної діагностики та лікування.
Руслан
Дніпро, 09.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслане. Щиро дякуємо за відгук. Нам важливо знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки та лікаря. Цінуємо Вашу високу оцінку професіоналізму лікаря Руфанової Анни Анатоліївни. Також вдячні, що Ви звернули особливу увагу на сучасне медичне обладнання, яким оснащена клініка. Наш пріоритет - це надання якісних медичних послуг пацієнтам. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.